auton vuokraus

siva...

ihan mielenkiintoisena esimerkkinä, kolmen viikon vuokra floridassa autovuokraamo.comista n. 2200 usd, samaisesta firmasta, mutta autovuokraamo.fi yli puolta halvemmalla, n. 1050 usd.

kokoluokkana luxury sedan...

tämä autovuokraamo.fi oli halvin noteeraus mukaanlukien kaikki mahdolliset supersaverit ym...

8

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittaa

      sillä tuo autovuokraamo.fi hinnat ovat euroissa eikä taaloissa. Siinä se ero. Eikä koskaan kannata autoa vuokrata etukäteen vaan sitten perillä.

      • siva....

        No et kai nyt mua ihan tyhmänä pidä. Hinta oli 1062 USD eli 755,44 euroa. Ja kun halusin voucherin, eli maksaa sen täällä rahalla etukäteen, jottei rasita luottokorttiani reissussa, ottivat 8 euroa siitä.

        Varsin edullinen tämä autovuokraamo.fi...


      • ole varma
        siva.... kirjoitti:

        No et kai nyt mua ihan tyhmänä pidä. Hinta oli 1062 USD eli 755,44 euroa. Ja kun halusin voucherin, eli maksaa sen täällä rahalla etukäteen, jottei rasita luottokorttiani reissussa, ottivat 8 euroa siitä.

        Varsin edullinen tämä autovuokraamo.fi...

        minkälaista autoa tuolla Luxury Sedanilla tarkoitetaan. Saatko Cadillacin tai Bemarin. Joka tapauksess Hotwire hinta full size mallille (Chevy Impala) Miamissa on $630 kolmeksi viikoksi. Luxury car (Cadillac) hinta sitten onkin kolminkertainen. Näemmä sait joke tosi hyvän tai tosi huonon diilin riippuen siitä minkä auton sinulle loppujenlopuksi antavat.


      • siva....
        ole varma kirjoitti:

        minkälaista autoa tuolla Luxury Sedanilla tarkoitetaan. Saatko Cadillacin tai Bemarin. Joka tapauksess Hotwire hinta full size mallille (Chevy Impala) Miamissa on $630 kolmeksi viikoksi. Luxury car (Cadillac) hinta sitten onkin kolminkertainen. Näemmä sait joke tosi hyvän tai tosi huonon diilin riippuen siitä minkä auton sinulle loppujenlopuksi antavat.

        Niin, kyllähän näissä kaikissa firmoissa luxury sedan on amerikkalainen auto, eli vaihtoehtoja on tasan kaksi, Lincoln Town Car tai Cadillac DTS.

        Lisämaksusta tarjottiin mm. Volvo S80/Mercedes C-sarjaa (premium sedan).

        Helposti nää hinnat on tarkistettavissa, pari tunnetuinta firmaa.fi tarjoaa selvästi halvemmalla kuin .com.

        Kolmas reissu edessä, aina olen saanut sen mitä olen tilannut, nyt ajattelin sitten vähän panostaa luksukseen myös auton osalta.


      • siis se
        siva.... kirjoitti:

        Niin, kyllähän näissä kaikissa firmoissa luxury sedan on amerikkalainen auto, eli vaihtoehtoja on tasan kaksi, Lincoln Town Car tai Cadillac DTS.

        Lisämaksusta tarjottiin mm. Volvo S80/Mercedes C-sarjaa (premium sedan).

        Helposti nää hinnat on tarkistettavissa, pari tunnetuinta firmaa.fi tarjoaa selvästi halvemmalla kuin .com.

        Kolmas reissu edessä, aina olen saanut sen mitä olen tilannut, nyt ajattelin sitten vähän panostaa luksukseen myös auton osalta.

        luokka joka on joissakin paikoissa nimetty "Luxury Car" ja joissakin vaan "Luxury" ja tietty esim Avis nimeää sen "Luxury Sedan". On tuostakin luokasta tullut toista kymmentä kertaa vuokrattua ja pari kertaa olen saanut ruotsalaisia "urheilullisia" farmariautoja (mukamas ilmainen upgrade kun ei ollut varatun luokan autoa vapaana), mutta muuten se on ollut joka kerta se Lincoln Town Car. Ikinä ei ole Caddya nakynyt koko vuokraamon parkkiksella. Vuokraamoina käytetty Hertz, Avis, Budget ja National, mistä nyt sitten on halvimman diilin kulloinkin saanut.

