miten paholainen manataan esiin

noita tyttö

voiko joku nyt ihan oikeesti kertoo

23

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoa...

      sanot että... nyt minä manaan paholaisen esiin.

      • Vakavilla asioilla.

        Tulee kyllä ihan pyytämällä, Mutta oletko oikeasti valmis siihen kun tuleekin, eikä lähde pois. Kutsu vaan kohta nähdään taas yksi itsemurha.


    • pelletti peloton

      ...aina samanlaisen luo, niin tulee miettiä mitä atripuutteja pahulaiseen liittyy. Tämä kuulema haisee RIKILLE, joten kaikki rikinhajuinen kuten mätä kananmuna tai oikein raivokas suolistokaasun purkaus eli PIARU varmaan kutsuu vihulaista kuin kaurapuuro hullua tai kullankimallus ahnasta.

      Koska paholainen on sarvipää, tykännee hän sarvista. Yksi keino voinee siis olla hakea Mansikki niityltä ja laittaa tämä viekoittelevasti vatkaamaan sarvillaan jotain rivoa ympyrää niin että vihtahousukin kiinnostuu.

      Paholaisella on myös sorkat, vihreä tai välillä punainen ihonväri, suomuja, hanko, viikset ja mitä milloinkin. Kerää koko sarja näitä ominaisuuksia ympärillesi niin kyllä se siitä.

      • Minä Olen

        Paholainen on ainoa jumalsyntyinen olento, jota ympäröi suuri huumorin ilmapiiri.

        Elikkä, suomaliset ovat kautta aikojen vääntäneet lukemattomia vitsejä paholaisesta.
        Ei se peloita, eikä tee pahojaan jos ymmärrät sen tarkoituksen elämässäsi. Sehän se meitä tässä hyvän- ja pahantiedon koulussa pyörittää, jotta kasvaisimme pahan kautta myös hyvän tuntemaan ja kasvamaan siten täysin olemaan ihmisiksi ja siten vapauttaisimme myös paholaisen tästä rankasta tehtävästään.


    • bolgrad**

      Pitkän hartaan pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että Paholaista ei ole olemassa.
      Vain ihminen on paha, koska pahuus asuu tässä ruumiissa, mikä on riippuvainen niin monesta asiasta, selvitäkseen elämässä, ollakseen mahdollisiman terve, pitkäikäinen, kaunis, komea, suosittu, varakas, kuuluisa, kadehdittu, rakastettu, himoittu, ...
      Henki taas on kuolematon, haavoittumaton ja aina hyvin voiva (ei nälkä, vilu, kipu, suru...) Miksi henki olisi paha? Ja jos olisikin, mitä hän ihmistä kiusaisi, koska ihminen kärsii jo oman egonsa vuoksi?

      Vain toinen ihminen on toisen ihmisen piru ja sellaisen esiin manamisessa tarvitaan jonkinlaista taikuutta...
      Paras olisi mennä ihmisten ilmoille, ei tarvi mitään manata.

      Paholainen on fantasiaa, mitä tarvimme, saadakseemme elämäämme sopiva määrä jännitystä.
      Aina on ollut taruja hirviöistä -zombit, traakki, päätön ratsastaja, riiviöt, ihmissudet, örkit, sleipnirit, baital, kyklooppi, minotauros, lamia, seireenit orthros, kerberos ja lukemattomat muut... Paholainen kuuluu tähän joukkoon: Mytologiaa koko heppu.

      • jakepii

        Crowleyn sanoin: "A Devil Who Had Unity Would Be A God".


      • Anonyymi

        Niinkö meinaat!
        Onhan se vaikea uskoa, ennenkuin on itse katsonut paholaista silmiin..


    • mutta hyvin vaikeaa

      Ohjekirjoja pääasiassa englanniksi(en luota mustaan raamattuun,sanat ovat todistetusti vääriä)

      http://www.freewebs.com/aa34/latauspaikka.htm

      HUOM.Melkeinpä aina tarvitset vuohennahan(ja vuohi pitää teurastaa tiettyyn aikaan)pyhitetyn puukon,sauvan(tietystä puusta) ja joskus pyhitettyä vettä tai tulta ja harvoin apulaisia. Kutsuminen pitää tehdä tiettyyn aikaan ja kannatan ohjeiden suomentamista,mikä on sinulle varmasti mahdotonta, ohjeet kun ovat vanhentuneella englannilla kirjoitettuja.
      Vuohennahalle tehdään (en tiedä millä aineella, mutta eräässä oppaassa puhuttiin että tarvitsee olla vain punaista,aineesta ei väliä)suojaympyrä,mikä on ehdottoman tärkeä,ellet halua tulla hengan surmaamaksi. Suojaympyrät ovat joskus monimutkaisia ja sisältävät joskus hepreaa ja merkkejä,joita on vaikea piirtää. Jos onnistut kutsumaan hengen, voit samantien menettää mielenterveytesi. Jos et, pitää tehdä sopimus hengen kannsa. Tällöin voit kiduttaa henkeä tietyilla sanoilla,jotta se alistuu. Tämä ei pakosta tehoa voimakkaampiin henkiin(Lucifer,Astaroth;Beelzebub-Helvetin ylimmät valtiaat). Varo antamasta sieluasi. Jos henki saa sielusi,joudut Helvettiin. Tai näin uskotaan. Sielun voi toki antaa Jumalalle, mutta siihen vaaditaan uskoa, ja uskovaiset eivät ole missään tekemisissä henkien kanssa, se on rikkomus Jumalaa vastaan.

    • JakePii

      Näinä infernaalisina aikoina tärkeämpi kysymys mielestäni olisi "Miten EI manata paholaista esiin".

