sivu näin "kuivahti"..nythän alkaa pian olla paras mahdollinen aika luontokuvaukseen..kevään jälkeen..muuttolinnut alkaa parveilemaan, peuroja, teeriä yms ilmestyy ruokailemaan sänkipelloille..
Kuinkas
7
412
Vastaukset
- Paha sanoa mutta...
Kysympäs että millaisilla objektiiveilla luontoa kuvaatte. Kuka mitäkin, arvostatko valovoimaa, kaluston keveyttä vai jotain muuta, luonnossa liikkumista.
- kallista joten
aurinkoiset ja puolipilvisetkin päivät mulle ainakin erittäin tervetulleita..kuvaan luontoa kolmella eri putkella..tamron 28-300mm f3.5-6.3, tamron 500mm f8 peilitele ja sigman 300-800mm f5.6..tuon sigman kans ei paljon luonnossa kävellä kun jalustoineen painaa noin 13 kg..mut kyttäysputkeksi olen sen ostanut..valovoimaisempi sigman 300mm f2.8 kiikarissa..
- Marmelaid
Laajakulma on eniten käytössä, löytyy pitkiä putkiakin. Mieluiten liikenteessä aamulla, puolipilvisellä päivällä ei tule liian suuria kontrasteja. Kannan mukana melko kevyttä jalustaa, puiden varjostamalla alueella saa satumaisia kuvia. Erityisesti olen innostunut yksityiskohdista, mekjein makroilusta.
- Kristus Leinonen
Työttömän köyhän pitää kuvata ihan kanonin kittiobjektiivilla luontoa. Ei sillä elukoita kuvata mut maisemia ja yksityiskohtia kyllä.
- köyhänä, olen vieläkin..
Kristus Leinonen kirjoitti:
Työttömän köyhän pitää kuvata ihan kanonin kittiobjektiivilla luontoa. Ei sillä elukoita kuvata mut maisemia ja yksityiskohtia kyllä.
luontokuvauksen, erityisesti eläinten kuvaamisen tamronin 500mm peilitelellä..ostin pelkän digirungon ja kittiputken sijaan ostin tamronin telen josta maksoin 120 eur..tele vieläkin käytössä.
- juuri......
Nythän pitää olla luonnossa kuvaamassa, eikä roikkua nettipalstoilla....
- no eilen
meni noin 10 min tällä palstalla "roikkumiseen" muuten kyllä ulkona koko päivän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489