        Sinänsä uutta ja mielenkiintoista ainakin minulle että Suomesta käsin ja suomalaista välitysfirmaa käyttäen saa "Luxuryn" paljon halvemmalla kuin esim. Hotwiresta. Täytyy vissiin kokeilla onnistuuko vuokraaminen täältä USA:sta käsin amerikkalaisella luottokortilla.


      • siva...
        siis se kirjoitti:

        luokka joka on joissakin paikoissa nimetty "Luxury Car" ja joissakin vaan "Luxury" ja tietty esim Avis nimeää sen "Luxury Sedan". On tuostakin luokasta tullut toista kymmentä kertaa vuokrattua ja pari kertaa olen saanut ruotsalaisia "urheilullisia" farmariautoja (mukamas ilmainen upgrade kun ei ollut varatun luokan autoa vapaana), mutta muuten se on ollut joka kerta se Lincoln Town Car. Ikinä ei ole Caddya nakynyt koko vuokraamon parkkiksella. Vuokraamoina käytetty Hertz, Avis, Budget ja National, mistä nyt sitten on halvimman diilin kulloinkin saanut.

        Sinänsä uutta ja mielenkiintoista ainakin minulle että Suomesta käsin ja suomalaista välitysfirmaa käyttäen saa "Luxuryn" paljon halvemmalla kuin esim. Hotwiresta. Täytyy vissiin kokeilla onnistuuko vuokraaminen täältä USA:sta käsin amerikkalaisella luottokortilla.

        Ei varmasti mitään estettä vuokrata autoa Suomen kautta kun kerran härmän kieli taittuu. Soitin firmaan varauksen jälkeen ja kysyin että mitä teen jos pakistanilainen kaveri Orlandon kentällä tyrkkää jenkkihinnan kortilleni.

        Virkailija kertoi ettei niin tee, koska .comilla on sama varausjärjestelmä/numero kuin .fi'llä, ja virkailija Orlandon kentällä näkee saman hinnan kuin Suomessa.

        Luottokorttia olisi kysytty siis vasta kentällä, eli vuokraaminen sieltä paikallisella kortilla .fi kautta onnistuu varmastkin...

        Edellisellä reissulla 2004 vuokraamon parkkipaikka oli täynnä Caddyjä, yhtään Lincolnia en nähnyt, silloin pihistelin ja vuokrasin Camryn. Molemmat kelpaa, täytyy tosiaan toivoa etteivät 'upgreidaa' Volvoon tai C-Mersuun.


      • ajella mutkissa, mutta
        siva... kirjoitti:

        Ei varmasti mitään estettä vuokrata autoa Suomen kautta kun kerran härmän kieli taittuu. Soitin firmaan varauksen jälkeen ja kysyin että mitä teen jos pakistanilainen kaveri Orlandon kentällä tyrkkää jenkkihinnan kortilleni.

        Virkailija kertoi ettei niin tee, koska .comilla on sama varausjärjestelmä/numero kuin .fi'llä, ja virkailija Orlandon kentällä näkee saman hinnan kuin Suomessa.

        Luottokorttia olisi kysytty siis vasta kentällä, eli vuokraaminen sieltä paikallisella kortilla .fi kautta onnistuu varmastkin...

        Edellisellä reissulla 2004 vuokraamon parkkipaikka oli täynnä Caddyjä, yhtään Lincolnia en nähnyt, silloin pihistelin ja vuokrasin Camryn. Molemmat kelpaa, täytyy tosiaan toivoa etteivät 'upgreidaa' Volvoon tai C-Mersuun.

        Town Car on mainio jos on neljä henkeä kyydissä ja pitää kaikkien matkatavarat sovittaa takakonttiin. On meinaan järjettömän tilava rontti Town Carissa, sopinee tiukan paikan tullen jopa pienen perheen hätämajoitukseksi ;). Mutkaisella tiellä meillä kyllä meinaa tulla porukat merisairaaksi Town Carin takapenkillä. On se semmoista vaappumista se meno. Valtatieajoon saa kyllä mukavampaa autoa hakea.

        Kuulostaa siltä että tuo autovalikoima riippuu paikkakunnasta ja vuokraamon omistajastakin (franchise vs. corporate).


      • silowaki

        Auto kannattaa ja pitää vuokrata kotimaasta käsin etukäteen, sillä USA autovuokraamoiden hinta perillä on ilman mtn vakuutuksia , ja kun niitä siihen lisätään niin hinta nousee järkyttäviin summiin.
        Itse käyttänyt avista ja herz sekä e-autovuokraamosta varasin luxus auton 3 vko kaikilla vakuutuksilla hinta 698 eur.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe