Kello lähestyi neljää iltapäivällä. Avasin työpöytäni vieressä olevan laatikoston kaapin, työnsin keskeneräiset töissä käyttämäni paperit sinne ja suljin sen tyytyväisenä huokaisten.
Töitä oli ollut mielestäni koko ajan enemmän ja enemmän viime kuukaudet, mutta eipä se näkynyt palkassa eikä missään muussakaan, paitsi ehkä siinä että tämän toimiston työntekijöillä tuppasi yhdellä jos toisella tulemaan niska,- hartia,- ja selkävaivoja, kun tahti oli niin kova ettei näytön edestä paljoa ehtinyt nousta.
Venyttelin raukeasti käsivarsiani noustessani tuolilta.
Olin niin tyytyväinen, että oli perjantai; tiedossa siis kahden päivän viikonloppuvapaa ja mikä parasta, pääsisin hierojalle jo muutaman tunnin päästä työajan loppumisesta.
Mitä muuta sitä enää voikaan pieni ihminen pyytää, mietin ja hymyilin itsekseni.
Otin takkini tuolin selkänojalta ja lähdin kävelemään kotiini ajatuksien poukkoillessa raskaalta tuntuvan kehoni saattelemana.
En tienannut mitenkään ruhtinaallisesti, mutta menoni olivat kohtuulliset.
Elämäntapani olivat terveelliset, en käyttänyt mitään päihteitä, joten ravintoloihin ei koskaan mennyt rahaa, jos niissä ylipäätään kävin. Joten säästin helposti kuukausittaiseen hieroja-käyntiini rahaa.
Se oli minun luksukseni arjen keskellä, ja siitä en tinkisi.
Olin käynyt tällä Manuelo-nimisellä hierojalla jo monta kertaa.
Menin hänen luokseen ensimmäistä kertaa 15-vuotiaana siskoni suosituksesta.
Kärsin silloin kovasti alaselkä-kivuista, ja vaikka hieman emmin silloin mieshierojalle menemistä, totesin Manuelon erittäin päteväksi ja hyväksi hierojaksi.
Kävin hänen luonaan melkein vuoden, kunnes muutin toiseen kaupunkiin asumaan opiskelujen takia, ja nyt, kun vuodet olivat vierineet ja minäkin valmistunut ammattiini,sekä rankkojen ihmissuhde-sekoilujen takia päätin muuttaa 25-vuotiaana takaisin paikkakunnalle.
Etsin internetistä Manuelon yrityksen, ja kun huomasin että hän yhä oli paikkakunnalla yrityksensä kanssa, menin hänen luokseen hierontaan uudelleen.
Manuelo on espanjalainen, hauska, 35-vuotias mies.
Hän muutti suomeen 15 vuotta sitten koska halusi kokeilla asumista toisessa maassa ja päätti näin yhdistää myös hieronta-opiskelut, hyvällä menestyksellä.
Kotiini oli työpaikalta vain noin 10 minuutin kävelymatka. Hierontani alkaisi kello 18, ja sinne päästäkseni minun täytyisi ottaa bussi, joka veisi minut 20 minuutissa Manuelon kapungin keskustassa sijaitsevalle hoitohuoneelle.
Mutta sitä ennen halusin ottaa kylvyn, rentoutua hieman ja laittautua niin, että tuntisin itseni Naiseksi konttorirotan sijaan.
Otin nopeahkon kylvyn, saippuoin itseni ja sen jälkeen kostutin ihoni eksoottisen tuoksuisella öljyllä, jotka toivat ainakin itselle mieleen palmut, etelän rannat ja auringonlaskut.
Se sai aina oloni seksikkääksi, sillä rakastin myös itse matkustelua, ja monet maat missä niitä palmuja kasvoi, rantaelämä usein myös oikein tihkui seksiä, vähäpukeisia tai paljaita pyllyjä ja rintoja.
Käytin kättäni myös jalkovälissäni, ja lämmin aalto tulvahti heti lävitseni kun kosketin klitoristani.
