Läski-Pekka osa 2

tsouk

Ei siinä kauaa kestäny ku sen kyrpä jölläs taas täysillä. Se huohotti. Mä kutitin sormilla sen kasseja. Ne meni kasaan ja Läski-Pekka alko voihkiin.

--Nuole mun kiveksiä.

Se sano sen niin anelevalla äänellä etten mä voinu kieltäytyä. Mä otin siltä kummatkin pallot suuhuni ja runkkasin toisella kädellä sen jäykkää kyrpää. Jos joku ois ollu oventakana, niin olis taatusti kuullu kuinka Läski-Pekka ähki.

Mä nousin ylös ja irrotin rintsikan hakaset. Ne oli edessä ja mä jätin rintsikat kannattimista olkapäille roikkuun. Mä napitin farkut auki.

Läski-Pekka runkka munaansa. Sen paksu maha oli ihan hiessä ja hiki valu napaan. Mä riisin pikkuhousut ja paljastin sille mun tuuheen karvatupsun. Läski-Pekka tuijotti sitä suu auki aivan ku ei olis aikasemmin nähny vastaavaa. Ja niinhän se oikeesti olikin.

--Nyt saat runkkari oiken kunnon karvasta pillua.

Mä istuin kahareisin sen päälle ja aloin hieroo klitoristani sen kyrpää vasten. Litisi ja lotisi. Tuntu siltä ku mulla olis valunu enemmän ja enemmän koko ajan. Mä työnsin rintani Läski-Pekan naamaan ja se alko imeen niitä kuola suupielestä valuen. Välillä se veti kasvojaan pois haukkoen henkee. Mä painon tissini jälleen vasten sen kasvoja. Kiedoin käteni sen niskan taakse ja painoin tiukasti itseeni vasten. Läski-Pekan suusta kuulu voimakasta ininää.

Mulkku lipsahti pilluun ja mä aloin ratsastaa sen päältä. Yhtäkkiä hävis aika ja paikka ja mä ratsastin yhä kovempaa ja kovempaa. Mä en välittäny mistään vaan huusin niin kovaa ku kitusista lähti irti. Mä en ees kuullu ku Läski-Pekan ininä lakkas.

Orgasmi heitti mut melkein selälleen lattialle. Läski-Pekka makas liikkumattomana mun alla. Mä huohotin, annoin hengityksen tasaantua.

Kun mä nousin ylös ja aloin kiinnittää rintojani, niin mä näin sen. Läski-Pekka röhnötti tuolilla silmät auki, kieli suusta ulkona, flanellipaina napitettuna auki ja paskaset kalsarit kintuissa. Sen kyrpä jölläs vielä ja munankarvat loisti hikipisaroista. Spermanorot valu alas sen isoo mahaa pitkin.

Lääkäri totes myöhemmin, että se oli kuollut tukehtumalla. Sen pää uppos ehkä liian helposti mun isojen rintojen väliin. Mä sain koko jutusta viis vuotta. Jos se ihrakasa ei olis ehtiny täyttää kuuttatoista, niin olisin saanu vielä lisää alaikäseen sekaantumisesta. Aina se joku onni on onnettomuudessakin.

4

5128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mielenkiintosta. Lisää tällästä

      • vekseli66

        ..mutta pakko se oli kokonaan lukea ;)


    • setäviiskytviis

      oliko mikä tunti yläasteella?

    • jjsjjjjkLLbb

      Mielenkiintonen novelli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe