Moi!
Olen menossa toisen kerran naimisiin. Ikää mulla on 38 v. Mikä olisi oikea valinta, hankkia kaaso ja bestman vai olla kysymättä kettään? Onko tässä oikeaa ja/tai väärää valintaa?
Toki itse en välttämättä kaasoa halua, mutta sulhoni menee ekan kerran avioon.
Toisen kerran naimisiin, onko kaasoa/bestmania?
Nyt oikea valinta
3
1814
Vastaukset
- teidän kahden
Ei ole oikeaa tai väärää ratkaisua. On teidän ratkaisunne.
- Jöran Järkelä
Meikä on mennyt naimisiin kerran jos toisenkin, ja aina on hommat hoidettu kahden kesken. Mitä vittua siihen ulkopuolisia mukaan vetämään? Ei siinä ole muuta kuin ämmä ja jätkä, jotka sekopäisinä lupaavat jotain mitä ne ei kuitenkaan pysty toteuttamaan.
Niin se menee! - Nixuliina
häidenne työn määrästä ja selviättekö siitä ilman kaason ja bestmanin apua. Tai haluatteko ehkä jotain kaason ja bestmanin järjestämää ohjelmaa häihinne? Muutenhan sellaisia ei oikeastaan tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970