miten voi tehdä sopimuksen demoonin/ paholaisen kanssa???

ves``

eli miten voin solmia sopimuksen paholaisen kanssa tai demoonin kanssa?? tarviiko mun mennä t risteykseen ja kaivaa jokin kirstu keskelle sitä ja kirstun sillä on mun kuva ja hautuumaalta multaa ja verta? Vai miten??

20

5332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoomisS

      ihan samall tavalla kuin ihmistenkin kanssa, eli nimet paperiin ja asian tärkeydestä riippuen myös kahden todistajan allekirjoitukset. ei tarvita verta.

    • Doc Ruthless

      Ei taida OIKEASTI olla edes mahdollista.

      Ainoa mikä saattaisi olla mahdollista on ottaa niihin yhteyttä (jonkun manaajan tai ouija laudan kautta) mutta riippumatta siitä miten otat yhteyttä ET SAA NIILTÄ MUUTA KUIN ENEMMÄN ONGELMIA ELÄMÄÄSI.

    • ihan vaan asiallinen vastaus
    • Nefilim

      Ja tuomari ja kaksi todistajaa mukaan, nimet paperiin jne. Sitten saadaan sopimuksesta laillinen, kun on oikein valtiokin takana.

    • krikatti-tikka

      no ainakin joku tohtori oli manannut "paholaisen" esiin ja tehnyt sopimuksen:

      " "piru" tottelee tohtoria tietyn ajan ja kun aika on ohi, "piru" saa tohtorin sielun omakseen."

      näin on kirjoitettu mysterian kirjoihin! tai vaan yhteen kun niitä on vaan yks.... x)

    • ertewrtert

      Saatanan kanssa voi tehdä sopimuksen, mutta ei hän ilmeisesti ole millään tavalla paha vaan lähinnä kristittyjen mustamaalaama:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/SATANIC.html

    • 10+7

      voit myös ostaa mustan raamatun. Tehdä sinetin laittiaa ja kerätä tarvittavat tavarat kyseiseen rituaaliin mutta riippuu sinetistä kenet näet mutta mustaa ruhtinasta sieltä ei tule. Langennut enkeli jonka kanssa voit tehä diilin mutta älä luule jääväs voitolle. Langenneet ottaa aina omansa, siskon kuolema esim. auto onettomuus, äitilles syöpä, vaimolles neliraaja halvaus.... Kannattaa kyllä sit sopia jotain näitten arvoista!
      Ystäväni harrastaa wiccaa ja teki rahaloitsuja, no mummo kuoli viikon sisällä ja tuli perintöö! Sattumaako?

    • turha

      hah

      jos saatanaa edes on olemassa hän ottaa yhteyttä sinuun jos haluaa

      miksi niin voimakas olento antaisi joidenkin höpöhöpö juttujen/henkilöiden kutsua itsensä

    • RIP23

      Ainoa mitä paholainen sinusta haluaa on sielusi. Se hänellä on jo, ellet ole antanut elämääsi Jeesukselle. Joten häntä ei kiinnosta sopimukset kanssasi koska sinulla ei ole mitään tarjottavaa hänelle. Tosin on ehkä yksi poikkeus; jos hän näkee sinussa jotain itselleen mahdollisesti vaarallista tulevaisuudessa hän voi ollakin kiinnostunut. Vaarallista hänelle on siis otollista Jumalalle.

      • oppiaopinperää

        Mitä näitä höyrypäitä tulee?? Ja missä ovat tämän palstan auttajat, jotka vetäis ton nuoren aloittajan johonkin muualle, ja käskisivät hankkia elämän! Jeesuksesta puhujat tekevät itse itsensä vastenmielisiks kun ei heitä jaksa kukaan järkevä kuunnella. Samaa juttua jatkuvasti. Verratkaa islamilaisten koraanin toitottajiin. Ihmiskuntaa hallitsee sen oma mielikuvitus! Siihen kuuluvat kaikkien ihmisten mielenkiinnon kohteet, jotka ovat yhteydessä ihmisen luonteeseen.


