Rox Farm

Mitäs paljon puhutulle Rox Farmille kuuluu tällä hetkellä? Onko joku siellä käynyt tai ottanut pentua, kokemuksia?

3

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se siittävä siitonen

      Vieläkö se prkle saa toimintaasa jatkaa?sisäsiitosta ynm poltetaan pentuja navettaan,taloon....ynm..vuokrataan helsinkiä myöten kämppiä mist myyä näit 4vuoden ajan pentuja!!!ei helvetti!

      • En missään nimessä halua puollustella Siitosen toimia, mutta lueskeltuani hänen kirjoituksiaan ja katseltuani ohjelmia Rox Farmista, minulle syntyi mielikuva, että ko. nainen toimii niin kuin toimii tietämättömyyttään.

        Jatkuvasti tehdään uusia tutkimua, joista saadaan uutta tietoa. Näin ollen, erittäin monet käytännöt muuttuvat jatkuvasti. Minulle tuli sellainen mielikuva, että Siitonen on kasvanut maaseudulla ja saanut kaiken tietonsa sieltä. Uuden tiedon myötä, myös koirien kasvatukselle on tullut uusia vaatimuksia, joita Siitonen ei vain ole omaksunut. Monet ko. henkilöön kohdistuneet tekstit ovat olleet melko hyökkääviä, joten luonnollisesti hän on vain puollustautunut.

        Ennen on maalla ollu koiratarhoja, joissa koiria on ollut mielin määrin ja siellä ne ovat lisääntyneet vapaasti. Tätä perinnettä taitaa Siitonenkin jatkaa, muttei yhtään katso koirien kohtaloa pidemmälle aikavälille; koirarakas saa olla, mutta nykyään koirien jalostukselle asetetaan kovempia vaatimuksia, joten pelkkä lisäännyttäminen ei enää ole yhteiskunnassamme hyväksyttävää.

        Onko kukaan ikinä yrittänyt puhua Sadulle nätisti? Selittää hänelle nykykäytännöt rauhassa, hänen omia tottumuksia lähtökohtana käyttäen? Satua vaan pommitetaan asiattomilla puhelinsoitoilla, sähköpostiviesteillä ja solvataan pitkin Suomen nettiä. En missään nimessä Sadun toimia puollustele, mutta ehdottomasti kannatan asiallista suhtautumista tietämättömiin.


      • se nainen
        Nixukka kirjoitti:

        En missään nimessä halua puollustella Siitosen toimia, mutta lueskeltuani hänen kirjoituksiaan ja katseltuani ohjelmia Rox Farmista, minulle syntyi mielikuva, että ko. nainen toimii niin kuin toimii tietämättömyyttään.

        Jatkuvasti tehdään uusia tutkimua, joista saadaan uutta tietoa. Näin ollen, erittäin monet käytännöt muuttuvat jatkuvasti. Minulle tuli sellainen mielikuva, että Siitonen on kasvanut maaseudulla ja saanut kaiken tietonsa sieltä. Uuden tiedon myötä, myös koirien kasvatukselle on tullut uusia vaatimuksia, joita Siitonen ei vain ole omaksunut. Monet ko. henkilöön kohdistuneet tekstit ovat olleet melko hyökkääviä, joten luonnollisesti hän on vain puollustautunut.

        Ennen on maalla ollu koiratarhoja, joissa koiria on ollut mielin määrin ja siellä ne ovat lisääntyneet vapaasti. Tätä perinnettä taitaa Siitonenkin jatkaa, muttei yhtään katso koirien kohtaloa pidemmälle aikavälille; koirarakas saa olla, mutta nykyään koirien jalostukselle asetetaan kovempia vaatimuksia, joten pelkkä lisäännyttäminen ei enää ole yhteiskunnassamme hyväksyttävää.

        Onko kukaan ikinä yrittänyt puhua Sadulle nätisti? Selittää hänelle nykykäytännöt rauhassa, hänen omia tottumuksia lähtökohtana käyttäen? Satua vaan pommitetaan asiattomilla puhelinsoitoilla, sähköpostiviesteillä ja solvataan pitkin Suomen nettiä. En missään nimessä Sadun toimia puollustele, mutta ehdottomasti kannatan asiallista suhtautumista tietämättömiin.

        on! Ekassa pentueessa on ollut puolet afgaania, ja edelleenkin väittää 15 vuoden jälkeen että hänen koirissaan on puolet afgaania! Ei paljon raukka tiedä perinnöllisyydestä! Ja muka tietää jokaisen koiran sukupuun, hah hah! Miten muka, koirista jotka lisääntyvät keskenään miten sattuu?

        Kyllä jokainen VASTUULLINEN KASVATTAJA selvittää itse oma-aloitteisesti nykykäytännöt ja muut asiat!!!

        Hullu on se ihminen joka Siitoselta koiransa hankkii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe