Oon tehny kuvan photarilla, mutta sitten ku yritän tallentaa sen, vaihtoehtona ei ole ollenkaa jpeg-kuvaa, tulee vain tiffiä ja sitte noita photoshop juttuja.
miten sen sais jpeg-kuvaksi?
Kuinka muuttaa photoshopkuva jpeg-kuvaksi?
5
702
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Kuvasi taitaa olla 16-bittinen, muunna se 8-bit ja sitten pitäisi onnistua.
- 3mice
kuitenkin kyse siitä, että layer'it ovat erillään. Tee FLATTEN IMAGE, sitten saat jpg:nä tallennettua.
- Jaska Perusjaska
Kyllä layerit yhdistyy automaagisesti kun jpegin tallentaa.
Toinen vaihtoehto on, että väritilana on jokin muu kun rgb, cmyk tai gs.
Bitmappeja, indeksoituja väreja, duotoneja tai labbeja ei voi jpegiksi tallentaa.
- ------.---------
Ei nyt just ole tässä koneessa Photaria, en voinut tarkistaa. Mutta muistikuva on, että Save for Web-llä tekisi kaikista väriavaruuksista Rgb jpekkejä.
Jos ei toimi noin, tallenna ensin Photarin natiiviksi ja sen jälkeen Jpekiksi.- jubatus
Image -> Mode -> 8bits/channel ja tallennat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565