      • asiasta kiinnostunut

        Olisin myös kiinnostunut asiasta, jo pitkään. Onko missään kehitetty tähän messessä suomenkielisiä ohjeita/versioita. Tiedän kyllä että saattaa olla todella vaarallista tuollaiset puuhat, mutta omapahan on päätökseni. Elikkäs, miten on ihmiset asian laita? Jään odottelemaan...


      • DarkNH
        asiasta kiinnostunut kirjoitti:

        Olisin myös kiinnostunut asiasta, jo pitkään. Onko missään kehitetty tähän messessä suomenkielisiä ohjeita/versioita. Tiedän kyllä että saattaa olla todella vaarallista tuollaiset puuhat, mutta omapahan on päätökseni. Elikkäs, miten on ihmiset asian laita? Jään odottelemaan...

        Mukava, laillinen ja helppo konsti on ottaa alkoholia runsaasti ja pitkään esim. 2 viikkoa. Sitten kun promillet laskee niin hyökkää viinapiru eli delirium tremens. Voin vakuuttaa että tunteet ja hallusinaatiot ovat todella aitoja!
        Semmosta shamaani meininkiä ;)


    • EIIIIIIIIIIIIIIIIII!

      älä missään nimessä tee sitä!

      • DarkNH

        ei ei ei- ei ole kiellot ennenkään vaikuttaneet. Mitäpä jos antaisimme opiskelijoille vastuun siitä mitä ottaa ja mitä antaa takaisin?
        Ei sellaista ole.. ja miksi? Koska siksi että tästä tulisi ateismiketju.
        Typerät kristityt me tulimme takaisin inkarnaation kautta ja vakuutan että vaikka poltatte roviolla palaan takaisin että jokainen on VAPAA JHW valheista.
        Siksi täällä on hiljaista että te olette tyhmiä eikä koko kansalle anneta sitä okkulttista.

        Hahaa


    • 6+2

      Paras tapa on saada paholainen esiin:

      Mene naapurin isännälle ehdotteleen härskejä. Kohta isäntä ottaa paholaisensa esiin ja tunkee sen sinuun. Siinä paholaisen voimat jyllää!

      Vastaavia muita konsteja on kanssa! Kokeile ja ylläty! Et varmasti ole ennen rumempaa paholaista nähnyt! Joidenkin naapurissa voi lymytä yllättävän isokin paholainen!

    • efgrthyjkulioölik

      Uskotko tosiaan että mahtava perkele tulisi käskystäsi esiin sinä surkea ihmispolo. Jos joku on orja niin se on juuri ihminen,,siis jos olisi olemassa saatana tai jumala entiteetteinä.

    • 6565767656756778877

      ...kun sitä ei oo olemassa.

      • Viinaperu

        Osta tarpeeksi viinaa niin eiköhän se ilmesty. ;D


    • uulalalaaa!!

      tahdot saada sen esiin koska....?

    • minä vaan

      Saatana ja Jumala ottivat toisistaan isolla kädellä mittaa jokin aika sitten, pyöreästi noin 2000 vuotta sitten. Jumala voitti ja Saatana hävisi. Miksi siis tavoitella häviäjän suosiota?

      Voin muuten kertoa, etteivät mitkään vuohennahkajuhtat auta suojaamaan henkien hyökkäyksiltä. Henki tulee sisääsi asumaan niin halutessaan, mikäli vain suinkin ryhdyt kutsumaan häntä. Tämän jälkeen vaihtoehtoina ovat olleet yleensä sekoaminen, itsemurha tai uskoontulo.

    • tuskin tomii

      "Avain Salomon Avaimeen" kirjassa esitellään jotain ikivanhaa autenttista loitsuamista, mutta toimineeko näin kännyköiden aikakaudella, mene tiedä...

      Varmaan kuitenkin kannattaa paremmin opetella ne loitsut joilla sen saa sitten ajettua poiskin ETTEI KÄY HUONOSTI HÄHHÄHÄHHÄÄÄÄ...

      • Dorian Grey

        Jostain levyiltä löytyy vieläkin valokuvat noista pergamenteista. Ahkerampi nuori mystikko varmaan löytää osia helposti netitse :) Itselläni on kaikki tulostettettuna paperille koska tieto on vaikeaa löytää... Itseasiassa ole pitkästä aikaa täällä linjoilla katsomassa mikä on keskustelun taso nykyisin. Hienoa että joku edes tietää jotain jostain. Ketä on tämä Tomi?


    • Anonyymi

      Ensin kannattaa kyllä opetella kuinka paholainen manataan pois!

      Se taito tulee nimittäin tarpeeseen siinä vaihesssa kun olet saanut manattua paholaisen esiin.

    • Anonyymi

      Okei minä voin kertoa älä missään nimessä kerro muille eli siis sinun pitää uskoa täysiä siihen että se tulee tapahtumaan manaus menee niin kannattaa ottaa uhrilahja vaikka jotain ruokaa viiniä jolla voi saada paholaisen pois sinun pitää käskea periaatteessa palvoa eli sanot mitä haluat tehdä ja pyydät normaalisti 100% uskolla tule luokseni tule luokseni tule luokseni minä toin sinulle lahjan jos uskosi pettää saatat vaipua ikuiseen kiroukseen jonka voi ainoastaan purata että rukoilet Jumalalle anna syntini anteeksi tai sitten alat palvoa saatanaa kunnes se poistaa kirouksen ÄLÄ KERRO MUILLE OTA LISÄÄ TIATOA ENNEKUN LÄHDET KOKEILEMAAN (SINUA ON VAROITETTU)😬

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe