siis kaksi meidän koirista syö samaan aikaan. ja sitten saavat koirankorvia joskus.
mutta toinen koira aina odottaa kun toinen on syönyt ruokansa tai sen korvan ennen kuin itse aloittaa syömään.
mistä ihmeestä tuommonen voi johtua???
olis kiva jos jollain olis jotakin teoriaa tai ajatusta.
mielenkiinnolla odottelen ;-)
miksi koira tekee näin?
31
314
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
susien käyttäytyminen, bossi syö ensin! =)
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
bossi odottaa kun toinen on syönyt. ja kummallakin siis ihan omat sapuskat ;-)
vaihtunut. =)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
vaihtunut. =)
mutta ihmetyttää kyllä tuo. keksippä muuta selitystä sillä aikaa kun lähden ulkoileen ;-)
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
mutta ihmetyttää kyllä tuo. keksippä muuta selitystä sillä aikaa kun lähden ulkoileen ;-)
vuorottelee. Toinen on tänään bossi ja toinen huomenna! =)))))
- Syötätkö
koirillesi koirankorvia?
Ja väität olevasi eläinten ystävä.- koirasi
elää pelkällä vegeruualla?
- Ne korvat
koirasi kirjoitti:
elää pelkällä vegeruualla?
mitä toi syöttää koirilleen on otetu jostain koirasta!
Sairasta - tajusin
Ne korvat kirjoitti:
mitä toi syöttää koirilleen on otetu jostain koirasta!
Sairastaettä kyse oli kirjoitusvirheestä, sillä kuka nyt koirankorvia koirille syöttäisi! Eiköhän Majo tarkoittanut siankorvia joita yleisesti koirien herkkuina pidetään!! Aika typerää on aina tarttua johonkin vahingossa pistettyyn väärään sanaan.
- puhunut
majorica kirjoitti:
siat on kyllä mennyt ihmisten ruuaksi jotta miksei niitä korviakin sitten voi syödä?
mitään siankorvista vaan sanoit että syötät koirankorvii.
majorica kirjoitti:
siis siankorvia tarkoitin .
oli ihan hauska moka =)))
Koirankorvia ;)
Onkos ruotsissa jäniksenkorvia?Meillä ainaskin on,pitkiä suippoja....- hiirenkorvia!
davalyan kirjoitti:
Koirankorvia ;)
Onkos ruotsissa jäniksenkorvia?Meillä ainaskin on,pitkiä suippoja....Tosin niitä on vain keväisin puissa..
davalyan kirjoitti:
Koirankorvia ;)
Onkos ruotsissa jäniksenkorvia?Meillä ainaskin on,pitkiä suippoja....mutta täällä lukee koirille ostettavissa paskapusseissa että "hundpåsar" ;-)
siis koiranpusseja. oon aina ihmetellyt että miksi niitä niin kutsutaan?
eihän niihin edes mahdu koirat ;-))))))
nuo Chihut mahtus kyllä niihin mutta ei varmaan kovin paljon isompi koira ;-)
juu ja en ole nähnyt jäniksenkorvia. kuivattuja kaiken maailman eläinntenosia kyllä. mutta meille on toistaiseksi riittänyt nuo "koirankorvat" ;-))))))))hiirenkorvia! kirjoitti:
Tosin niitä on vain keväisin puissa..
ja meillä ei kyllä koirat niitä syö =(((
Voikukkia kylläkin :)- Nyt muistankin,
davalyan kirjoitti:
ja meillä ei kyllä koirat niitä syö =(((
Voikukkia kylläkin :)että ainakin ennen vanhaan kutsuttiin koivussa olevia, vähän isompia hiirenkorvia koirankorviksi!! Jospa ne Majon koirat tykkää natustella niitä pieniä lehtien alkuja? Koivunlehtihän on tervellistä kun se poistaa nestettä kropasta :)))))
kyllä tuota ilmiötä tunneta. Vain nopeat elävät ja suurin vie kaiken :)) Tosin tuo yksi koiruus on vähän hömelö ja jemmaa välillä omat herkkunsa. Käy sitten kuikuilemassa, jos muut olisivat jättäneet jotain. Ja aina turhaan :)
Kai tuo jotenkin liittyy siihen koirien keskinäiseen järjestykseen laumassa. Tai sitten se viimeinen syöjä lällättää ähäkuttia, kun sillä on vielä jotain hyvää. Kuolatkaa luuserit ? ;))tosiaankin. mutta tuo mielestäni on ihan noin että Apollo odottaa että toinen syö ja kattelee vieressä. sittenkun toisella ei ole mitään niin alkaa rauhassa mutustelemaan omiaan. ja tosiaankaan ei Luckyllä ole asiaa lähellekkään. saa nimittäin lähdöt. ja sitten Lucky kuolaa ja odottaa että jääkö jotakin?
mutta Apollo kyllä vahtii tasan tarkkaan että vaikka ei "jaksa" syödä niin ei kyllä syö Luckykaan.
yhteen aikaan tehtiin niin että otettiin kupit pois tietyn ajan jälkeen mutta sitten Apollo ei saanut mielestäni tarpeeksi ruokaa :-( niin sitten on annettu olla.
Lucky siis hotkii ruokansa tosi äkkiä. siankorvakin meni muutamassa minuutissa.
ei kait tämä mikään suuri ongelma sinäänsä ole mutta ihmetyttää vaan että mistä moinen johtuu?
Noit käyttäytymiset on aina mielenkiintoisia ylipäätään.
Vaikea sanoa viimekädessä.näkemättä eleitä tilanteissa ylipäätään tai tuntematta koiria.Mutta usein voi taustoista jotain löytyä ;)
Jos omista olisi kyse,niin olisi helpompaa.Niitä kun on aikansa tsiikaillut,ne tuntee hyvin.
Mutta jos heittäisin jotain,niin voi olla esim.että jossain vaiheessa on ollut ruuasta kahinaa.Vaikka niin pienieleistä,ettet ole huomannut.Josta sitten johtuu,että toinen odottaa,että tilanne "rauhoittuu" aina ensin eli kun toinen aloittaa syömään/on syönyt.
Toinen voi olla myös ylipäätään epävarmempi,tai jostain syystä tässä tilanteessa,että se se aloittaa vasta,kun se saa tukea eli toinen on ensin.
Ja miksei sekin,jos on kyseessä nirso koira,niin aloittaa "pitkin hampain",mutta kuiteskin kun toinenkin syö.Eli luonto pukkaa päälle.
Noit nyt tuli ekaksi mieleen.ole kova ruuan perään niinkuin Lucky. joskus tuntuu että vaikka ei nälkä olis niin syö vaan ettei Lucky sais sen ruokaa. oon kyllä joskus tehnyt niin että olen antanut Apollon ruuasta Luckylle lisää :-( ja sitten kokeiltu että jos Apollo ei syö niin otetaan ruuat pois. mutta ehkä sitten jää nälkäiseksi ? :-(
mitähän tuolle voisi , kannattaisi tehdä? siis minusta on kurjaa että Apollon pitää sitten vahtia sitä omaa ruokakuppia ja taas Luckylle varmaan onnetonta vahtia että jäiskö jotakin? koirat saa ruokaa 2 kertaa päivässä.majorica kirjoitti:
ole kova ruuan perään niinkuin Lucky. joskus tuntuu että vaikka ei nälkä olis niin syö vaan ettei Lucky sais sen ruokaa. oon kyllä joskus tehnyt niin että olen antanut Apollon ruuasta Luckylle lisää :-( ja sitten kokeiltu että jos Apollo ei syö niin otetaan ruuat pois. mutta ehkä sitten jää nälkäiseksi ? :-(
mitähän tuolle voisi , kannattaisi tehdä? siis minusta on kurjaa että Apollon pitää sitten vahtia sitä omaa ruokakuppia ja taas Luckylle varmaan onnetonta vahtia että jäiskö jotakin? koirat saa ruokaa 2 kertaa päivässä.Sorry,mutta nyt putosin kärryiltä eli kumpi se on joka syö kunnolla ja heti ja kumpi odottaa?
varmuuden vuoksi kamun puolesta, ettei se hurja tiikeri pääse varastamaan niiden sapuskoita. :D
Sitten kun kamu on syönyt niin se ajattelee että no nyt se varmaan pitää puolestaan vahtia.mutta kun Lucky pettää sen heti. jos Apollo selkänsä kääntäisi niin se "hurja tiikeri", alias Lucky olis popsinut sen ruuan alta aikayksikön ;-))))))))
majorica kirjoitti:
mutta kun Lucky pettää sen heti. jos Apollo selkänsä kääntäisi niin se "hurja tiikeri", alias Lucky olis popsinut sen ruuan alta aikayksikön ;-))))))))
että jos se on se Humle joka vahtii sapuskoita siltä hurjalta tiikeriltä joka sanoo miau. :D
Apollo on niin suuri ajattelija että jos sille riittää välillä hengenravinto. ;DUrsa kirjoitti:
että jos se on se Humle joka vahtii sapuskoita siltä hurjalta tiikeriltä joka sanoo miau. :D
Apollo on niin suuri ajattelija että jos sille riittää välillä hengenravinto. ;Dei Humlen ruokia kukaan varastele. kukaan ei uskalla ;-)))))))
enpä tosin tiedä aina miten tuo Apollo ajattelee. minä uskon että se on paljon viisaampi kuin mitä minä olen ;-) ja kait hän tahtoisi että ymmärrän enemmän.
mut kun oon niin tyhymä :-(((((majorica kirjoitti:
ei Humlen ruokia kukaan varastele. kukaan ei uskalla ;-)))))))
enpä tosin tiedä aina miten tuo Apollo ajattelee. minä uskon että se on paljon viisaampi kuin mitä minä olen ;-) ja kait hän tahtoisi että ymmärrän enemmän.
mut kun oon niin tyhymä :-(((((samalla tavalla, että voi kun ymmärtäisi enemmän mitä tuo ihminen ajattelee. :)))
Sitten on näitä poikkeuksia kuten minun koirat, jotka on tulleet siihen tulokseen, että eipä tuon mölliskön ajatuksista ole niin väliksi. :D Ajatelkoon mitä lystää, niin mekin tehdään.
- )O
Koiran korvia syötät koirillesi, hyi hemmetti...kuka niitä sinulle myy, mistä ne korvat ovat peräisin ?
- Myy-Pikkuinen
lukee muitakin kirjoituksii niin aukee että majo kirjoitti vahingossa koirankorvia. Tietysti hän tarkoitti siankorvii.
- Jere-lahti
Syövätkö ne koirat ruokansa samassa tilassa tai siis huoneessa?
Meillä vanhempi syö keittiössä ja nuori seinän toisella puolella yhtä aikaa tosin
ja sitten kun kupit on nuoltu tyhjiksi, vuorotellaan nuuhkimassa toistensa
astioita. :D Molemmat ovat äärimmäisen persoja ruoalle, mutta koskaan ei ole
ollut mitään ruoka-kähinää noilla keskenään. Luita ym nuo syö ihan sulassa
sovussa vaikka vierekkäin maaten.samassa huoneessa. siihen ei voi vaikuttaa, tai siis sitä muuttaa.
kyllä nuokin luita syö sovussa ja ei siitä ruuastakaan mitään riitaa ole.
se vaan se että toinen odottaa että toinen on syönyt ensin ennenkuin aloittaa itse syömään :-O se on niin merkillistä.kummallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
- 47779
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132735Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734