Eli mikä on Järvi-Suomen kaunein kaupunki? Ja perustelu myös, kiitos :)
Vastaukset 11
- KaleviKakka
Maarianhamina, ruotsalaisten kaupunki.
- hämeestä savoon
Kuopiota ympäröi järvet joka puolella, kaupunki osattu hienosti rakentaa vesistöjen äärelle. Jonakin päivänä muutan vielä sinne täältä Hämeen rumista rankimetsistä.
- Kuopiolainenhan minä
Onhan Kuopio todella kaunis, järvien ympäröimä ja mäkiä vieri vieressä ja lisäksi oikeitten immeisten kaupunki, mutta onhan siellä Hämeessäkin kauniita kaupunkeja. Ainakin itse ihailen Tamperetta ja Hämeenlinnaa ja taitaahan se Kangasalakin olla komealla paikalla. Olen jopa jonkin aikaa haikaillut muuttaa sinnepäin, ihan vaihtelun vuoksi.
- Eteläsuomalainen_mies
Kuopiolle ääni täältäkin
- ilmasuunnittelu
Vastaäni. Vähennetään yksi ääni pois Kuopiolta, koska keskusta-alue on rakennettu suunnittelematta aivan kuten olisi sekalainen oksennus.
- R8888
Hirvijärvi. Hyvinkää`Riihimäki. Kaunis, syvä, puhdas ja saariakin on.
- Kauniitaon
Jyväskylä, Jyväsjärven, Tuomiojärven ja Palokkajärven välissä. Päijännettä myös.
Hieno silta Jyväsjärven yli. - toinen_eteläsuomalainen
Kuopio
- Anonyymi
Kiimajärvellä on avaravittusia naisia
- Anonyymi
Kyllä se on tämä Paltamo ihan paras paekka asua ja ellee. Kerran oon käyny nurmeksessa mutta ee mulle tuomoset isot kaapungit sovi. Ihan eksyy tieten tahtoen. Tiälä kotikylällä kaekki tuntoo toesesa ja turistikkii huomattaan hetj jos tänne sattuu eksymmään. Eepä nuita oo monneen vuotteen näkyny. Nuapurin roovan luona kään joskus kylässä ku sattuu mieli tekemmään. Tiälä immeiset on avuliaita ja antaavat siälistä vaekka lovvee jos niikseen tulloo
- Anonyymi
Savonlinna!
Mutta muuten asiat ovat täysin rempallaan....
Epäpäteviä virjamiehiä ja naisia joka paikassa. Poliittista vetoa kotiin päin 2lla puolueella. "Saldojen puhdistus" konkkia joista ei tuomita. Yhteiskunnan varojen valtavaa tuhlausta. Jne jne. Korruptio jatkuu...
Mutta kuten sanoin - Kaunis paikka! Suomen kaunein!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881293Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28836- 13797
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38776- 90705
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80696- 46688
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41581
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56555- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495- 9495