Asun tällä hetkellä ulkomailla, joten kynnys lääkärillä käymiseen (plus mahdollisesti turhasta käynnistä aiheutuva kallis lasku) on hieman suurempi kuin jos olisin kotona suomessa. Minulla oli 6 viikkoa sitten oireita, joiden perusteella epäilin virtsatietulehdusta. Oireet olivat tosin melko lieviä; jatkuva virtsaamisen tarve (noin viikon ajan) ja erittäin voimakkaan hajuinen virtsa.
Oireet kuitenkin hälvenivät suhteellisen nopeasti, tosin pissa haisee vieläkin tavanomaista voimakkaammalle. Mietinkin siis oliko minulla virtsatietulehdus, joka meni ohi vai voiko se mahdollisesti jatkua oireettomana? Vai oliko kyseessä kenties jotain aivan muuta..?
virtsatietulehdus ohi itsestään?
4
2200
Vastaukset
- mene itsestään
ohi ja saattaa levitä esim. munuaisiin.
- beibeliini
Mulle lääkäri sanoi viimeksi, että joskus tulehdus menee ohi itsestään.
- on mahdollista
Kyllä etenkin lievä tulehdus voi mennä itsestään ohi, onhan ihmiskeholla monta keinoa käytettävissään tulehduksen torjuntaan. Jos tilanne äityy pahaksi, on tietysti syytä mennä lääkäriin ja hakea tropit, mutta ei se aina ole välttämätöntä. Sama juttu, jos kaikki oireet eivät mene ohi, koska tulehdus voi tosiaan jäädä olemaan hyvin niukkaoireisenakin.
Mulla ei ole koskaan ollut pahaa virtsatietulehdusta, mutta tietyissä oloissa saan oireita. Ne menevät ohi, kun juon paljon vettä, syön terveellistä C-vitamiinipitoista ruokaa ja pesen alapääni muutamaan otteeseen pesunesteellä, jossa on matala pH.- ap
kiitos vinkeistä, toivottavasti menee ohi itsekseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3932976SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662334Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781989Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1161716- 1401572
- 701198
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön268993Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12992- 40864