Hei!Olen ensi kuussa lähdössä Tukholmaan onko sunnuntaisin kaupat auki?Etenkin kiinnoistaisi NK,Åhlens,pub,Gallerien kannaattaako käydä ja ovatko kuin lähellä toisiaan kun jalkaisin olemme liikkeellä.
ostospaikat tukholma
3
1069
Vastaukset
- RIMMIR
Avoinna 12-17, ala osasto avoinna 12-18. Siellä menee koko päivä varsinkin jos on vaateostoksilla. Voit googlettaa www.google.seja valitsenk stockholm niin saat vähän vaikutelmaa minkälaista tavaraa siellä on kaupan.
- ??
Onko kukaan viime aikoina käynyt gallerien -kauppakeskuksessa saako sieltä ns."normaaleja" arki vaatteita katsoin kuin siellä on hm,lindex,kapphal ym....
- ei ketjuille
?? kirjoitti:
Onko kukaan viime aikoina käynyt gallerien -kauppakeskuksessa saako sieltä ns."normaaleja" arki vaatteita katsoin kuin siellä on hm,lindex,kapphal ym....
No ihan samat tusinaketjut ja samat rätit roikkuu tangoissa kun vaikka Hgin keskustassa.
Ainoa etu voi olla kruunun kurssi. Pari rättiä enemmän samalla rahalla.
Gallerian nettisivut löydät googlesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838