lautalla BA

askis

Jos lähtee aamulla Montevideosta Coloniaan,millä pääsee parhaiten ja ehtiikö päivässä käymään sieltä lautalla Buenos Airesissa ja takas illaksi MV?
Minkälaiset rajamuodollisuudet ja minkälainen laiva/lautta,kulkeeko kuinka tiheään? Matkaa ei taida tulla ku jotain 50-80km??

3

1545

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta onnistuu

En ole katsonut ikinä miten lautat noin päin kulkevat. Menin itse Argentiinasta Uruguayn Coloniaan, en Montevideoon asti. Melkoinen kiire tuossa kyllä tulee koska lauttamatka kestää ainakin 3 tuntia per suunta. Mutta meneehän ihmiset hitaalla lautalla Helsingistä Tallinnaankin päiväretkelle.

Katso aikataulut osoitteesta Buquebus.com. Sieltä selviää myös hinnat ja voi varata liputkin. Yleensä siellä on jotain tarjouksiakin.

Rajalla joudut lähtöpäässä jonottamaan. Esim Buenos Airesissa pitää mennä rantaan ainakin 1,5 tuntia aikaisemmin. Siinä sitten samalla tehdään tulliselvitys ulos Argentiinasta ja sisään Uruguayn. Eli toisessa päässä voi sitten suoraan vaan kävellä ulos paatista. Näin ainakin tuossa Colonian matkassa.

Lentäen Montevideosta pääsee nopeasti ja Buenos Airesiin. Joskus lennot ovat jopa ihan saman hintaiset kuin tuo paatti. Ja ainakin yksi lentoyhtiö lentää BA:n kotimaan kentälle joka on aivan kaupungin keskutassa, ei mene siis matkoihin aikaa.

Samoin nuo paatit tulee ihan kaupungin keskustaan.

Buenos Airesissa kyllä helposti vierähtää montakin päivää.

• grogi

lautta COLONIASTA BA:han kestää n 55min, Montevideosta 3 tuntia. Lauttoja kulkee n.2tunnin välein alkaen aamu 6:sta viimeisen tullessa n. klo 23. eli kerkeät. Montesta coloniaan pääsee melkein koko matkan vetämään motaria tuhatta ja sataa, joten siihenkään matkaan ei kulu kuin vähän toista tuntia.

• risail

sinuna menisin MV:sta bussilla coloniaan,Uruguayssa linkkarilla liikkuminen on aika edullista ja kyyti halpaa ja pitkänmatkan busseissa on vessat ja autot ei pysähdy joka kylään.
      voit myös vuokrata auton mutta se ei kauhean halpaa ole.
      menin itse buguebusin lautalla BA:iin ja kesti noin tunnin.
      hyvää matkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe