Järvi-Suomen kaunein kaupunki?

...........

Eli mikä on Järvi-Suomen kaunein kaupunki? Ja perustelu myös, kiitos :)

11

2412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaleviKakka

Maarianhamina, ruotsalaisten kaupunki.

• hämeestä savoon

Kuopiota ympäröi järvet joka puolella, kaupunki osattu hienosti rakentaa vesistöjen äärelle. Jonakin päivänä muutan vielä sinne täältä Hämeen rumista rankimetsistä.

• Kuopiolainenhan minä

Onhan Kuopio todella kaunis, järvien ympäröimä ja mäkiä vieri vieressä ja lisäksi oikeitten immeisten kaupunki, mutta onhan siellä Hämeessäkin kauniita kaupunkeja. Ainakin itse ihailen Tamperetta ja Hämeenlinnaa ja taitaahan se Kangasalakin olla komealla paikalla. Olen jopa jonkin aikaa haikaillut muuttaa sinnepäin, ihan vaihtelun vuoksi.

• Eteläsuomalainen_mies

Kuopiolle ääni täältäkin

• ilmasuunnittelu

Vastaäni. Vähennetään yksi ääni pois Kuopiolta, koska keskusta-alue on rakennettu suunnittelematta aivan kuten olisi sekalainen oksennus.

• R8888

Hirvijärvi. Hyvinkää`Riihimäki. Kaunis, syvä, puhdas ja saariakin on.

• Kauniitaon

Jyväskylä, Jyväsjärven, Tuomiojärven ja Palokkajärven välissä. Päijännettä myös.
      Hieno silta Jyväsjärven yli.

• toinen_eteläsuomalainen

Kuopio

• Anonyymi

Kiimajärvellä on avaravittusia naisia

• Anonyymi

Kyllä se on tämä Paltamo ihan paras paekka asua ja ellee. Kerran oon käyny nurmeksessa mutta ee mulle tuomoset isot kaapungit sovi. Ihan eksyy tieten tahtoen. Tiälä kotikylällä kaekki tuntoo toesesa ja turistikkii huomattaan hetj jos tänne sattuu eksymmään. Eepä nuita oo monneen vuotteen näkyny. Nuapurin roovan luona kään joskus kylässä ku sattuu mieli tekemmään. Tiälä immeiset on avuliaita ja antaavat siälistä vaekka lovvee jos niikseen tulloo

• Anonyymi

Savonlinna!

Mutta muuten asiat ovat täysin rempallaan....
      Epäpäteviä virjamiehiä ja naisia joka paikassa. Poliittista vetoa kotiin päin 2lla puolueella. "Saldojen puhdistus" konkkia joista ei tuomita. Yhteiskunnan varojen valtavaa tuhlausta. Jne jne. Korruptio jatkuu...

Mutta kuten sanoin - Kaunis paikka! Suomen kaunein!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe