Mun Windows Live Messenger 8.5 yhtäkkiä alkoi tuottamaan virheilmoitusta:
"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporary unavailable. Please try again later.
Error code 8009000b"
Poistin mesen ja putsasin rekisterin ja asensin uudelleen, ei auttanut. Ei se edes talleta tunnuksia. Kirjoitan tunnuksen ja salasanan ja painan "sign in", niin sekunnissa tulee ruudulle tuo error.
------------------
En tiedä liittyykö asiaan, mutta mun Adobe Readeri alkoi samaan aikaan myös antamaan virheilmoitusta "Runtime Error!", eikä siihen auttanut uudelleen asentaminen tai edes C Runtimen päivittäminenkään.
--------------------
En ole koneella tehnyt mitään ihmeellistä, mikä mielestäni voisi aiheuttaa nuo ongelmat. Ainoat mitä ennen noita ilmoituksia muistan tehneeni/tapahtuneen oli:
1. Tietokone teki äkkibuutin erään USB laitteen takia, joten josko kiintolevy jotenkin reagoi oudosti siihen?
2. Tarvitsin documents and settings\application data kansiosta tiedostoja, mutta se oli piilotettuna. Laitoin piilotuksen application data kansiosta pois päältä ja myöhemmin takaisin päälle.
-----------------------
Muut ohjelmat ja pelit tuntuisivat toimivan ongelmitta, kaikkia en toki ole kokeillut, mutta Firefox, mIRC, Opera, Open Office yms toimii ongelmitta.
--------------------
Ja käytän vanhempaa meseä, koska pidän siitä enemmän kuin siitä 9 versiosta.
Messenger(/Adobe Reader) ei toimi
8
161
Vastaukset
- virhe.
"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporary unavailable. Please try again later.
- Messengerseri
kyllä, että vika on mun koneella, koska mese ei edes yritä kirjautua sisälle. Mesen kuvake palkissa pysyy punaisena ristinä, eli ei yritä yhdistää. Ei se noin nopeasti voi kai testata yhteyttä palvelimeeseen? Siis toi errori iskee ruudulle heti kun painaa "sign in", sekunnissa....... yleensä, ku yrittää kirjautua ja ei onnistu, niin kuvake muuttuu yhdistäväksi ja pitää odotella sekuntteja.
- keile
Messengerseri kirjoitti:
kyllä, että vika on mun koneella, koska mese ei edes yritä kirjautua sisälle. Mesen kuvake palkissa pysyy punaisena ristinä, eli ei yritä yhdistää. Ei se noin nopeasti voi kai testata yhteyttä palvelimeeseen? Siis toi errori iskee ruudulle heti kun painaa "sign in", sekunnissa....... yleensä, ku yrittää kirjautua ja ei onnistu, niin kuvake muuttuu yhdistäväksi ja pitää odotella sekuntteja.
Käynnistä > suorita > regsvr32 softpub.dll >enter
- Messengerseri
keile kirjoitti:
Käynnistä > suorita > regsvr32 softpub.dll >enter
Ei auttanut... edelleen yhtä nopeasti pomppaa errori ruudulle.
Koitin Mesen asetuksista yhteystestiä, "Connection TroubleShooter", läpäisi kaikki kohdat ongelmitta. Ja asetuksissa oleva "TCP/IP tester" ilmoittaa: Connected, verifying ability to send data now... Success, you can connect to the Windows Live Messenger Service."
"Ja käytän vanhempaa meseä, koska pidän siitä enemmän kuin siitä 9 versiosta."
Niin mitä messengeriä käytät kun tämän nimisiä ohjelmia on miljoona?
Nettiä käyttävät ohjelmat pidetään uusimmassa versiossa koska muuten sen kautta voi tulla virukset koneelle. Jos nykyinen merkkisi on huono niin sitten pitää vaihtaa ohjelman merkkiä toiseen.- lukutaito
kadoksissa?
- Messengerseri
8009000B 2148073483 NTE_BAD_KEY_STATE: Key not valid for use in specified state.
Okei, tällänen löyty googlella... C erroreista...... Eli ilmeisesti Adoben ja Mesen toimimattomuus johtuvat yhteisestä tekijästä?
Mitä sitten toi ikinä tarkoittaakaan käytännössä?
http://www.lifeasbob.com/Code/ErrorCodes.aspx - Messengerseri
Okei, nyt toimii Messengeri, säätelin XP:n servicejä googlettamisen avulla ja jokin niistä auttoi ja Messenger toimii nyt normaalisti.
Mutta Adobe Reader ei toimi vieläkään.... Googletin, niin Adobe Readereissa on jokin ihan build-in ominaisuus, että puskee C runtime erroria, mutta virallisilla sivuilla oleva fixaatio ohje ei auttanut mulle, eikä vanhemman versionkaan asennus tuonut helpotusta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204