Mistä voisi käydä kuuntelemassa häämarsseja? Olen yrittänyt Youtubesta etsiä, mutta ei oikein löydy.. Voiko siihen valita mitään tavallsista musiikkia, vai onko se valittava kirkon suosittelemasta listasta? Minulla olisi muutama hyvä musiikki, mutta en tiedä alkavatko se soittamaan mitä itse haluaa..
Kirkkoon häämarssiksi?
3
559
Vastaukset
- marsmars
Kirjastoissa on pilvin pimein levyjä, jotka on tehty ihan pelkästään hääkokoelmiksi. Omasta lähikirjastosta vaan lainaamaan! Ne tosin ovat yleensä hyvin suosittuja, mutta pistä vaikka varaukseen.
Jos aikomasi musiikki ei ole perinteisesti häissä käytettyä, kannattaa kysyä papilta ja kanttorilta, meneekö musiikkivalintasi läpi. Kirkolla on kuitenkin omat sääntönsä ja jotkut ovat tässäkin asiassa tiukempia ja toiset suvaitsevampia. - Häämarssi
Mikäs vika evl.fi -listassa on ? Painase "häät", siellä on demot. Tietysti makuja on monia. Listan ulkopuolelta: Vanha holvikirkko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m332523Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891134Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125927Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.58879- 64863
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos71784Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69760EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96748Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25678Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30674