Haluaisin tietää että voiko sellaiseen pripeid liittymään soittaa josta saldo on lopussa, siis toimiiko se niin että ottaa puheluja vastaan jos saldo on loppu. Kysyn siksi kun tämä on ensimmäinen kerta kun olen ostanut pripeid liittymän vanhalle isälleni joka on sairaalassa.
Hänelle on siihen omaan kännykkään helppoa soittaa kun hän on huonokuntoinen niin ei uskaltanut ottaa mukaan omaa vakituista puhelinta liittymineen vaan vanhan puhelimen pripeidillä koska voi unohtaa sen taikka joku pöllii sen kun hän ei aina ole sitä vartioimassa koska viedään tutkimuksiin ja välillä siellä menee tuntikausia. Ei muuten mutta olisi hyvä tietää miten tuo todella toimii sen toki tiedän ettei sillä voi soittaa ilman saldoa vaan ottaako se hänelle soitettuja puheluja vastaan?
Toivottavasti joku tietävämpi vastaisi jolla on kokemusta noista esimaksetuista korteista. Kiitos jo etukäteen vastaajalle.
Teenpä tyhmän kysymyksen
haluan tietää
1
314
Vastaukset
- sillä varauksella
tietenkin että puhelin on auki. Jos prepaidista on soitonsiirto esim toiseen numeroon tai vastaajaan niin ne puhelut ei silloin siirry jos saldo on loppu mutta jos puhelin on auki eikä ole siirtoja niin silloin toki voi soittaa. Näin ainakin dnan prepaidissa onnistuu, muista en voi vannoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091