      • Anonyymi
        oppiaopinperää kirjoitti:

        Mitä näitä höyrypäitä tulee?? Ja missä ovat tämän palstan auttajat, jotka vetäis ton nuoren aloittajan johonkin muualle, ja käskisivät hankkia elämän! Jeesuksesta puhujat tekevät itse itsensä vastenmielisiks kun ei heitä jaksa kukaan järkevä kuunnella. Samaa juttua jatkuvasti. Verratkaa islamilaisten koraanin toitottajiin. Ihmiskuntaa hallitsee sen oma mielikuvitus! Siihen kuuluvat kaikkien ihmisten mielenkiinnon kohteet, jotka ovat yhteydessä ihmisen luonteeseen.

        Niinpä miten tehdä sopimus saatanan tai jumalan kanssa,kun tuollaisia ei ole olemassakaan muualla kun satukirjassa. Yhtä hyvin voisi kuvitella tekevänsä sopimuksen vaikka Väinämöisen tai Pohjanakan kanssa.


    • Paskaelämä

      Mua itteenikin kiinnostais tehä paholaisen kanssa soppari. Esim et kun kuolen niin se muuttais mut vampyyriksi ja sais vastineeks mun edellisen elämän muistot ja muutaman ihmis sielun. Luulis et tolla diilillä mä ja paholainen oltais sujut

      • KasvukipujenKautta

        Elämässä on ylä ja alamäkiä. Nuorena kasvuvaiheessa on kaikista vaikeinta, mutta sitten helpottaa kun vähän vanhenee. Monia tietysti ahdistus yms. vie huonoihin kohteisiin ja jopa hautaan, mutta sinä tiedät nyt paremmin, ja osaat suhtautua niihin aikoihin kasvukipuina. Nuorella ihmisellä ei ole kiire minnekään, vaikka siltä tuntuukin alle 20v:nä. Oikeasti ei haittaa mitään vaikka pitäisi välivuoden tms. tauon, ja pyrkisi tuntemaan itseään ja selvittämään mitä haluaisi tehdä elämässään.


    • Dealer666

      Muutat ensin suomesta, koska sielusi on jo syntymästä saakka ollut verottajalla, ja ruumiisi on valtion ja kirkon omistuksessa (muista erota myös kirkosta).. Sitte vasta voi uutta diiliä miettimään. Eikä prosessi ole kauhean nopea...

    • Kulkijavaan

      Tee sopimus ennemmin Jumalan kanssa hän pitää sinusta huolen eikä valehtele niin kuin paholainen. Jeesus on kuollut meidän jokaisen tähden ristillä jotta pääsisimme taivaaseen. Tämän elämän aikana meidän kuuluu tehdä parannusta että kuoleman jälkeen pääsisimme Jeesuksen luokse. Jos tahdot tulla uskoon rukoile ja pyydä Jeesusta syntejäsi anteeksi ja pyydä häntä tulemaan elämäsi Herraksi. Siitä se oikean tien kulkeminen sitten alkaa kadotus tie muuttuu pelastustieksi.

    • häh

      Ettäs kysytkin, mene ja tee se levytyssopimus heti sen tuottajasi kanssa. Irti et enää pääse, se sitoo sinua yli ikuisuuksien ...

    • Anonyymi

      Valitettavasti kaikilla sopimuksilla on hintansa... tälläkin

    • Anonyymi

      Olet jo tehnty sopimuksen paholaisen kanssa, jos et ole kirkkaasti uskossa. Hänellä on valta elämäsi yli. Mene äkkiä turvaan Jeesuksen vapahtajan voiman alaisuuteen!

    • Anonyymi

      Minäkin olen kiinnostunut tehdä sopimus saatanan kanssa

    • Anonyymi

      Moottoritien risteyksessä ei taida ajatuksella olla mitään menestymisen mahdollisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe