Läski-Pekka osa 2

tsouk

Ei siinä kauaa kestäny ku sen kyrpä jölläs taas täysillä. Se huohotti. Mä kutitin sormilla sen kasseja. Ne meni kasaan ja Läski-Pekka alko voihkiin.

--Nuole mun kiveksiä.

Se sano sen niin anelevalla äänellä etten mä voinu kieltäytyä. Mä otin siltä kummatkin pallot suuhuni ja runkkasin toisella kädellä sen jäykkää kyrpää. Jos joku ois ollu oventakana, niin olis taatusti kuullu kuinka Läski-Pekka ähki.

Mä nousin ylös ja irrotin rintsikan hakaset. Ne oli edessä ja mä jätin rintsikat kannattimista olkapäille roikkuun. Mä napitin farkut auki.

Läski-Pekka runkka munaansa. Sen paksu maha oli ihan hiessä ja hiki valu napaan. Mä riisin pikkuhousut ja paljastin sille mun tuuheen karvatupsun. Läski-Pekka tuijotti sitä suu auki aivan ku ei olis aikasemmin nähny vastaavaa. Ja niinhän se oikeesti olikin.

--Nyt saat runkkari oiken kunnon karvasta pillua.

Mä istuin kahareisin sen päälle ja aloin hieroo klitoristani sen kyrpää vasten. Litisi ja lotisi. Tuntu siltä ku mulla olis valunu enemmän ja enemmän koko ajan. Mä työnsin rintani Läski-Pekan naamaan ja se alko imeen niitä kuola suupielestä valuen. Välillä se veti kasvojaan pois haukkoen henkee. Mä painon tissini jälleen vasten sen kasvoja. Kiedoin käteni sen niskan taakse ja painoin tiukasti itseeni vasten. Läski-Pekan suusta kuulu voimakasta ininää.

Mulkku lipsahti pilluun ja mä aloin ratsastaa sen päältä. Yhtäkkiä hävis aika ja paikka ja mä ratsastin yhä kovempaa ja kovempaa. Mä en välittäny mistään vaan huusin niin kovaa ku kitusista lähti irti. Mä en ees kuullu ku Läski-Pekan ininä lakkas.

Orgasmi heitti mut melkein selälleen lattialle. Läski-Pekka makas liikkumattomana mun alla. Mä huohotin, annoin hengityksen tasaantua.

Kun mä nousin ylös ja aloin kiinnittää rintojani, niin mä näin sen. Läski-Pekka röhnötti tuolilla silmät auki, kieli suusta ulkona, flanellipaina napitettuna auki ja paskaset kalsarit kintuissa. Sen kyrpä jölläs vielä ja munankarvat loisti hikipisaroista. Spermanorot valu alas sen isoo mahaa pitkin.

Lääkäri totes myöhemmin, että se oli kuollut tukehtumalla. Sen pää uppos ehkä liian helposti mun isojen rintojen väliin. Mä sain koko jutusta viis vuotta. Jos se ihrakasa ei olis ehtiny täyttää kuuttatoista, niin olisin saanu vielä lisää alaikäseen sekaantumisesta. Aina se joku onni on onnettomuudessakin.

4

5312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mielenkiintosta. Lisää tällästä

• vekseli66

..mutta pakko se oli kokonaan lukea ;)

• setäviiskytviis

oliko mikä tunti yläasteella?

• jjsjjjjkLLbb

Mielenkiintonen novelli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe