Eli mikä on Järvi-Suomen kaunein kaupunki? Ja perustelu myös, kiitos :)
Järvi-Suomen kaunein kaupunki?
11
2445
Vastaukset
- KaleviKakka
Maarianhamina, ruotsalaisten kaupunki.
- hämeestä savoon
Kuopiota ympäröi järvet joka puolella, kaupunki osattu hienosti rakentaa vesistöjen äärelle. Jonakin päivänä muutan vielä sinne täältä Hämeen rumista rankimetsistä.
- Kuopiolainenhan minä
Onhan Kuopio todella kaunis, järvien ympäröimä ja mäkiä vieri vieressä ja lisäksi oikeitten immeisten kaupunki, mutta onhan siellä Hämeessäkin kauniita kaupunkeja. Ainakin itse ihailen Tamperetta ja Hämeenlinnaa ja taitaahan se Kangasalakin olla komealla paikalla. Olen jopa jonkin aikaa haikaillut muuttaa sinnepäin, ihan vaihtelun vuoksi.
- Eteläsuomalainen_mies
Kuopiolle ääni täältäkin
- ilmasuunnittelu
Vastaäni. Vähennetään yksi ääni pois Kuopiolta, koska keskusta-alue on rakennettu suunnittelematta aivan kuten olisi sekalainen oksennus.
- R8888
Hirvijärvi. Hyvinkää`Riihimäki. Kaunis, syvä, puhdas ja saariakin on.
- Kauniitaon
Jyväskylä, Jyväsjärven, Tuomiojärven ja Palokkajärven välissä. Päijännettä myös.
Hieno silta Jyväsjärven yli. - toinen_eteläsuomalainen
Kuopio
- Anonyymi
Kiimajärvellä on avaravittusia naisia
- Anonyymi
Kyllä se on tämä Paltamo ihan paras paekka asua ja ellee. Kerran oon käyny nurmeksessa mutta ee mulle tuomoset isot kaapungit sovi. Ihan eksyy tieten tahtoen. Tiälä kotikylällä kaekki tuntoo toesesa ja turistikkii huomattaan hetj jos tänne sattuu eksymmään. Eepä nuita oo monneen vuotteen näkyny. Nuapurin roovan luona kään joskus kylässä ku sattuu mieli tekemmään. Tiälä immeiset on avuliaita ja antaavat siälistä vaekka lovvee jos niikseen tulloo
- Anonyymi
Savonlinna!
Mutta muuten asiat ovat täysin rempallaan....
Epäpäteviä virjamiehiä ja naisia joka paikassa. Poliittista vetoa kotiin päin 2lla puolueella. "Saldojen puhdistus" konkkia joista ei tuomita. Yhteiskunnan varojen valtavaa tuhlausta. Jne jne. Korruptio jatkuu...
Mutta kuten sanoin - Kaunis paikka! Suomen kaunein!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016