Moro.
Kyselisin vähän neuvoja, kun ostin lokakuussa tulevalle vauvalle käytettynä Emmaljunga cerox rattaat ja mukana tuli duolift kantokassi. Mut siinä ei ollu mukana kuin rattaiden ohjeet. Nyt kaipailisin neuvoja ton kantokassin kanssa. Se on vissiin aika monikäyttöinen. Jäin miettimään, et saako siihen rattaiden 5-pistevaljaat liitettyä, jotta lapsi pysyisi kyydissä myös vauvaiän jälkeen. Siinä on aukkoja, joista voisi valjaita työnnellä, mutta en ole saanut niitä oikein sopimaan :). Ja oletteko talvivauvalle laittaneet kantokoppaan vielä äitiyspakkauksen makuupussia sisään pakkasilla vai onko kantokassi itsessään riittävän lämmin villapuvun ja haalarin kanssa? Hehe, kuulostaa ehkä hassulta, mut mä oon täys uuvelo ja kohta vauva on jo täällä :D.
Emmaljunga duolift kantokassi
vfvfvfv
1
2048
Vastaukset
- 3 lapsen äiti
Terve. Minulla on käytössä Emmaljunga City Cross ja duolift (vm. 2008)...
...Millä lailla et saanut valjaita sopimaan?! ... Poistin juuri omasta duoliftistä pohjalevyn ja kantokahvat ja laitoin pussukan rattaisiin ja valjaat pussukan sisälle. Talvella olen, nyt jo 3v ja 5 v kanssa, käyttänyt vastaavan yhdistelmän (Teutonia Rocky pehmeä koppa) kanssa makuupussia kaiken lisäksi (villahaalari, toppapuku, makuupussi ja pehmeäkoppa/(nyt duolift). Makuupussin käytössä kannattaa kuitenkin huomioida pakkasen määrä ja se että kuinka kova tuuli on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078