Tuollainen ELR nimenomaan vihreänä kiinnostaisi. Onkohan niitä tuotu paljonkin Suomeen? Kannattaisiko ostaa aito vai alkaa J-mallista rakentamaan?
Eddie Lawson Replica
7
1456
Vastaukset
- kwaka wanha
Eipä ole usein kaupan. Kato jos saksasta löytyis. Mulla oli joskus -84 KZ 1100 R elr väreissä.
- 102 hv
On niitä aina joskus Nettimotossa näkynyt,yleensä tonnisia,joskus on tuota edellä mainittua harvinaisempaa Z1100R-malliakin näkynyt,siinä on jo sentään 114 hv.Itsenikin salaa tekee sellaista mieli,Kawan konehan on väännökäs.
- Wieras
102 hv kirjoitti:
On niitä aina joskus Nettimotossa näkynyt,yleensä tonnisia,joskus on tuota edellä mainittua harvinaisempaa Z1100R-malliakin näkynyt,siinä on jo sentään 114 hv.Itsenikin salaa tekee sellaista mieli,Kawan konehan on väännökäs.
Lawson Replicoiksi puritanistit laskevat vain ´82 ja ´83 malliset Z1000R1 ja 2 mallit. Z1100R on raskaampi ja käytännössä ihan saman mallinen kuin GPZ1100. Tonninen on arvokkaampi ja halutumpi, hinnat noin x2 verrattuna Z1000J -malleihin.
Siksipä en omaani myy :-) - tarhe
102 hv kirjoitti:
On niitä aina joskus Nettimotossa näkynyt,yleensä tonnisia,joskus on tuota edellä mainittua harvinaisempaa Z1100R-malliakin näkynyt,siinä on jo sentään 114 hv.Itsenikin salaa tekee sellaista mieli,Kawan konehan on väännökäs.
on myös ao replicana, aika makee ainakin nakuna!
- gbz...
Siellä niitä on eikä paha hintaisia veroineen!
- tarhe
ostin tammikuussa eddie lawson zrz 1100 vm 99 nakuversion ilman katteita. sikamakee pyörä, on vielä talvisäilös mutta vapuksi haen ajoon. hitto toi limevihreä on kyllä ainoa väri kawaaan!
- Kawailija
Eikös ihan viimeiset 'uusio' mallit ole -05~07.
Tuntuu niitö olevan, tällaisena satunnaisena liikeissä käyjänä muistan silti
nähneeni noita 1-3 kpl vuotta kohden myynnissä viime vuosina.
Osa nimenomaan tuota vihreää ELR versiota, mutta osa sitten tavallisissa väreissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701