Maidän kissan silmät rähmii. Keltaista paksua rähmää. Onko tulehdus? Paraneeko ilman hoitoa. Muuten ihan reipas ja energinen kuten ennenkin.
Kissan silmät
4
1690
Vastaukset
- vedellä
Kokeile muutamana päivänä pyyhkiä silmät keitetyllä vedellä pari kolme kertaa päivässä. Jos ei auta sitten eläinlääkärin juttusille. Usein lievät tulehdukset paranee itsekseenkin.
- koska kyseessä
mitä ilmeisimmin tulehdus jonka syykin pitää selvittää. Kotihoito ei auta vaan tarvitaan tutkimus jossa otetaan näyte silmän pinnalta (kyseessä voi olla myöskin silmäoirein alkava klamydia tai herpes). Vaikka olisi vain sidekalvon tulehduksesta kyse, se vaatii antibioottitipat koska bakteeritulehdus ei ilman hoitoa parane. Virusinfektiot taas menevät ohi aikansa jyllättyään, silti silmät on hoidettava ettei tulehdus etene silmää pidemmälle. Haavaumat on samalla tarkastettava, kaikki tipat kun eivät käy haavaisen silmän pinnalle (kortisonia sisältävät mm.).
- Tulehdus!
Kuulostaa tosiaan silmätulehdukselta, tod. näk. vaatii antibioottikuurin ja tarkastuksen juuri noiden haavaumien varalta! Toisin sanoe, täysin samaa mieltä kuin edellinen!
- xtiitii
Tulehdus! kirjoitti:
Kuulostaa tosiaan silmätulehdukselta, tod. näk. vaatii antibioottikuurin ja tarkastuksen juuri noiden haavaumien varalta! Toisin sanoe, täysin samaa mieltä kuin edellinen!
Kiitos vastauksista. Kisulimme sai kahtena päivänä tippoja. Ne olivat tulehtuneille ihmissilmille lääkärin määräämiä tippoja. Kissa on nyt ihan terve ja onnellinen, kuten emäntäsäkin. Kurnau ja kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284