Jaro on saattohoidossa

Joopa joo

Samassa saattohoidossa koko Pietarsaari, vaikka Rkp:lle sataa miljoonia, mutta eihän se sovi että Jaron valmentaja on suomenkielinen, mieluummin vaikka venäläinen.

Erotettu Mika Laurikainen antoi täyslaidallisen: Jaro on saattohoidossa
18.08.2009 10:43, päivitetty 18.08. 11:49

Pietarsaaren Jarosta maanantaina lähtöpassit saanut päävalmentaja Mika Laurikainen uskoo, että seuran johto ei ole tukenut häntä henkilökohtaisten kaunojen vuoksi.

- Toiminta on ollut hankalaa, koska seuraa johtavat henkilöt, jotka olen itse pistänyt pois pelaamasta, sanoo Laurikainen viitaten Jaron toimitusjohtaja Niklas Storbackaan ja markkinointipäällikkö Jimmy Warghiin.

Storbacka ja Wargh ovat edustaneet Jaroa yhteensä lähes 400 liigaottelun verran. Storbacka siirtyi viime kauden jälkeen Kakkosessa pelaavaan Jakobstads Bollklubbiin, Wargh lopetti peliuransa vuonna 2007.

Laurikainen oli päävalmentajana, kun kokeneiden pelaajien urat kääntyivät kohti vaihtopenkkiä. Tästä syystä yhteistyö tänä keväänä seuran johdossa aloittaneen kaksikon kanssa ei Laurikaisen mukaan onnistunut.

- Me olemme ihmisiä kaikki. Minä itse en rupea politikoimaan, vaan teen päätökseni aina urheilulliselta pohjalta, Laurikainen toteaa.

Yhdeksän voitottoman ottelun jälkeen tulleet potkut jättivät Laurikaisen ristiriitaisiin tunnelmiin. Hänen mukaansa alkukesän ilmoitus Jaron jättämisestä ei vaikuttanut työmotivaatioon, vaikka joukkueen voitoton kausi alkoikin jotakuinkin samoihin aikoihin.

- Mä välitän tästä joukkueesta niin paljon, että itse en olisi tätä ratkaisua tehnyt. Minulla on vastuu siitä, että emme ole pelanneet hyvin, mutta myös seuran pitää katsoa peiliin.

- Olen kolme vuotta taistellut tämän saattohoidossa olevan seuran kanssa, ja sitten vaikeuksien alkaessa en saa lainkaan tukea. En tiedä, oliko tappio yhden lisäpelaajan [Urmas Rooban] hankinnan jälkeen sitten johtokunnalle viimeinen tikki, Laurikainen ihmettelee.
Teppo Ovaskainen

0

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        64
        3315
      2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        43
        3137
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        43
        2518
      4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        115
        2468
      5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        31
        1933
      6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        27
        1830
      7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        48
        1626
      8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
        Iisalmi
        85
        1445
      9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        39
        1310
      10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
        Tuusniemi
        82