Mistä tuota tököttiä saisi? Netissä olen olen pyörinyt tuntitolkulla eikä mitään fiksua tunnu löytyvän...
Kyseessä on siis tavallista tulilaastia korkeampia lämpötiloja sietävä mössö(~3000C).
Masuunilaasti
3
467
Vastaukset
- Muurarin hanslankari
oli vissiin Kotkasta päin saanut tuollaista laastia. Oli kuulemma ollut melko jäykkää , olivat kahdella vispilällä sotkeneet ja astia oli vain pyörinyt lattialla. Myyjä oli sanonut, ettei saa sylkäistäkään astiaan, Veden määrä oli ollut niin tarkka.
- Pöhjapah
taisi olla paikka. Ei taida saada kotiinkuljetusta... Pakkohan nuo refraktoriset on pitää vähävetisinä kun tulevat isoihin lämpötiloihin. Kokeile ihmeessä tuolta :) Tämmöset ei oikein K-Rauta-tavaraa taida olla :D
- Pedrobear
Ojakalassa olis tommonen pulju ...
http://www.finpeston.fi/
ostin sieltä ALU-165 kotimasuunin tarpeiksi pari säkkiä. 25kg säkki tais maksaa 30€, että ei mitään hirmusia hintoja pidä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390