Marmaris & Grand Yazici Club Turban

matkailija1

En löytänyt juurikaan kokemuksia Grand Yazici Club Turban hotellista. Varmaan joku tämänkin palstan matkaaja on hotellissa majoittunut, joten olisi kiva kuulla kokemuksia paikasta. Lisäksi mielessä pyörii pari muutakin kysymystä Deturista, Turkista sekä Marmariksesta.

Hotelliin liittyviä kysymyksiä: Millaiset ruuat hotellin seisovassa pöydässä oli (aamiainen, lounas, illallinen)? Oliko hotelli yhtä hyvä kuin matkatoimiston kuvauksessa luvataan? Millainen allasalue ja ranta hotellilla oli? Kuinka pitkä matka hotellilta on lähimpiin aktiviteetteihin (ravintolat, kaupat, kauppakeskukset, nähtävyydet)?

Marmarikseen & Turkkiin liittyviä kysymyksiä: Yleinen hintataso on varmastikin Suomea paljon alempi, mutta minkälaisissa hinnoissa pyörii esimerkiksi vaatteet ja ravintolaruoat? Minkä hintaista taksimatkustaminen on ja onko takseja saatavilla helposti (mitä maksaa esim. 5-10 km matka)? Minkälaiset ostosmahdollisuudet on Marmariksessa? En kaipaa mitään turistikrääsää vaan lähinnä kiinnostaa vaatteet ja asusteet yms.

Deturiin liittyvät kysymykset: Miten ovat sujuneet matkat Deturin kautta? Onko lentokoneessa millaista palvelua, ateriat? Entä lentokenttäkuljetukset lomakohteessa sekä opaspalvelut?

Olis kiva jos joku viitsis vastailla! :)

1

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaaaaja

      Juuh tosiaan toukokuussa tuli kyseisessä hotellissa oltua kaksiviikkoa, Ruoka puoli oli todella hyvin hoidettu tosi monipuoliset valikoimat kaikissa kattauksissa, kahdenviikon matkalle riittää eri ateriavaihtoehtoja vaikka joka päivälle. Allasalue on ihan ok ja allas vaihtoehtoja löytyy useita pääallas ja muutama lasten allas ja erillinen relax pool vain aikuisille joka sijaitsee hieman sivussa bungalovi alueella.

      Keskustaan matkaa noin 2 km lähimmät kaupat ja ravintolat muutama satametriä keskustan suuntaan. Taksia ei käytetty(tarjolla tosin on turbanin edessä kadulla) Dolmuksilla tosi sujuvaa liikkua 1,5 liiraa rantakatua keskustaan per nuppi ja ismeleriin tais olla 2 liiraa.

      Deturilla on matkustettu useitakertoja eikä mitään valittamista ruokapuolikoneessa perus lentokone sapuskaa, henkilökunta tosin turkkilainen(ei ole kyllä haitannut) ja bussikuljetukset on aina toimineet hyvin. Että sellasta ei muutakuin hyvää lomaa Turbanissa........
      ps_1: tuossa linkki finmatkojen sivulle josta löytyy video turbanista. http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/turkki/marmaris/?season=kesa-2009

      ps_2: Itse olen lähdössä Club Armariin viikoksi lähi aikoina =)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe