Tuntuupi, että kaikki entiset kaverit on muuttaneet kauemmas opiskelemaan tai töihin ja itse olen ollut niin työkeskeinen, ettei kavereita enää pahemmin ole. Siispä olisko kotka/hamina seudulla ketään, kuka haluaisi tutustua tämmöseen melkein kaikkeen valmiiseen 20v nuoreen naiseen, ihan kaveri mielellä? kahviteltaisiin, käytäisiin leffoissa, salilla tai mitä sitten mieleen tulisikaan. Auta yksinäistä ja mailaa osoon [email protected] niin katsellaan eteenpäin
Kavereita kotka/hamina akselilta
Rulli
4
661
Vastaukset
- Saurr
Oon ite 13v. tyttö Haminasta, mut tuntuupi, että et etsiskele alaikäistä seuraa..
Mut onnea etsintöihin, vähän upittelen täällä ^^ - napunen91
Hei!
Olen Kotkassa asuva hiukan yksinäinen 19 vuotias tyttö ja etsiskelen kavereita leffailtoihin, hengailuun ja lenkkiseuraksi.
olen iloinen, aluksi hieman ujon puoleinen mutta tutustuttua puhelias.
pistä viestiä [email protected] jos haluat uuden kaverin :)- hipsis
Vieläkö täällä etsitään uusia kavereita? Kyselee 26 vuotias nainen.
- Anonyymi
Timo Lanu, vitun huaran penikka!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1721070Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763