Siitä oli jo liian kauan... Olinhan himokas nainen, ja neljä kuukautta ilman seksiä oli silkkaa kidutusta.
En kuitenkaan halunnut ihan ketä vain sänkyäni lämmittämään, ja jostain syystä en oikein löytänyt suomessa ollessani yhteistä säveltä miesten kanssa.
Tiesin kyllä olevani ihan vetävän näköinen nainen. En ollut laiha, mutten lihavakaan, vaan olin niitä harvoja naisia jotka pitävät vartalostaan.
Urheilun avulla olin hankkinut ihan mukavat kurvit itselleni, olin sopivan täyteläinen; pyöreä takapuoli ja rinnat täyteläisen naiselliset, B- ja C-kupin väliltä.
Ihoni oli sileä, kauniita kasvojani kehysti pitkät vaaleahkot hiukset ja vihreisiin silmiini oli kuulemma moni mies jäänyt koukkuun.
Ja nyt kun oli vielä kesä, ihoni oli ruskettunut kauniisti ilman rajoja, koska kävin säännöllisesti ottamassa nudisti-rannalla aurinkoa.
Katsoin kelloa, ja totesin että pitää laittaa töpinäksi jotta ehdin ajoissa hierontaan.
Laitankin päälleni tällä kertaa mustat, pitsiset rintaliivit tuomaan rintojani seksikkäästi esille sekä samaan sarjaan kuuluvat stringit.
Tunsin oloni seksikkääksi kävellessäni kevyessä, punaisessa mekossani bussipysäkille. Ja hieman hermostuneeksikin. Vaikka en sitä myöntänyt edes itselleni, niin Manuelon seksikkyys ei ollut jäänyt minulta huomaamatta.
Olin käynyt nyt kaksi kertaa Manuelon luona kaupunkiin takaisin muuton jälkeen.
Ensimmäinen hierontakerta oli ollut Manuelolle iloinen yllätys, koska hän tapasi minut ensimmäistä kertaa melkein kymmeneen vuoteen uudestaan.
Olihan se ollu minullekin, enkä ollut tietenkään voinut olla noteeramatta sitä, kuinka seksikäs 35-vuotais Manuelosta oli tullut.
Tummat, siististi leikatut hiukset, ruskeat silmät kadehdittavan pitkillä silmpäripsillä, persoonallisen valkea hymy ja vartalokin näytti ihan mukavalta.
JATKUU.....
Hierojan käsittelyssä
18
15833
Vastaukset
- Persikka***
Ainakin sen mukaan, mitä hänen siistien työvaatteiden alta pystyin erottamaan. Manuelo käytti yleensä valkoisia, rentoja mutta tyylikkäitä suoria housuja ja valkoista tiukahkoa t-paitaa.
Bussi pysähtyi Manuelon hierontapaikan lähellä olevalle pysäkille, ja pian olinkin jo hoitolan oven takana.
Hienoinen hermostuneisuus ikään kuin värisi sisälläni, kun muistelin miten hyviltä Manuelon kädet olivat tuntuneet aiemmilla kerroilla ihollani.
Puristin takkia ympärilleni tiukemmin, ikään kuin suojellakseni sillä itseäni jollain tavalla ja painoin summeria.
Nyt oli pakko unohtaa tuollaiset ajatukset, jotta pystyisin käyttäytymään nähdessäni herkullisen hierojani.
"Hi Marika, how are you, come in", Manuelo sanoi avatessaan oven ja antaen espanjalaiseen tyyliin poskipusut.
Manuelon poskipusut saivat taas herkän ihoni tuntemaan, ja toivoin ettei hän huomaisi mitään epätavallista.
"Hola Manuelo, just fine, how are you", lausuin perus-fraasin missä ei siis edes odotettu vastausta lakoniseen, mutta kohteliaaseen kysymykseen.
Keskustelumme oli helpointa kummallekin käydä englanniksi, koska oma espanjani oli vielä alkeellisella tasolla, kun taas Manuelon suomi oli vielä kovin hidasta, monesta suomessa vietetystä vuodesta huolimatta.
Manuelo pyysi kevyen alkukeskustelun jälkeen ottamaan vaatteita vähemmäksi ja asettumaan hierontapöydälle mahalleni makaamaan.
Pidin tästä pienestä yksiöstä, jossa hän vastaanottoaan pyöritti. Keskellä huonetta hierontapöytä, nurkassa muutama isompi kasvi, sekä sermi, jonka takana pystyi vaihtamaan vaatteita.
Hierontapöydän lähellä muutaman metrin päässä oli lamppu, joka loisti sopivan himmeää ja pehmeää valoa rauhoittaen tunnelmaa.
Katossa oli pienet tuikkuvalot, jotka toimivat ikään kuin tähtitaivaana ja lisäksi stereoissa soi aina jokin rauhallinen musiikki.
En yhtään siis ihmetellyt, että Manuelolla riitti asiakkaita, koska hän todella osasi hieroa, mutta myös tiesi että hyvien hierontataitojen lisäksi piti panostaa ympäristöön, jotta asiakas saisi täyden rentoutuksen hieronnalta.
Sermin takana riisuessani tajusin olevani hermostuneempi kuin koskaan hierontaan tullessani. Mitähän Manuelo ajattelisi näistä alusvaatteistakin... Olinko liian tyrkky, tai läpinäkyvä? Tai mitä itse halusin..?
En voinut kuitenkaan jäädä sermin taakse ikuisiksi ajoiksi, jotten antaisi itsestäni outoa kuvaa.
Huomasin, että Manuelo taisi olla vessan lavuaarin luona käsiään pesemässä. Niin hän teki aina, hän oli hyvin tarkka hygieniasta. Pystyin usein haistamaan hänen ihanat eukalyptuksen tuoksuiset kätensä, kun hän hieroi minua.
Astuin esiin sermin takaa, ja menin suoraan pöydän päälle makaamaan niin, että kasvoni upposivat pöytään tehtyyn reikään.
Pian juoksevan veden ääni lakkasi, ja Manuelo tuli kevyesti jutustellen luokseni.
"Ok, madame, you seem to be ready. Do you have any wishes, full body massage or something else? You have pain somewhere?".
Kerroin, että edelleen kärsin alaselän säryistä, mutta mieluiten koko-vartalo hieronta, koska vähän jokaista paikkaa kolotti.
Manuelo oli siitä hyvä hieroja, että hän ei kelloa hieroessaan katsellut, vaan lopetti sitten kun asiakas oli hierottu kunnolla.
Olin varma että hän huomasi seksikkäät alusvaatteeni, mutta ei tietenkään ammattimaisena hierojana sanonut mitään, vaikka pakarani olivat varmasti kuin huutomerkkinä hänen silmien edessään.
En välittänyt, vaan kiihotuin siitä, että hän joutuisi hieman ehkä taistelemaan pitääkseen työmoraalinsa kurissa.
Kevyesti Manuelo asetteli pyyhkeen alavartaloni peitoksi, ja kun hän taittoi pyyhkeen reunaa stringieni alle vyötärön kohdalla, en voinut mitään sille, että värähdin hienoisesti. Manuelon sormet olivat sietämättömän sileät, ja saivat ihoni helposti kananlihalle, varsinkin jos en hallinnut ajatuksiani.
"Did I hurt you?", Manuelo kysyi.
Oi jospa tietäisit..ajattelin, mutta tyydyin vain kieltäytymään ja mutisemaan jotain kylmistä sormista, mikä ei ollut alkuunkaan totta.
Sitten kuulin hänen ottavan muutaman askeleen työpöydälle, missä oli sarja hänen erilaisia hierontaöljyjään.
Kohta myös kuulin cd-levyn lähtevän pyörimään stereoissa, ja huoneen täytti musiikki.
Tämä taisikin olla jotain uutta musiikkia, ehdin ajatella kun eroottistyyppinen hiljainen voihkinta alkoi kuulua stereoista.
Kohta Manuelo olikin jo takaisin pöydän luona, saanut öljyä käsiinsä, ja asettanut kätensä selälleni.
Manuelon kädet olivat aivan kuumat, ja hän liutti käsiään hitaasti ylös selkääni, sitten alas, ja aloitti taas uuden kierroksen painellen varovaisesti painetta lisäten.
Kädet ihollani tuntuivat ihanilta, vähän liiankin ihanilta. Tunsin että alapääni alkoi reagoimaan. Alavatsassani alkoi tuntua lämmin tunne, ja tiesin kyllä mistä se tunne kertoi. Tarvitsin miestä. Kipeästi.
JATKUU...- Persikka***
Stereoista kuuluva voihkinta sai minut entistä enemmän virittymään Manuelon hieroville käsille.
Välillä kädet menivät selällä sivusuuntaan, ja oli hyvä etten ynähtänyt mielihyvästä kun hänen kätensä koskettivat pehmeästi rintojani sivusta.
Näin oli kuitenkin tapahtunut jo aiemminkin, mutta 15-vuotiaana en ollut osannut edes katsoa Manueloa sillä silmällä, koska silloin hän tuntui ikälopulta omaan ikääni verrattuna.
Vasta nyt, kun olin palannut takaisin 25-vuotiaana, olin huomannut miten seksikäs pakkaus Manuelo oli. Eikä pelkästään se ulkonäkö, vaan hänen karismansa. Olin mennyttä naista, mutta yritin nonina kahtena kertana käyttäytyä kuin olisin edelleen se 15-vuotias tytöntyllerö.
Tosin nyt alkoi itsehillintä rakoilla, huomasin, kun Manuelon kädet sivelivät ihoani kiduttavan nautinnollisesti. Eikä oltu edes päästy vielä puusta pitkälle hieronnassa!
Manuelo siirty istumaan tuolille, joka oli pääni puoleisessa päädyssä, jotta hän voisi hieroa niskani ja hartiat.
Käsivarsiani hän ei jostain syystä asetellut niille kuuluville tuille, vaan laittoi ne syliinsä.
Pidin elettä hieman outona, koska näin ei oltu aikaisemmin tehty.
Lisäksi tuntui kuin... Manuelolla olisi ollut.. seisokki...! En kuitenkaan kehdannut sirtää käsiäni pois.
Manuelon kädet tuntuivat vahvoilta, mutta nautinnollisilta, kun hän löysi kipupisteitäni ja tunsin leijuvani kuin vaaleanpunaisessa hattarassa.
Huomasin ettemme olleet jutelleet kovinkaan paljoa vielä, vaikka yleensä juttelimme taukoamatta hieronnan aikana. Ilmassa leijui selvästi jotain uutta, mystistä..jotain mistä en ihan saanut kiinni.
Mutta halusin tottavie ottaa selvää, mietin ja hymyilin.
Pian niskat oli hierottu, ja ajattelin jo että Manuelo hieroo seuraavaksi takareidet niin kuin yleensä, mutta hän pysähtyikin vielä hieromaan hieman selkääni, ja pyysi nostamaan ylävartaloani hieman.
Olin niin hämmentynyt, ettei mieleeni tullut edes kysyä syytä siihen.
Sen jälkeen hän nopeasti veti jo aukiolleet rintaliivini pois kokonaan ja kiersi kätensä vartaloni kummaltakin puolelta rinnoilleni ja painoi keskisormensa nänneilleni ja painoi niitä ikäänkuin sisäänpäin.
"You can relax now. I just do this to see if your blood is circulating in right places. It is very important", Manuelo selitti ja olin jo hieman pettynyt. Tällekin oli siis syy.
Manuelo piti sormiaan nänneilläni melkein minuutin, ja välillä hän pyöritteli niitä kuopissaan.
Nautin suunnattomasti, varsinkin kun muut sormet lepäsivät pyöreiden rintojeni ympärillä. Mahlat valuivat edelleen alapäästäni, ja mieleni teki kiemurrella. En kuitenkaan voinut, koska halusin lisää tätä ihanaa kidutusta.
Lopulta hän liu'utti kätensä pois altani, ja totesi "The blood is circulating very well in your nipples. Healthy nipples. Be proud".
En voinut yhtään päätellä, millaisella naamalla Manuelo oli sen sanonut, koska olin edelleen vatsallani enkä siis nähnyt hänen kasvojaan ollenkaan.
Tämän jälkeen hän otti lisää hierontaöljyä, ja alkoi viimeinkin hieromaan jalkojani. Ja se tuntui taivaalliselta. Ihoni oli kuin herkkä instrumentti, joka värähti ja reagoin jokaiseen Manuelon kosketukseen. Hänen hierovat, hyväilevät kätensä menivät lopulta myös ylöspäin reisilläni, ja melkein voihkaisin sormien koskettaessa sisäreisiäni.
Oi kunpa hän vain jatkaisi sisäreisien hieromista, huomasin ajattelevani.
"You seem to have really tense inner tights, and it means that usually there is also tense lower stomach", Manuelo selitti ja laittoi muitta mutkitta toisen käden jalkojeni välistä ja toisen sivulta vyötäröni kohdalta ja yhdisti sormensa allani, ja alkoi hieromaan alavatsaan hieman napani alapuolelta.
Samalla joidenkin sormien rystyset hieroivat ikään kuin vahingossa klitoristani.
Olin aivan kiimassa, ja mietin että eikö mies todellakaan tajua miten minua kiduttaa. Tunsin orgasmini lähestyvän.
Olin varmasti niin märkä, ettei Manuelo voinut olla huomaamatta kosteuttani, koska märkyys oli ylettynyt klitorikselle asti.
Kun olin jo varma, että räjähdän, haukkoessani henkeä pää pöydän reiässä, vielä jokseekin äänettömästi, Manuelo lopetti ja totesi, että täytyy hieroa sitten toiselta puolelta uudelleen hieman paremmin.
"I will take these off, as it makes my job easier when I massage your bottom", hän selittää ja alkaa vetää stringejäni pois jalastani edes kysymättä sopiiko se minulle.
Hävytön mies, ajattelin, mutta kiihotun hänen itsevarmoista otteistaan vain lisää.
Takapuoleni on aina ollut herkkä kosketukselle, ja nautin kun Manuelo röyhkeästi pyörii takapuoltani kaksin käsin, käsi kummallakin pakaralla, palatakseen taas toiselle pakaralle kaksin käsin.
Olen ihan varma että hän näkee kiihotukseni ja vaostani loistavan mahlan, mutta en välitä enää, vaan nautin siitä että hänkin on kenties kiihottunut.
Välillä sormet käyvät jo häpyhuulteni rajoilla enkä voi olla haluamatta lisää.
Jatkuu... - Persikka***
Persikka*** kirjoitti:
Stereoista kuuluva voihkinta sai minut entistä enemmän virittymään Manuelon hieroville käsille.
Välillä kädet menivät selällä sivusuuntaan, ja oli hyvä etten ynähtänyt mielihyvästä kun hänen kätensä koskettivat pehmeästi rintojani sivusta.
Näin oli kuitenkin tapahtunut jo aiemminkin, mutta 15-vuotiaana en ollut osannut edes katsoa Manueloa sillä silmällä, koska silloin hän tuntui ikälopulta omaan ikääni verrattuna.
Vasta nyt, kun olin palannut takaisin 25-vuotiaana, olin huomannut miten seksikäs pakkaus Manuelo oli. Eikä pelkästään se ulkonäkö, vaan hänen karismansa. Olin mennyttä naista, mutta yritin nonina kahtena kertana käyttäytyä kuin olisin edelleen se 15-vuotias tytöntyllerö.
Tosin nyt alkoi itsehillintä rakoilla, huomasin, kun Manuelon kädet sivelivät ihoani kiduttavan nautinnollisesti. Eikä oltu edes päästy vielä puusta pitkälle hieronnassa!
Manuelo siirty istumaan tuolille, joka oli pääni puoleisessa päädyssä, jotta hän voisi hieroa niskani ja hartiat.
Käsivarsiani hän ei jostain syystä asetellut niille kuuluville tuille, vaan laittoi ne syliinsä.
Pidin elettä hieman outona, koska näin ei oltu aikaisemmin tehty.
Lisäksi tuntui kuin... Manuelolla olisi ollut.. seisokki...! En kuitenkaan kehdannut sirtää käsiäni pois.
Manuelon kädet tuntuivat vahvoilta, mutta nautinnollisilta, kun hän löysi kipupisteitäni ja tunsin leijuvani kuin vaaleanpunaisessa hattarassa.
Huomasin ettemme olleet jutelleet kovinkaan paljoa vielä, vaikka yleensä juttelimme taukoamatta hieronnan aikana. Ilmassa leijui selvästi jotain uutta, mystistä..jotain mistä en ihan saanut kiinni.
Mutta halusin tottavie ottaa selvää, mietin ja hymyilin.
Pian niskat oli hierottu, ja ajattelin jo että Manuelo hieroo seuraavaksi takareidet niin kuin yleensä, mutta hän pysähtyikin vielä hieromaan hieman selkääni, ja pyysi nostamaan ylävartaloani hieman.
Olin niin hämmentynyt, ettei mieleeni tullut edes kysyä syytä siihen.
Sen jälkeen hän nopeasti veti jo aukiolleet rintaliivini pois kokonaan ja kiersi kätensä vartaloni kummaltakin puolelta rinnoilleni ja painoi keskisormensa nänneilleni ja painoi niitä ikäänkuin sisäänpäin.
"You can relax now. I just do this to see if your blood is circulating in right places. It is very important", Manuelo selitti ja olin jo hieman pettynyt. Tällekin oli siis syy.
Manuelo piti sormiaan nänneilläni melkein minuutin, ja välillä hän pyöritteli niitä kuopissaan.
Nautin suunnattomasti, varsinkin kun muut sormet lepäsivät pyöreiden rintojeni ympärillä. Mahlat valuivat edelleen alapäästäni, ja mieleni teki kiemurrella. En kuitenkaan voinut, koska halusin lisää tätä ihanaa kidutusta.
Lopulta hän liu'utti kätensä pois altani, ja totesi "The blood is circulating very well in your nipples. Healthy nipples. Be proud".
En voinut yhtään päätellä, millaisella naamalla Manuelo oli sen sanonut, koska olin edelleen vatsallani enkä siis nähnyt hänen kasvojaan ollenkaan.
Tämän jälkeen hän otti lisää hierontaöljyä, ja alkoi viimeinkin hieromaan jalkojani. Ja se tuntui taivaalliselta. Ihoni oli kuin herkkä instrumentti, joka värähti ja reagoin jokaiseen Manuelon kosketukseen. Hänen hierovat, hyväilevät kätensä menivät lopulta myös ylöspäin reisilläni, ja melkein voihkaisin sormien koskettaessa sisäreisiäni.
Oi kunpa hän vain jatkaisi sisäreisien hieromista, huomasin ajattelevani.
"You seem to have really tense inner tights, and it means that usually there is also tense lower stomach", Manuelo selitti ja laittoi muitta mutkitta toisen käden jalkojeni välistä ja toisen sivulta vyötäröni kohdalta ja yhdisti sormensa allani, ja alkoi hieromaan alavatsaan hieman napani alapuolelta.
Samalla joidenkin sormien rystyset hieroivat ikään kuin vahingossa klitoristani.
Olin aivan kiimassa, ja mietin että eikö mies todellakaan tajua miten minua kiduttaa. Tunsin orgasmini lähestyvän.
