Mä olin odottanu jo pitkään, että joku tulis viereiseen sovituskoppiin. Mä olin kaivanu kyrpäni esiin ja runkkasin sitä edes takasin. Sitten verho heilahti ja tummatukkanen juuri teini-iän ylittäny nainen tuli sisään. Mä tuijotin sitä pienestä raosta, joka oli mun silmien korkeudella. Kyrvän korkeudella oli toinen, mutta sitä mä en vielä käyttäny.
Näinen ripustaa sovitettavan hameen naulakkoon ja riisuu päällysvaatteensa. Sillä on päällä valkoset, samaa sävyä olevat alusvaatteet. Pikkuhousut on ehkä liian pienet, sillä sen persvako näkyy.
Mä kovennan tahtia. Nainen kumartuu pukemaan hametta päällensä. Sitten se tapahtuu. Mä työnnään kyrvän nopeesti alimmaiseen reikään ja annan tulla. Sperma lentää suoraan maaliinsa, siihen persvakoon. Nainen säpsähtää.
Mä vedän kyrvän nopeesti alimmasta reiästä. Ja katson ylimmäisestä kuinka se nainen katselee hämmästyneenä ympärilleen. Kaapii kädellään persvakoa ja kattoo mun spermaani. Se ei oikein tiä mitä sen pitäis ajatella. Se katselee nolosti ympärilleen ja kaivaa käsilaukusta paperin jolla pyyhkii itseään.
Ylintä rakoa se ei huomaa, koska se on niin pieni ja tiiliisti saumakohdassa. Alemman raon se huomaa, mutta ei näe mitään, koska mun puolella on niin pimeetä. Sit se miettii hetken ja jatkaa sovitusta.
Myöhemmin mä nään sen naisen ostoskeskuksen kahvilassa kaverinsa kanssa. Se esittelee uutta mekkoaan, minkä se on ostanu. Sen housut on niin kireet, että sen persvako näkyy. Pikkuhousutkin näkyy ja niissä oleva tahra.
Sovituskopissa osa kaksi
tsoik
3
8223
Vastaukset
- naurataa
Vittu noin tosiaan se VARMAAN tapahtui.
- psykiatrisi Kalle
Niuvanniemestä. Perkele sentään Pertti mehän sovittiin että ton touhun täytyy loppua, ennenkuin pääset vapaaksi
- spermaperse
Sinun spermat ne sitten oli ihmettelinkin asiaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465327Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1024952Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912371
HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261249