Diflucan-hiivaan??

Kiti

Kuinka kauan kestää, että vaikutus alkaa?
Olemme ottaneet poikaystäväni kanssa molemmat tuon lääkkeen? Kuinkan nopeasti voi taas olla yhdynnässä?
Otin lääkkeen 2vkr sitten ja vielä on pientä kutinaa.

5

20118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___

      Hei, en ole kuullut kyseisestä lääkkeestä. Millainen se on ja mistä sitä saa?

      • qwerty

        Suun kautta otettava hiivalääke, ja sen kuurin saa lääkäriltä. Ja kyllä sen pitäisi parissa päivässä tehota. Lääke tehoaa muutaman päivän ajan - vai oliko peräti viikon, ja jos hiiva on äitynyt oikein pahasti, lääkäri määrää useamman kappaleen lääkettä. Eli pitempi kuuri.

        Kannattaa samanaikaisesti käyttää emätinpuikot (gyno-daktarin tai canesten /vast). Maksaahan ne tietysti, mutta...

        Lisäksi, voi olla että limakalvot on hiivan takia niin heikossa kunnossa, että joudut niitä kosteuttamaan. Itse käytin Ceridal Intime -öljyä. Voi myös käyttää liukasteena yhdynnässä.

        Ja varmistaaksesi että alapää toipuu mahdollisimman pian, ja hyvin, suosittelen maitohappobakteeri-kuuria. Joko emätinpuikot tai suun kautta otettava. Ja kun hiivalla on kuitenkin taipumusta uusia, niin ota ruokavalioon pysyvästi maitohappobakteeri-tuotteita: gefilus/asidofilus jugurtit, piimät jne.

        Kysy asiasta apteekista tai luontaistuote-kaupasta.


      • Kiti
        qwerty kirjoitti:

        Suun kautta otettava hiivalääke, ja sen kuurin saa lääkäriltä. Ja kyllä sen pitäisi parissa päivässä tehota. Lääke tehoaa muutaman päivän ajan - vai oliko peräti viikon, ja jos hiiva on äitynyt oikein pahasti, lääkäri määrää useamman kappaleen lääkettä. Eli pitempi kuuri.

        Kannattaa samanaikaisesti käyttää emätinpuikot (gyno-daktarin tai canesten /vast). Maksaahan ne tietysti, mutta...

        Lisäksi, voi olla että limakalvot on hiivan takia niin heikossa kunnossa, että joudut niitä kosteuttamaan. Itse käytin Ceridal Intime -öljyä. Voi myös käyttää liukasteena yhdynnässä.

        Ja varmistaaksesi että alapää toipuu mahdollisimman pian, ja hyvin, suosittelen maitohappobakteeri-kuuria. Joko emätinpuikot tai suun kautta otettava. Ja kun hiivalla on kuitenkin taipumusta uusia, niin ota ruokavalioon pysyvästi maitohappobakteeri-tuotteita: gefilus/asidofilus jugurtit, piimät jne.

        Kysy asiasta apteekista tai luontaistuote-kaupasta.

        On se auttanut, enää ei oo mitään. Se lääke vaikuttaa 10päivän ajan kehossa.


      • mies
        Kiti kirjoitti:

        On se auttanut, enää ei oo mitään. Se lääke vaikuttaa 10päivän ajan kehossa.

        oon käyny lekurissa ja se määräs jotaa ku kivekset punottaa ja terska ja kuriaa välillä enemmän ja välillä vähemmän ja välillä ollenkaa. ni pitää kai mennä lääkärii ja sanoa että ei noilla voiteilla oo lähteny ni jos noilla vaikka lähtis


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe