Millainen sää on orlandossa, miamissa ja Bahamalla talvella vuoden vaihteessa!? pystyykö esim. meressä uimaan vai onko liian kylmä?:/
SÄÄ?: Orlando, Miami, Bahama
5
568
Vastaukset
- jujitsug
tarkoitus ei ollut tulla kahdesti, pahoittelen
- lähdössäkö orlandoon
Itsekkin kaipaisin tätä tietoa, kiitos! =)
Mutta esim. napsu.fi sivustolla sanotaan että joulu / tammikuussa n.20 aatetta keskimäärin. Onko totta? - viimetalvena
Yöt saattavat Orlandon seuduilla olla yllättävänkin kylmiä, lämpötila saattaa jopa käydä pakkasella, mutta päivällä lämpiää. Yleensä asteita on 15 - 20 C.
Miamissa tai Bahamalla en ole käynyt, mutta ovat aika paljon etelämpänä kuin Orlando, joten saattaa olla lämpimämpää.
Tuskin rannoilla kovinkaan paljon ruuhkaa on noihin aikoihin, mutta uskoisin että jokaisessa hotellissa on uima-allas. Välttämättä ainakaan ulkoallas ei kylläkään ole käytössä. Paikallisten mielestä silloin on nimittäin talvi. - 8
Viime tammikuussa Miamin 'lampotila' tippui kahteen asteeseen. Sellaistakin sattuu vaikka ei kovin usein.
- matkailija-x
Säästä löytyy lisätietoa esim. www. weather.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428