Sovituskopissa osa kaksi

tsoik

Mä olin odottanu jo pitkään, että joku tulis viereiseen sovituskoppiin. Mä olin kaivanu kyrpäni esiin ja runkkasin sitä edes takasin. Sitten verho heilahti ja tummatukkanen juuri teini-iän ylittäny nainen tuli sisään. Mä tuijotin sitä pienestä raosta, joka oli mun silmien korkeudella. Kyrvän korkeudella oli toinen, mutta sitä mä en vielä käyttäny.

Näinen ripustaa sovitettavan hameen naulakkoon ja riisuu päällysvaatteensa. Sillä on päällä valkoset, samaa sävyä olevat alusvaatteet. Pikkuhousut on ehkä liian pienet, sillä sen persvako näkyy.

Mä kovennan tahtia. Nainen kumartuu pukemaan hametta päällensä. Sitten se tapahtuu. Mä työnnään kyrvän nopeesti alimmaiseen reikään ja annan tulla. Sperma lentää suoraan maaliinsa, siihen persvakoon. Nainen säpsähtää.

Mä vedän kyrvän nopeesti alimmasta reiästä. Ja katson ylimmäisestä kuinka se nainen katselee hämmästyneenä ympärilleen. Kaapii kädellään persvakoa ja kattoo mun spermaani. Se ei oikein tiä mitä sen pitäis ajatella. Se katselee nolosti ympärilleen ja kaivaa käsilaukusta paperin jolla pyyhkii itseään.

Ylintä rakoa se ei huomaa, koska se on niin pieni ja tiiliisti saumakohdassa. Alemman raon se huomaa, mutta ei näe mitään, koska mun puolella on niin pimeetä. Sit se miettii hetken ja jatkaa sovitusta.

Myöhemmin mä nään sen naisen ostoskeskuksen kahvilassa kaverinsa kanssa. Se esittelee uutta mekkoaan, minkä se on ostanu. Sen housut on niin kireet, että sen persvako näkyy. Pikkuhousutkin näkyy ja niissä oleva tahra.

3

8242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurataa

Vittu noin tosiaan se VARMAAN tapahtui.

• psykiatrisi Kalle

Niuvanniemestä. Perkele sentään Pertti mehän sovittiin että ton touhun täytyy loppua, ennenkuin pääset vapaaksi

• spermaperse

Sinun spermat ne sitten oli ihmettelinkin asiaa ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6212
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1781
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      38
      1472
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1015
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      928
    8. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    9. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    10. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    Aihe