koulunpenkillä olo ei maistu ja haluaisin päästä töihin nyt kertarysäyksellä, ajattelen oppisopimuspaikkaa.
mites muuten ne pakolliset tentit, kuin uisein niitä pitää käydä suorittamasssa? neuvooko ne oppisopimustoimistossa tenttipaikan?
ottavatko he mielellään nuoria töihin ?
ITSE OTSIKKOON LIITTYEN;
- miten hevosalan oppisopimuspaikat nyt?
onko mahdollista saada syyskuuhun mennessä?
oppisopimuspaikat oulussa
??????
1
1992
Vastaukset
- Katyalicious
Työnantaja Mikko Himanen
Yhteyshenkilö Mari Lehtikunnas
Katuosoite Toivolantie 143
Postiosoite 21570 Sauvo
Puhelin 050-5697276
Faksi
Email [email protected]
Kontaktitapa Sähköpostilla
Pohjakoulutus
Paikkojen määrä 1
Ilmoitus jätetty 16.8.2009
Yleistä Haetaan maatilatalouden perustutkintoa suorittava oppisopimustyöntekijä. Tilalla hevostaloutta ja lypsykarjataloutta. Aiempi (hevos-) harrastustausta suotavaa, jotta opislekijalla käsitys työn fyysisyydestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741