Mitäs paljon puhutulle Rox Farmille kuuluu tällä hetkellä? Onko joku siellä käynyt tai ottanut pentua, kokemuksia?
Rox Farm
3
726
Vastaukset
- Se siittävä siitonen
Vieläkö se prkle saa toimintaasa jatkaa?sisäsiitosta ynm poltetaan pentuja navettaan,taloon....ynm..vuokrataan helsinkiä myöten kämppiä mist myyä näit 4vuoden ajan pentuja!!!ei helvetti!
En missään nimessä halua puollustella Siitosen toimia, mutta lueskeltuani hänen kirjoituksiaan ja katseltuani ohjelmia Rox Farmista, minulle syntyi mielikuva, että ko. nainen toimii niin kuin toimii tietämättömyyttään.
Jatkuvasti tehdään uusia tutkimua, joista saadaan uutta tietoa. Näin ollen, erittäin monet käytännöt muuttuvat jatkuvasti. Minulle tuli sellainen mielikuva, että Siitonen on kasvanut maaseudulla ja saanut kaiken tietonsa sieltä. Uuden tiedon myötä, myös koirien kasvatukselle on tullut uusia vaatimuksia, joita Siitonen ei vain ole omaksunut. Monet ko. henkilöön kohdistuneet tekstit ovat olleet melko hyökkääviä, joten luonnollisesti hän on vain puollustautunut.
Ennen on maalla ollu koiratarhoja, joissa koiria on ollut mielin määrin ja siellä ne ovat lisääntyneet vapaasti. Tätä perinnettä taitaa Siitonenkin jatkaa, muttei yhtään katso koirien kohtaloa pidemmälle aikavälille; koirarakas saa olla, mutta nykyään koirien jalostukselle asetetaan kovempia vaatimuksia, joten pelkkä lisäännyttäminen ei enää ole yhteiskunnassamme hyväksyttävää.
Onko kukaan ikinä yrittänyt puhua Sadulle nätisti? Selittää hänelle nykykäytännöt rauhassa, hänen omia tottumuksia lähtökohtana käyttäen? Satua vaan pommitetaan asiattomilla puhelinsoitoilla, sähköpostiviesteillä ja solvataan pitkin Suomen nettiä. En missään nimessä Sadun toimia puollustele, mutta ehdottomasti kannatan asiallista suhtautumista tietämättömiin.- se nainen
Nixukka kirjoitti:
En missään nimessä halua puollustella Siitosen toimia, mutta lueskeltuani hänen kirjoituksiaan ja katseltuani ohjelmia Rox Farmista, minulle syntyi mielikuva, että ko. nainen toimii niin kuin toimii tietämättömyyttään.
Jatkuvasti tehdään uusia tutkimua, joista saadaan uutta tietoa. Näin ollen, erittäin monet käytännöt muuttuvat jatkuvasti. Minulle tuli sellainen mielikuva, että Siitonen on kasvanut maaseudulla ja saanut kaiken tietonsa sieltä. Uuden tiedon myötä, myös koirien kasvatukselle on tullut uusia vaatimuksia, joita Siitonen ei vain ole omaksunut. Monet ko. henkilöön kohdistuneet tekstit ovat olleet melko hyökkääviä, joten luonnollisesti hän on vain puollustautunut.
Ennen on maalla ollu koiratarhoja, joissa koiria on ollut mielin määrin ja siellä ne ovat lisääntyneet vapaasti. Tätä perinnettä taitaa Siitonenkin jatkaa, muttei yhtään katso koirien kohtaloa pidemmälle aikavälille; koirarakas saa olla, mutta nykyään koirien jalostukselle asetetaan kovempia vaatimuksia, joten pelkkä lisäännyttäminen ei enää ole yhteiskunnassamme hyväksyttävää.
Onko kukaan ikinä yrittänyt puhua Sadulle nätisti? Selittää hänelle nykykäytännöt rauhassa, hänen omia tottumuksia lähtökohtana käyttäen? Satua vaan pommitetaan asiattomilla puhelinsoitoilla, sähköpostiviesteillä ja solvataan pitkin Suomen nettiä. En missään nimessä Sadun toimia puollustele, mutta ehdottomasti kannatan asiallista suhtautumista tietämättömiin.on! Ekassa pentueessa on ollut puolet afgaania, ja edelleenkin väittää 15 vuoden jälkeen että hänen koirissaan on puolet afgaania! Ei paljon raukka tiedä perinnöllisyydestä! Ja muka tietää jokaisen koiran sukupuun, hah hah! Miten muka, koirista jotka lisääntyvät keskenään miten sattuu?
Kyllä jokainen VASTUULLINEN KASVATTAJA selvittää itse oma-aloitteisesti nykykäytännöt ja muut asiat!!!
Hullu on se ihminen joka Siitoselta koiransa hankkii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602