Hei.
Olisi tarkoitus kosaista avovaimoa.
Hankin sormukset etukäteen, mutta mistä ne kannattaisi ottaa?
Onko nyt jossain tietyssä liikkeessä erityisen edulliset?
Vai onko melkein sama mistä ne ostan?
Ehdottakaa liikkeitä Tampereelta.
Sormuksista.
5
542
Vastaukset 5
- muista..
Minä ainakin haluaisin itse olla valitsemassa.
- Nainen kysyy
Onkö tämä se asia missä kannattaa pihdata?
- Kyllä kannattaa pihdata
Jos yllärikosinnan aikoo suorittaa ja sormuksetkin valmiiksi hommata, ei niihin kannata omaisuuksia sijoittaa, kun voi olla, ettei neiti tahdokaan. :)
- semrien
Kyllä kannattaa pihdata kirjoitti:
Jos yllärikosinnan aikoo suorittaa ja sormuksetkin valmiiksi hommata, ei niihin kannata omaisuuksia sijoittaa, kun voi olla, ettei neiti tahdokaan. :)
Kielteistä vastausta en pelkää.
Takana kuitenkin 5 yhteistä vuotta.
Mutta vihkisormukset voisi sitten olla arvokkaammat.
Joten osaako kukaan neuvoa mistä noita sormuksia kannattaisi kysellä?
- kenties ole
Monia kelloliikkeitä.Voit käydä vaikka jokaisessa,ja vertailla malleja ja hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510