Uutisissa oli juttua,että ensi vuonna isyyslomaa saisi pari viikkoa enemmän! Miten tämä asia menee meillä jotka tämän vuoden puolella lisäännymme. Entä jos pitää tämän vuoden puolella vain viikon? Saako silloin lisäviikkoja seuraavalle vuodelle? Ken tietää.....
Isyysloma????
2
390
Vastaukset
- noh....
Riippuu koska miehesi pitää isäkuukauden. Sehän pitää kerralla pitää ja 180 arkipäivää sinun vanhempainrahan loppumisesta viimeistään. Jos menee ensi vuodelle ja laki on muutettu eiköhän sen sitten saa.
Isäraha kausihan on sitten se 18 arkipäivää jonka saa pitää 4 erässä :) Mutta tuo laki uudistus koskee vain isäkuukautta, joka on siis se joka on pidettävä kerralla ja sinun on lahjoitettava 12 arkipäivää omasta vanhempainvapaastasi miehellesi.
T. kela täti - jhcvxkhkj
Tulevat lakimuutokset koskee niitä, joilla äidin äiti/vanhempainrahakausi alkaa
010110 tai myöhemmin. Ei siis tänä vuonna jo lomilla olevia.
Että lepo vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316