Moro.
Kyselisin vähän neuvoja, kun ostin lokakuussa tulevalle vauvalle käytettynä Emmaljunga cerox rattaat ja mukana tuli duolift kantokassi. Mut siinä ei ollu mukana kuin rattaiden ohjeet. Nyt kaipailisin neuvoja ton kantokassin kanssa. Se on vissiin aika monikäyttöinen. Jäin miettimään, et saako siihen rattaiden 5-pistevaljaat liitettyä, jotta lapsi pysyisi kyydissä myös vauvaiän jälkeen. Siinä on aukkoja, joista voisi valjaita työnnellä, mutta en ole saanut niitä oikein sopimaan :). Ja oletteko talvivauvalle laittaneet kantokoppaan vielä äitiyspakkauksen makuupussia sisään pakkasilla vai onko kantokassi itsessään riittävän lämmin villapuvun ja haalarin kanssa? Hehe, kuulostaa ehkä hassulta, mut mä oon täys uuvelo ja kohta vauva on jo täällä :D.
Emmaljunga duolift kantokassi
vfvfvfv
1
2044
Vastaukset
- 3 lapsen äiti
Terve. Minulla on käytössä Emmaljunga City Cross ja duolift (vm. 2008)...
...Millä lailla et saanut valjaita sopimaan?! ... Poistin juuri omasta duoliftistä pohjalevyn ja kantokahvat ja laitoin pussukan rattaisiin ja valjaat pussukan sisälle. Talvella olen, nyt jo 3v ja 5 v kanssa, käyttänyt vastaavan yhdistelmän (Teutonia Rocky pehmeä koppa) kanssa makuupussia kaiken lisäksi (villahaalari, toppapuku, makuupussi ja pehmeäkoppa/(nyt duolift). Makuupussin käytössä kannattaa kuitenkin huomioida pakkasen määrä ja se että kuinka kova tuuli on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875