Koira autossa...

Myy-Pikkuinen

Monella teillä varmaan on ilmastointi autos. Mut kun kuumalla ilmalla jätätte koiran autoon niin jätättekö sen päälle, vai avaatteko koiralle ikkunoita?
Ja ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että onko se ilmastointi hyvä sille koiralle siis saako se kuitenkaan tarpeeks happee... =)

7

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiski ois setä jos'''

Jos siitä ilmastoinnista saa ihminen tarpeeksi happea, niin kai siitä saa koirakin;DDD Et taida tietää autojen tekniikasta yhtään mitään. Siun täytyy nyt kysyä kyllä tuota mieltäsi painavaa asiaa Reiskalta, hää kyllä inttää ja perustelee siul vastauksii.LOL

• Myy-Pikkuinen

Miksi koira sitten läähättää kovasti vaikka on ilmastointi päällä? Eli saako se siellä takana tarpeeks sitä happee...Kyllä kait me ihmiset etupenkillä saadaan Reiskalta vaikka seksii jos se siitä kiinni... =() ;))))

• ei kiinnosta, hyi hitto.
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Miksi koira sitten läähättää kovasti vaikka on ilmastointi päällä? Eli saako se siellä takana tarpeeks sitä happee...Kyllä kait me ihmiset etupenkillä saadaan Reiskalta vaikka seksii jos se siitä kiinni... =() ;))))

Meillä ainakin autossa on kiertävä ilmastointi, joka kiertää myös siellä takana, ei meillä koirat läähätä takana koskaan. Johan siinä itselläkin otsalohko jäätyis jos vaan edestä puhaltaisi, et todellakaan tiedä autojen tekniikasta mitään.

• Myy-Pikkuinen
        ei kiinnosta, hyi hitto. kirjoitti:

Meillä ainakin autossa on kiertävä ilmastointi, joka kiertää myös siellä takana, ei meillä koirat läähätä takana koskaan. Johan siinä itselläkin otsalohko jäätyis jos vaan edestä puhaltaisi, et todellakaan tiedä autojen tekniikasta mitään.

ole tullut edes mieleenikään harrastaa Reiskan kaa mitään missään. Mistä niin päättelit?? Juu en tiedä autoista muutakun sen että miten vaihdetaan renkaat, jarrut, tehdään huolto, vaihdetaan pakari ym pientä. Eli kaikki se mitä nykyautoille voi itse tehdä.
        Ja kysymys olikin nyt siitä että riittääkö se ilmastointi koiralle kun on parkissa? Kuin moni jättää sen koiralle päälle ja kuin paljon "puhaltaan"?????

• se auton
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ole tullut edes mieleenikään harrastaa Reiskan kaa mitään missään. Mistä niin päättelit?? Juu en tiedä autoista muutakun sen että miten vaihdetaan renkaat, jarrut, tehdään huolto, vaihdetaan pakari ym pientä. Eli kaikki se mitä nykyautoille voi itse tehdä.
        Ja kysymys olikin nyt siitä että riittääkö se ilmastointi koiralle kun on parkissa? Kuin moni jättää sen koiralle päälle ja kuin paljon "puhaltaan"?????

moottorituuletin joka siellä puhaltaa jälkihöyryjä pois? Ei minun tietääkseni auton ilmastointi toimi sen jälkeen kun auton moottori sammutetaan. Eli missään nimessä koiraa ei saa jättää kesällä yksin autoon!!! Kyllä se koira siellä happea saa, mutta kuolee lämpöhalvaukseen aikas nopeesti.

• minä en

jätä koiraa enkä kissaa kuumalla autoon.

• No meillä on ilmastointi,ja auton saa vaikka jääkaapiksi,jos haluaa.
      Riippuu mitä kuumalla tarkoitat.Jos nyt on koiralle vielä ok,niin jätetään akkunat vaan auki.Jos menee jo riskikuumaksi,niin koiria ei jätetä yksin autoon.Ei ole tarvetta,vaikka kunnon jäähdytyksen saakin päälle.On ne elektroniikat ennenkin päreiksi mennyt,joten turha ottaa riskiä.

Ja ainakin meidän ilmastoinnilla saa happea.Jos ei sais,niin minä se ekana oisin jo delannu kuumilla ilmoilla pärtsätessä.

Kyllä se koira voi silti läähättää.En muista peleistä tiedä,mutta jos ei kumminkaan ilma riittävästi vaihdu (ehkä ?) tai sitten omistaa koiran joka ylipäätään autossa tuppaa läähättää.Kun se nostaa kierroksia,kun jotain vänkää ehkä on sen mielestä tiedossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe