kylläkin nuo new age asiat. Sekoittavat kaikki uskonnot keskenään ja sitten on muka hyvä vaikkei tiedä mistään mitään.
Minä rukoilen
Rakas Jeesus
Kiireisenä päivänä
koputat olalle ja sanot:
"Rauhaa!"
Epäselvän tulevaisuuden edessä
tulet rinnalle ja kysyt:
"Mihin te olette matkalla?"
Ahdistuksen aikana,
omien syntieni syövereissä
katsot minua ja kuiskaat:
"Isä, anna heille anteeksi."
Pimeydessä huudat:
"Minä se olen. Älkää pelätkö!"
Rakas Jeesus,
sinä joka olet,
sinä joka armahdat,
sinä joka johdatat
ja annat rauhan,
yksin sinulle ylistys ja kunnia ja kiitos.
Aamen.
ei mitään hölynpölyä
4
511
Vastaukset
- hmh...
Eikö nuo Jeesus-rakkausrunot voisi laittaa Jeesus-palstalle?
Aamen tulee muuten Amen-jumalan nimestä... Jännä miten kristityt tykkäävät kutsua tuota epäjumalaa aina kun lopettavat runoilunsa. (Amon = Ammon = Amen - egyptiläisten alkuperäistä tapaa lausua nimi kun ei tiedetä ja näkemykset vaihtelevat.)- on hebreaa
ja tarkoittaa totta, totisesti.
- Hmh...
on hebreaa kirjoitti:
ja tarkoittaa totta, totisesti.
Israelilaiset tunnetusti olivat aikoinaan Egyptissä orjina.
Freudkin pähkäili olisiko esim. jumalan nimi Adonai muuntuma Aten-nimestä. (Aton jne. - tässäkin muoto vaihtelee.) - saattoi...
Hmh... kirjoitti:
Israelilaiset tunnetusti olivat aikoinaan Egyptissä orjina.
Freudkin pähkäili olisiko esim. jumalan nimi Adonai muuntuma Aten-nimestä. (Aton jne. - tässäkin muoto vaihtelee.)pähkäillä, mutta adonai tarkoittaa ihan yksinkertaisesti isää.
JHV ts. jahve "minä olen" on juutalaisten jumalan "varsinainen nimi", mutta sitä ei lausuttu ääneen. Vanhasta testamentista taitaa löytyä Jumalalle nelisenkymmentä nimitystä. Yhtenä esimerkkinä Kiivas ja toisena Sebaoth.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697