Olen katsellut erinlaisia soitin vaihtoehtoja, jälleen mieleen herää kysymys voiko halvalla saada hyvää? Kertokaa kokemukset halvoista idän ihmeistä.
Itse ostin joskus redpower merkkisen soittimen, toimi just ja just takuu ajan verran. Tämän jälkeen siitä hajos kaikki pikkuhiljaa, lukija, korttipaikka, usb, loppuviimein radiokin pätki, tosin se ei koskaan kuulunut kunnolla. Käyttöjärjestelmässä oli paljon puutteita. Kaikki valikon toiminnot eivät toimineet. Olen katsellut youtubesta innovatek merkkisiä soittimia ja havaitsin että käyttöjärjestelmä tuntuu olevan sunnilleen sama näissä kaikissa halvoissa.
Innovatek DVD-393
3
804
Vastaukset
- Innovatekki
Itse ostin jotain vuosi sitten just muistaakseni Innovatek- merkkisen soittimen, autodigiboksin ja 7" näytön hintaan n. 400 euroa, mutta tuosta paketista tuli loppujen lopuksi miljoonalaatikkoon vain lisää roinaa. Soitin ei ole toiminut alusta-alkaenkaan edes kelvollisesti. Radio kuuluu miten kuuluu ja pätkii. Cd:n kun työntää pesään niin kestää varmaan sellaiset 3-4 minuuttia ennenkuin musiikki alkaa soimaan. Vekotin jotenkin ihmeellisesti lataa levyä koko ajan. Koko soitin on ihan sekunda verrattuna johonkin merkkisoittimeen.
Digiboksi oli kans ihan höpöhöpö. Tv-kuva saattaa hetkellisesti näkyä tyyliin 5 minuuttia kerralla, mutta sen jälkeen saa ajaa 100 km ilman kuvaa. Ei auttanut vaikka miten sijoittelin antennit katolle ja ikkunoihin. Pitää sanoa, että kun ostin sonyn autodigiboksin, niin siihen verrattuna Innovatek on susi. Sonylla näkyy postikorttikuva lähes joka paikassa ja se vastaanottaa kaikki antennikanavat suosiolla.
Näyttö oli ihan okei, ainoa toimiva ttuosta paketista.. joten itse suosittelisin etsimään jotain muuta soitinmerkkiä. - otso
moikka!! löytyykö innovatek dvd-393 kaukosäädintä keltään.olisin kiinnostunut.
- Kuulo
Digitaaliset ei vaan toista kunnolla, pärräävät ja särräävät. Ovat tehty sellaisiksi.
https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/miksi-30-vuotta-vanha-viritinvahvistin-hakkaa-uudet-mennen-tullen-tassa-syita-6632404
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671130
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936- 45917