Mitä naapuri metelöi?

naapuri.

18

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, kun

naapuri ei aiheuta häitiöitä, ei tee mieltä kytätä. Aidan takaa on kiva tervehtiä.

• mutta

...hyvä kun taas alkoi kansakunnan kynttilällä työ eilen.

Mut olen kyllä ihmetellyt miten niistä lapsista voisi tulla "parempia" kun esimerkki / esimerkit on?

• naapuria niin lähellä. Saan huutaa täällä sieluni kyllyydestä, eikä varmaan naapurit häiriinny! Ja hyvä niin, ei kai minua kukaan kestäisikään kauan katsella. kun mulla on vaikka mitä temppuja.

• mutta

..itsekin olen haaveillut melkein koko elämäni.

Naapureita on joka suunnassa, ja pahimmat kun eivät ole oppineet vielä kaupunki elämää ? vaikka ovat olevinaan jotain kasvatus-alan opettajia, ja loistavat neuvoineen jopa teeveessä. Et hohoijaa tätä Suomen pedagogista yli koulutettua ylimielistä sakkia.

• lapsista?

Jos opettamistaan, niin kai hän työnsä kelvollisesti tekee. Ei olla enää 100 vuotta sitten eletyssä yhteiskunnassa, jossa opettajankin ammatti oli muka kutsumusammatti, hehheh. Vai joko koko kasvatustaakka on työnnetty koulun hartioille, kun kotona ei osata/jakseta/pystytä?

• raha ratkaiseee
        marja-liisa41 kirjoitti:

naapuria niin lähellä. Saan huutaa täällä sieluni kyllyydestä, eikä varmaan naapurit häiriinny! Ja hyvä niin, ei kai minua kukaan kestäisikään kauan katsella. kun mulla on vaikka mitä temppuja.

Mitä enemmän niitä naapureita on ,sitä arvokkaampi luukku.

• kiinnosta

eikä ole aikaa naapurin
      kyttäämiseen.minulla on oma elämä.
      kohta lähden ystävieni kanssa omille
      yhteisille retkillemme.kahvit termokkseen ja evästä
      mukaan,sitten ,jossan matkan varrella
      nautiskelemme eväitämme.

• kokemusta on

on kiusaamiseen verrattavaa.Itse olen kärsinyt siitä,ja kierrän kaukaa nyt muutkin naapurit.
        Joku kyttä voi saada paljon pahaa aikaan.Kalliiski tuli muuttokin,mutta terevys on tärkeämpää.
        Kukaan ei mahda mitään?;toisia saa vahtiä yötäpäivää ja levitellä omia mielikuvitusjuttuja.
        Joku laki pitäs olla tähänkin.

• että naapurit
        kokemusta on kirjoitti:

on kiusaamiseen verrattavaa.Itse olen kärsinyt siitä,ja kierrän kaukaa nyt muutkin naapurit.
        Joku kyttä voi saada paljon pahaa aikaan.Kalliiski tuli muuttokin,mutta terevys on tärkeämpää.
        Kukaan ei mahda mitään?;toisia saa vahtiä yötäpäivää ja levitellä omia mielikuvitusjuttuja.
        Joku laki pitäs olla tähänkin.

kyttäävät, mutta mitä siitä. Minä ainakin elän omaa pientä elämääni. En häiritse naapureita, annan heidän tehdä aloitteen, jos haluavat olla yhteydessä. Ystävät asuvat muualla. Kai meissä ihmisissä on paljon luulotautia, että luullaa, että meidän elämämme on muka niin kiinnostavaa, että joku viitsii seurata.

• auli-auli

omissakin asioissani on tarpeeksi.

• "lukemista"

keskustelupalkista klikkaus Koti ja Rakentaminen, siitä alaspäin hiirellä niin kauan kun tulee Naapurit ja klic.

Onhan meitä enimmäkseen fiksuja, omineen asuvia ....vaan ei ihan kaikilla ole näin. Avartaa tämän palstan kirjoittelijoiden elämänkatsantoa.... jotkut todella joutuvat asumaan häiriköivän naapurinsa vainon kohteena.

• ikävää,

jos on keljut naapurit, niitäkin varmaan on. On se vaan kumma, kun itsekukin ei voi keskittyä omaan elämään ja perheeseen. Aina on niitä, joiden täytyy tuoda itseään esiin ja näyttäytyä. Onneksi asun omakotitalossa, eikä naapureista haittaa, vaikka lähekkäin ollaankin.

• ettei satu asumaan Espoossa!

Naapureita on heti kivenheittämän päässä, mutta olen sanonut, että meillä saisi joku vaikka talon tyhjentää, kun ollaan pois, eivät naapurit tietoonsa pistäisi.

Onneksi asuu poikakin näköetäisyydellä, jos tosiaan jotain sattuisi tapahtumaan, eivät vain aina ole kotona hekään.

• se muuta

metelöi näin kesäaikaan lähin naapuri, kun jyrryyttää ruohonleikkuukonettaan monesti viikossa. Eipä sekään haittaa, tuleepa vain tuuletusluukusta tuoreen ruohon tuoksu.
      Hyvä naapuri.

• Kakkospalmu

vilinä käy, yksi menee sisään kaksi ulos. Kaksi sisään viisi ulos, on jatkuva trafiikki ei mitään rauhaa!
      Iltaa kohti hiljenee, yöllä ei kuulu mitään ei näy mitään, on kyllä pimeäkin ja taas seuraavana päivänä elämä jatkuu samanlaisena.
      On nääks ampiaispesä tuossa ikkunan vieressä, sitä tässä katselen ja seuraan heidän elämäänsä.
      Kiva kun on jotain seuraa kun ukko seilaa maailman meriä

• ei kuulu mittää naapureista, eikä kukaan kai pie silmälläkään, ja jos pitää niin oma harrastuksensahan tuo..ei meillä mitään ihmeitä tapahu..

• rauhallisessa rapussa

kerrostalossa ja ihan asun Espoossa. Täällä on rauhallista. Kukaan ei kyttää menemisiäni tai tulemisiani. Myöskään minä en pidä silmällä naapureitani.
        Jos olen pitempään poissa kotoa, niin hyvä naapurini katsoo hieman postini perään, ettei jää oveen roikkumaan ja että kaikki on kunnossa.

Tavalliset asumisen äänet joskus kuuluvat. Nehän on hyväksyttävä, jos asuu kerrostalossa. Turvallista ja rauhallista on!

• rauhallisessa rapussa kirjoitti:

kerrostalossa ja ihan asun Espoossa. Täällä on rauhallista. Kukaan ei kyttää menemisiäni tai tulemisiani. Myöskään minä en pidä silmällä naapureitani.
        Jos olen pitempään poissa kotoa, niin hyvä naapurini katsoo hieman postini perään, ettei jää oveen roikkumaan ja että kaikki on kunnossa.

Tavalliset asumisen äänet joskus kuuluvat. Nehän on hyväksyttävä, jos asuu kerrostalossa. Turvallista ja rauhallista on!

asuimme kerrostalossa, eikä minua haitannu tavalliset elämisen äänet, ja kun itelläkin oli lapsia lasten äänet kuuluivat sen hetkiseen elämään.

En huomannut muuta kyttäystäkään, kuin yhden vanhahkon miehen - hän huuteli parvekkeeltaan lapsille vihaisesti, oli mikä hetki päivästä tahansa.

Semmoinen maalta muuttanut pahasisuinen ukko, säälillä aattelen hänen lapsiaan. Hän otti kovasti luonnolleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1255
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1025
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      956
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      910
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe