sinä olet aina ohittamassa
piilotettujen unelmien nopeudella
ei mitään sattumanvaraista
kulkuneuvon kyljet tulvillaan
tahallisia tönäisyjä
on liuta taakse jääviä
vilahtelevia vaarallisia maisemia
sateesta väriseviä
kuitenkin unen illuusio
on täynnä harhanäkyjä
kauniit kätesi
sileitä teitä täynnä
puhuvat ihollani
eivät jätä sanaakaan
rakkauden ihmeistä
sanomatta.....
Törmäyskurssi
24
277
Vastaukset
- *laudi*
:)))))) ja meen
harhanäyt :(
unen illuusio
..voiko elämää elää niiden varassa
olen nähny, että voi
..
Kyllä. Rakkauden ihmeet tuntee
kosketuksena sanoina
huiskis :))))- Minanoita
Mukavaa että lentelit käväisemään, näin raskaan työpäivän jälkeen on mukava
tulla palstalle,aidosti ilahtua, kun saa lukea näitä kommentteja=)
Huiskis hoiskis ittelles ja kiitoksia korikaupalla=)
- viida
Tulkitsin tämän ajatuksena tiestä
jonka suurimmat mutkat ja kuopat rakkaus suoristaa:)
Hyvä!- Minanoita
Niin rakkaushan on eräänlainen matka ja pitkälle
itsestäkin riippuu minkälaista tietä sitä taivaltaa...
Sinulle iloinen kiitoksein=))
- Miekko
Pidin varsinkin kahdesta ensimmäisestä säkeistöstä. Erityisen paljon tahallisista tönäisyistä ja vaarallisista maisemista. Kummatkin tulkitsin aivan ääriromanttisina ilmiöinä. Unen illuusioista ja harhanäyistä saat varmasti vielä paljon irti.. tunnun painivan nyt tietynlaisen tematiikan äärellä, päätellen viimeaikaisesta tuotannostasi.
- Miekko
tunnut painivan, ei tunnun..
- Minanoita
Vastasin jo tuossa edellä että uskon rakkaudenkin olevan jonkinlainen matka jota
taivaltaa kuka millaistakin tietä ja aina onnettomuusriski huohottaa niskassa..ja tietysti ne vaaralliset maisemat taustalla kiusauksineen.Tällaisia ajattelin kun tätä runoani rustailin, olisin voinut lopettaa tämän paljon paljon rankemmin mutta halusin sittenkin loppuun höyhenen pehmeän laskun...
.En ole tähän ihan sata tyytyväinen mutta koen tehneeni kohtuusuorituksen..
Minusta oli ihana että sinä pidit noiden eka säkeistöjen aineksia ääriromanttisina koska se kertoo minulle sen että tätä runoa voi tulkita myös siten..Unen illuusiot ja harhanäyt kuuluvat noitien arkeen kyllä minä niistä vielä nappikeiton saan sotkettua=)))
Sinulle Miekko lämpöinen kiitokseni=) - Minanoita
Miekko kirjoitti:
tunnut painivan, ei tunnun..
Saat anteeksi=)))))))
- lada syysväreissä
Rakkauden ihme... voi ihme
ja sitten vielä kolmas ihme.. Sinä runonrustaaja noita.
Mitä sanon?
Voi ihme!- Minanoita
Voi ihme sinunkin kanssasi
ja sylillinen kiitoksia kultavasussa=)))
- kaaru
Outsii...kuin komeesti kirjoitat
aina vain paranee
törmäten iholle;)
Höllää vauhtii ettei tuu sakkoi:)))- Minanoita
Sieki täällä, no hyvän tähen sanon mie, ompa mukava=)))
Sinulle tuplakiitokset=))
- *MURUKULTA*
"Sinä olet aina ohittamassa
piilotettujen unelmien nopeudella
ei mitään sattumanvaraista
kulkuneuvon kyljet tulvillaan
tahallisia tönäisyjä"..
Minusta tuo on mainio! Saanko lopettaa tähän...;)) En tietenkään koska runosi jatkuu.
se täydentyy aina viimeseen riviin - - "sanomatta" - ja niin, kaikki kaunis sanotaan sanoitta,,
Runosi on kokonaisuus jota lukee niin kuin minä nyt - useimminkin. :)- Minanoita
Tiedätkös mitä, sie se sitten ossaat antaa niin kaunista palautetta että mie alan kohta itkeä vollottaa ja se ei sit ennään ookkaa kaunist kateltavvaa.Ens kerral paat sitten tuhat pakettii nessuu postis tulemaan jookosta?
