Heips! Onkohan ketään joka olis reppaillu ympäri maailmaa? Mun ajatus on myydä asunto ja lähtee seikkailemaan. Ite oon reppaillu vietnamissa ja sri lankassa. Mulle Vietnam olis varmaa eka paikka ja Hanoi. Ja reissuun lähtisin ihan yksinään. Vietnam siksi et se on niin helppo maa matkustaa. Sit ehkä Thaimaa, Laos , Kamboza. Mut minne sieltä, aikaa rajattomasti, tai nii pitkään ku rahat riittää.
Matkalle!
lonelyplanet
3
272
Vastaukset
- hohhoijaa typerys
takaisin Suomeen niin veneen allekko?
- sharmitar
Ja kun kaikki eivat ole samanlaisia kerääjäkansaa kuin sinä, vaan avartavat elamaansa uusilla kokemuksilla,mikä hyvä
Katsopa sivua www.pallontallaajat.net sieltä saat keskusteluja lukemalla ja hakua käyttämällä vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti27545862Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5111460Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy23311038Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399830Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908678Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2856728Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j23549Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.253163Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle43013