Olin varmasti niin märkä, ettei Manuelo voinut olla huomaamatta kosteuttani, koska märkyys oli ylettynyt klitorikselle asti.
Kun olin jo varma, että räjähdän, haukkoessani henkeä pää pöydän reiässä, vielä jokseekin äänettömästi, Manuelo lopetti ja totesi, että täytyy hieroa sitten toiselta puolelta uudelleen hieman paremmin.
"I will take these off, as it makes my job easier when I massage your bottom", hän selittää ja alkaa vetää stringejäni pois jalastani edes kysymättä sopiiko se minulle.
Hävytön mies, ajattelin, mutta kiihotun hänen itsevarmoista otteistaan vain lisää.
Takapuoleni on aina ollut herkkä kosketukselle, ja nautin kun Manuelo röyhkeästi pyörii takapuoltani kaksin käsin, käsi kummallakin pakaralla, palatakseen taas toiselle pakaralle kaksin käsin.
Olen ihan varma että hän näkee kiihotukseni ja vaostani loistavan mahlan, mutta en välitä enää, vaan nautin siitä että hänkin on kenties kiihottunut.
Välillä sormet käyvät jo häpyhuulteni rajoilla enkä voi olla haluamatta lisää.
Jatkuu..."You can turn around now", hän sanookin lopettaen yllättäen hieronnan.
Olen ensin hieman hämilläni, koska olin jo niin virittynyt tunnelmaan ja fantasioimaan Manuelon näkemisestä alastomana, etten heti edes tajunnut että olin hieronnassa, enkä missään seksinnälkäisen naisen himojen tyydyyttäjän luona. Ja Manuelo saisi kyllä seksiä ihan varmasti monestakin lähteestä, sitä en epäillyt.
Kuulin musiikinkin taas, mikä näytti ikään kuin sekoittaneen hierovat kädet ja kyrvänpuutteeni yhteen ihanalla naisen ja miehen voihkinnalla.
Käännyin ympäri jännittyneenä, sillä tajusin todellakin olevani ihka alastomana Manuelon edessä!
Manuelo ei ollut tällä kertaa edes kääntynyt huomaavaisesti poispäin, niin kuin yleensä jos oli intiimien alueiden näkemisen mahdollisuus, vaan mittaili vartaloani häpeilemättömästi alhaalta ylös, ylhäältä alas. Katse myös pysähtyi hieman pidemmäksi aikaa pystyille naisen rinnoilleni ja lähes posliiniksi trimmatulle pillulleni.Olin näkevinäni hänen katseessaan jonkinlaista lasittumista. Taisi olla kunnon panon tarpeessa myöskin, ehdin ajattelemaan.
Mitään sanomatta hän otti öljyä jälleen käsiinsä ja meni pääni päädyssä olevalle tuolille istumaan jälleen. Tajusin samalla, että tällä kertaa ei laitettukaan mitään pyyhkeitä peittämään myöhemmin hierottavia alueita, vaan olin siinä täysin alasti, avoinna. Ja silti tunsin oloni valtavan seksikkääksi, tilanne pelkästään kiihotti minua.
Manuelo asetti kätensä vatsalleni, juuri rintojen alapuolelle ja hieroi varovaisesti vatsani. Kädet alkoivat siirtymään vaivihkaa rinnoilleni.
"Breast muscles are usually very tight, as most of the masseurs don't massage breasts". Näin tämä hieroja näytti saaneen taas oikeutuksen tulla intiimi-alueilleni, mutta minä vain nautin tästä härnäyksestä. Tosin olin varma, että kohta en kestäisi enää omaa kiimaani.
Olihan hän oikeassa, tunsin kuinka lihakset pehmenivät. Hierovat kädet muuttuivat hellemmiksi ja laitoin silmäni jälleen kiinni. Tuntui ihanalta, ja kohta tunsin kuinka nämä ihanat sormet vaelsivat myös nännieni päältä yhtään häpeilemättä. En voinut olla ynähtelemättä. Manuelon kädet tuntuivat aivan taivaallisilta, olin kuin sulaa vahaa.
