suomalainen mies on viisas mies

Vähemmän viisas nainen

Viesti Hamidilta:

Minä sano nyt yksi asia luottamuksella:
Minä tuli tämä maa Algeriasta viisi vuotta sitte.
Kaikki naiset sano aina minulle: suomalainen mies huono mies, suomalainen mies on vaan hilja, suomalainen mies ei puhu, se vaan mököttää.

Nelijä vuotta sitte minä tapasi minun vaimo.
Hyvä nainen, minä rakasta sitä naista kovasti.
Mutta kun meille tulee riita - se yks helvetti.

Jos minä sano niin, se sanoo näin.
Jos minä sano että näin, se sanoo sinä sanoit äsken niin.
Sanon minä mitä tahansa niin se pahenta asia.

Ja sitte: vaimo kaivaa kaikki ne nelijä vuosi ajan vanha
erimielisyys sama pöytä, vaikka meillä riita nyt tämä yks asia.

Minä oppinu yks asia: jos meille tule riita, niin minä sano vaan yks kerta minun mielipide, sitte minä olla hilja. Jos riita jatku, minä mene makuuhuone, pane ovi kiini ja istu hilja. -> Minä mököttä.

Minä oppinu: suomalainen mies on viisas mies.

15

2779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

Ei sunkka naine olekka järkevä. Mut ootteko nähny genekkä naisihmise ravava miähem beräs sendähde ett sill o niin gaunis sääre?

• nuoruudestasi

sen verran aikaa ettet muista minkä takia ne ulkomaan miehet oikeastaan niiiiin ihania ovat, eivät välttämättä lainkaan niiden hienojen tapojen vaan silkan ulkonäön takia. Miksi muuten sikasovinisti kelpaisi jos se on Välimereltä tai Afrikasta vaan ei Savosta kotoisin?

• Heikunkeikku
        nuoruudestasi kirjoitti:

sen verran aikaa ettet muista minkä takia ne ulkomaan miehet oikeastaan niiiiin ihania ovat, eivät välttämättä lainkaan niiden hienojen tapojen vaan silkan ulkonäön takia. Miksi muuten sikasovinisti kelpaisi jos se on Välimereltä tai Afrikasta vaan ei Savosta kotoisin?

...kotimainen aina ulkomaisen voittaa. Suomalainen mies on mun silmissä 1000 eiku 2000 eiku 3000.....äh...ainaski satatuhatta kertaa ihanampi, suloisempi, kultaisempi, kotoisempi.
        Savolainen käyp siinä missä muuallakin asuva suomalainen. No, sillä varauksella, ettei äityis liikaa puhumaan aamulla, kun meikäläinen haluaa keskittyä kahviin ja aivotoiminnan käynnistämiseen, lihasteni ja lihojen, luiden ja jänteitten lämmittelemiseen.

• mies on

kieli- ja puhetaidoton!

• kovin vähäpuheinen.

Ruokakauppaan mennessäni kysyn,mitä haluaisit tänään syödä.Vastaus on "ihan sama".Kun sitten syötyämme saan palautetta."Aina syödään mitä sinä haluat".
        Puhu siinä sitten ja kysy toisen tuppisuun mielipiteitä.Aivan turhaa.
        Miten tää vuoropuhelu muilla sujuu?

• Heikunkeikku

...ei ja ei. Nyt puolustan miehiä.
        Joskus peräti olen toivonut, hartaasti Toivonut, että pitäisivät suun kiinni. Kun Minä sanon jotakin, niin riitäis vallan hyvin, että nyökäyttäisivät päätään.
        Jos nyt jotakin tahtoisivat sanoa, esim. jos niska on kipiä, eikä pään nyökytys onnistu, niin käyttökelpoisia kommentteja on esim. -Kyllä, kultaseni. Tai -Joo, on se niin. Tai: -Tehdään vaan niin, kuten sanot. Tai: -Onko noin? Ok, se on niin.
        :) Minulla on VALTAVA määrä myös muitakin lausahduksia, jotka mielestäni istuvat kovinkin hyvin miespuolisen suuvärkkiin.

Mitä kielitaitoon tulee, niin aina voi opastaa, opettaa ja yhdessä harjoitella.

• on kanssasi
        Heikunkeikku kirjoitti:

...ei ja ei. Nyt puolustan miehiä.
        Joskus peräti olen toivonut, hartaasti Toivonut, että pitäisivät suun kiinni. Kun Minä sanon jotakin, niin riitäis vallan hyvin, että nyökäyttäisivät päätään.
        Jos nyt jotakin tahtoisivat sanoa, esim. jos niska on kipiä, eikä pään nyökytys onnistu, niin käyttökelpoisia kommentteja on esim. -Kyllä, kultaseni. Tai -Joo, on se niin. Tai: -Tehdään vaan niin, kuten sanot. Tai: -Onko noin? Ok, se on niin.
        :) Minulla on VALTAVA määrä myös muitakin lausahduksia, jotka mielestäni istuvat kovinkin hyvin miespuolisen suuvärkkiin.

Mitä kielitaitoon tulee, niin aina voi opastaa, opettaa ja yhdessä harjoitella.

elellyt,jos vieläkin puhetta riittää aivan liiaksi asti?

• Heikunkeikku
        on kanssasi kirjoitti:

...noin 27 vuotta ja risat.
        Toinen suusta sanoja esiintyöntävä tyyppi työnteli useita vuosia. Alkoi sitten suoltamaan semmosta sepustusta, että päätin heittää pyyhkeen kehään.

• omani ..
        on kanssasi kirjoitti:

on kanssani ollut yli 30 vuotta, ja vielä on kuin papupata, väliin pitää hiljentää, että saa ajatella.

• se ukkosi on
        Heikunkeikku kirjoitti:

...noin 27 vuotta ja risat.
        Toinen suusta sanoja esiintyöntävä tyyppi työnteli useita vuosia. Alkoi sitten suoltamaan semmosta sepustusta, että päätin heittää pyyhkeen kehään.

kotoisin?Pitäisköhän munkin vaihtaa tää hidaspuheinen vilkkaanpaan?

• kun joudun
        omani .. kirjoitti:

on kanssani ollut yli 30 vuotta, ja vielä on kuin papupata, väliin pitää hiljentää, että saa ajatella.

miettimään mitä sille turjakkeelle sanoisi,että saisi vastauksen.Riitaakaan en viitsisi haastaa.

• suomalainen nainen

menee ulos että ovi kolahtaa kun ei halua kuunnella vaikeita!

• hyvä laki

Mina naida suomi mies mina iloinen venalainen mies hilja istuu ei ole paha, mutta mina halua elaa mina halua diskoon han ei halua. Nyt uusi laki tulee mina kertoa poliisille mies hakkaa mies paha mina saada ero mies saa rankaistuksen ja mina saa jaada suomi .suomi laki hyvä laki. Tanne kaikki taala hyva raha ilmainen elo.

• Taidat olla

lähestymiskiellossa oleva Suomi-poika?

• maahanmuuttajat

pikkuhiljaa sulautuu valtaväestöön. Jos suomalainen mies viisas ei Hamidkaan tyhmä ole. Yksin vai suomalaisen naisen kanssa? kas siinäpä kysymys.

Katsoitteko viime viikolla neloselta Kuuliaiset vaimot. Se on siinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe