Aina kun avaan mesen, ilmestyy yläreunaan keltainen ilmoitus ..sinulla on yksi kutsu.
Olen torjunut tuon kutsun aikoja,aikoja sitten,
mutta se ei vain poistu.
Kun klikkaan kutsua, Windows Live sivuilla lukee, että sinulla ei ole yhtään kaverikutsua...
Auttakeeee!!!!
Miten saa kutsun pois kokonaan???
ärsyttää vaan
3
1173
Vastaukset
- mihäs
sama ongelma mulla
- Appuvaaa
EIKÖ KUKAAN TOSIAAN TIEDÄ,SAMA ONGELMA TÄÄLLÄ JA MISTÄÄN EI LÖYDÄ APUA...
- samavikaolijameni
Solution is simple. Close Messenger. Go to Users\\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts and remove EVERYTHING there, start messenger again and this bug is gone!
yhteystietojen näyttönimet yms katoaa (eli jää vain meseosoite), mut taitavat palata seuraavan kerran kun juttelet ko. yhteyshlön kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869