Sinua ystäväni kauniisti kiitän.........Kiitos=))))
...Joskus joutuu törmäyskursille...
peltiseppä oikoo lommot tai
siitä voi vaan haaveilla .
Taas sää sen teit.
Upeeta luettavaa =)- Minanoita
Kuule Krisse olipas taas todella mukavaa että liihottelit
runoooni ja totta on törmäyksiä ei aina voi välttää vaikka tekis
mitä=)))
- Kauris-62
Totisesti hieno teksti,kiitos lukuhetkestä!
- Minanoita
Ihanaa että poikkesit ja sinulle
lähetän lämpimät kiitokseni=)))
Runo kuin erämaan ohitusta kuin pientareen
kosketusta - minänoidan - sanoilla kuin tunnoilla
ajellaan polkuja ja teitä joita maisemat eri tuntoineen
saattelevat --- illuusiota tai ei --- muttä jälki on hivelevää
kai hieman sitä saa
koskettaa että hyppysissään pitää.
Sinulla on taitoa...huom.välttää
tietyt törmäilyt...pähkinänkuorta
pureskeltavaksi liekkeihisi.- Minanoita
Äläs nyt, miehän vallan punastun ko sie
noin nätisti puhelet. Tosin tuo viimonen lause jäi
nyt todellakin viemään yöuniani.....
Kuule ystäväiseni täältä pähkinänkuoren välistä
ja illuusiomaailman rajalta lähtee sinulle kontillinen
kiitoksia=)))))) Minanoita kirjoitti:
Äläs nyt, miehän vallan punastun ko sie
noin nätisti puhelet. Tosin tuo viimonen lause jäi
nyt todellakin viemään yöuniani.....
Kuule ystäväiseni täältä pähkinänkuoren välistä
ja illuusiomaailman rajalta lähtee sinulle kontillinen
kiitoksia=))))))Kuules noita...on elosalamoita kuin revontulia
että taivaalta tippuvia luonnonkudelmia eri
tarpeineen,vaikka yönselkään taputtelijoita
niin on ihme jos noidannuolet siinä lisänä
vielä aiheuta Sinulle tunnelmia tutkimuksineen.
Joten konttaillaan tämä yö kuin saatteeksi
aamuun....valoilmiöhin manojen majoille.
Ja hymyn huikkaan perään
saatoksi kuin lämpimyydellä
koskettaen.- Minanoita
dolan kirjoitti:
Kuules noita...on elosalamoita kuin revontulia
että taivaalta tippuvia luonnonkudelmia eri
tarpeineen,vaikka yönselkään taputtelijoita
niin on ihme jos noidannuolet siinä lisänä
vielä aiheuta Sinulle tunnelmia tutkimuksineen.
Joten konttaillaan tämä yö kuin saatteeksi
aamuun....valoilmiöhin manojen majoille.
Ja hymyn huikkaan perään
saatoksi kuin lämpimyydellä
koskettaen.revontulien takana
noidat polttavat nuotioita
taivaalla kiertelee savu vanana.......
Kyllä sie Dolan olet melkoinen veikkonen=)))
- Mysteriet
"kauniit kätesi
sileitä teitä täynnä
puhuvat ihollani
eivät jätä sanaakaan
rakkauden ihmeistä
sanomatta..... "
Tuo pelkästään olis riittänyt aikaansaamaan syänhalvauksen joka olis richterin asteikolla 7,5 luokkaa =)
Mie en ennää tiiä mitä mie sanoisin :O
*wirn*- Minanoita
Höpsistä sie akka siellä, sie mittään syvän halvausta voi saaha katoppas kun mie oon kuullu huhhuu et sie oot alkant metästään villikanoja ja eikös se metästys aika oo paraillaan menossa häh.
Miepä tiiän mitä mie sanon siulle, läläläää=)))))(nauraa niin että hampaat irtoilee)
Soon näääääääääääääääääääääääääääääääin iso KIITOS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514