jäämättä kiinni?

keijoojiek

olisiko mitään vinkkejä kuinka olla jäämättä kiinni? kun ajattelin virittää tommosta suzuki pv:tä?

7

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä muutama mitä itse oon tehnyt, enkä ole kertaakaan jäänyt kiinni kahden vuoden ajon jälkeen.

      Ajaessas käytä järkee. Esim. jos virität PVs menemään 100km/h, niin tyhmäkin tajuaa olla ajamatta sitä vauhtii 40km/h:n alueella.

      Pidä matalaa profiilii. Eli ajat lähellä pientaretta, etkä keskellä tietä. Myös kuminpoltto jne. kannattaa jättää välistä, jos et ole suljetulla alueella tai paikassa missä ei paljoo ihmisiä asu.
      Nykyään vanhemmat ihmiset soittaa poliiseille todella helposti.

      • nyoikeesti

        siis ei tarvi mitään rajoitinta tarvi laittaa jos ajaa järjellä mutta silti täällä päin on aika paljon poliiseja että eikös semmosen huomaa/kuule jo tommonen pv on viritetty`?


      • nyoikeesti kirjoitti:

        siis ei tarvi mitään rajoitinta tarvi laittaa jos ajaa järjellä mutta silti täällä päin on aika paljon poliiseja että eikös semmosen huomaa/kuule jo tommonen pv on viritetty`?

        Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
        Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.

        Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^


      • wasdwasdwasd
        buum kirjoitti:

        Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
        Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.

        Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^

        heti ku näet poliisin älä mee yli 50km/h äläkä aja kuin heikkopäinen


      • jos näät
        buum kirjoitti:

        Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
        Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.

        Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^

        mp-poliisin sitä kannaattaa lähtee karkuun pienelle polulle, sitten näät, kumpi teistä osaa oikeesti ajaa....


    • wasdwasdwasdwasdwasdwasd

      heti ku näet poliisin älä mee yli 50kmh ja elä aja kui heikkopäinen

      • eafdszc

        kun näet poliisin, aja isoilla vaihteilla ja pienillä kiekoilla niin ei kuulu niin kovia ääniä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe