Tyypillistä on, että Badoer nyt saatava paremmaksi, eli järkätään Kimille huono taktiikka, hiukan töpeksitään varikkotyöskentelyssä, joku pultti löysälle, kierroksia vähempi...tehdään kiusoo!
Auto sabotoidaan?
4
176
Vastaukset
- sitä mieltä,
et Kimin pitäis ymmärtää itse lähteä. Tää kausi on ollut Kimille katastrofi. Kauden alussa oli kumminkin ykköskuski.
- Hamilton the KoS
Voitko enempää väärässä olla?
Katastrofi? Kauden eka pistesija tallille, kauden eka palkintopallisija tallille ja kauden eka kakkosija tallille. Siinä missä Massa törmäilee jousiin ja tuhoaa omaa uraansa.
Massa oli kauden alussa ykköskuski. Viime kaudella Sössö-Nipa hävisi The King of Speedille ollen toinen kauden loppusijoituksissa. Kimi oli kolmas. Massalla oli siis kauden alussa pienempi numero autossaan (ykköskuski, vaikka Ferrari ei ykköskuskeja nimeä) ja punainen T-cam. Tästä huolimatta Kimi pesi Nipan alkukaudella aivan kuusi-nolla. - ngvjfy
Hamilton the KoS kirjoitti:
Voitko enempää väärässä olla?
Katastrofi? Kauden eka pistesija tallille, kauden eka palkintopallisija tallille ja kauden eka kakkosija tallille. Siinä missä Massa törmäilee jousiin ja tuhoaa omaa uraansa.
Massa oli kauden alussa ykköskuski. Viime kaudella Sössö-Nipa hävisi The King of Speedille ollen toinen kauden loppusijoituksissa. Kimi oli kolmas. Massalla oli siis kauden alussa pienempi numero autossaan (ykköskuski, vaikka Ferrari ei ykköskuskeja nimeä) ja punainen T-cam. Tästä huolimatta Kimi pesi Nipan alkukaudella aivan kuusi-nolla.The King of Speed?? Hamilton vai?? Et voi olla tosissasi?
- format d/c:
Ei sitä Massalle yhteyttä ottamatonta enään kukaan rakasta ja on sen ihan itse ongelmansa aiheuttanut. Alamäki on alkanut ja siinä ei auta edes rami raikkosen neuvot kotimaisilta jokkisradoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627