Sitä ei helpottanut yhtään se, että sormet olivat siirtyneet härnäämään pelkästään nännejä, nipistellen niitä kuin ne eivät muka olisi jo olleet pystyssä enemmän kuin tarpeeksi.
Annoin estoni mennä, ja huokailin yhä äänekkäämmin.
"You seem to like this. You were sexy already when you were 15-years, but now you are a woman. Very good breasts", Manuelo totesi.
Ja vaikka hyväilevät sormet jatkoivat, tunsin että Manuelo vaihtoi asentoa. En kuitenkaan avannut vielä silmiäni.
Tunsin kuinka minua suudellaan rintojeni väliin. Kädet lypsivät ihanasti rintojani peukaloiden välillä painellessä nännejä.
Huulet jatkavat oikean rintani nänniä kohden, ja haukon henkeäni kun hänen suunsa löytää nännini. Sormet kehystävät rintaani ja pitävä sitä paikallaan samalla kun nänni kiertää ihanasti hänen suussaan. Ynähtelen ja huohotan, ja käsken häntä jatkamaan.
Avaan silmäni hetkeksi, ja näen kuinka Manuelo irroittaa nännin suustani ja katsoo minua ylhäältä päin silmät tummuneina ja huulet aistillisesti raollaan.
Hän kuitenkin jatkaa nännin parissa ja puristaa sitä kevyesti hampaiden väliin ja tunnen kun pillunesteeni valuvat jo pöydälle. Pitääkö naista näin kiduttaa!??
Yritän nostaa kättäni Manuelon suuntaan koskettaakseni häntä, mutta hän tokaisee tummalla, paksulla äänellä "don't try to touch me yet, i'm the boss."
Voimattomana lasken käteni takaisin hierontapöydälle ja Manuelokin jättää rintani rauhaan. Mutta vain hetkeksi. Hän jatkaa rintojeni hieromista ja puristelua, sitten alkaa pyörittää käsillään ikään kuin kehää niiden ympärillä, joka suurenee jokaisella kierroksella.
Pian huomaan käsien menevän kylkieni kautta alavatsalleni, sieltä nousevan keskeltä vartaloa ylös hyväilemään taas rintojani. Jokaisella kierroksella vain nuo armottomat kädet menevät alemmas ja alemmas alavatsallani, kunnes ne tavoittavat häpyhuuleni. Hän liu'uttaa sormiani häpyhuulillani ja ähisen kiimoissani. Seuraavalla kierroksella sama toistuu, mutta sormet pysähtyvät klitorikselle. Ensin hän vain pitää niitä siinä, ja ehdin jo nytkyttää alavartaloani sormia vasten.
"you seem to be horny, i knew it. You are in a right place", Manuelo sanoi ja alkoi liikuttelemaan sormiaan klitoriksellani. Kosketus oli ihanan hellä, hän hieroi ja pyöritteli, painoi varovasti ja jatkoi taas tasaisella painalluksella ja rytmillä. Eihän tällaista mikään pillu kestä, ajattelin hengitykseni katkeillessa.
"Feels so fucking good, fuck me, you are torturing me. I want more!!!", huusin, enkä enää todellakaan ajatellut oliko se korrektia vai ei. Halusin tuon miehen mulkkua, ja sitä oli saatava.
JATKUU... - Persikka***
Persikka*** kirjoitti:
"You can turn around now", hän sanookin lopettaen yllättäen hieronnan.
Olen ensin hieman hämilläni, koska olin jo niin virittynyt tunnelmaan ja fantasioimaan Manuelon näkemisestä alastomana, etten heti edes tajunnut että olin hieronnassa, enkä missään seksinnälkäisen naisen himojen tyydyyttäjän luona. Ja Manuelo saisi kyllä seksiä ihan varmasti monestakin lähteestä, sitä en epäillyt.
Kuulin musiikinkin taas, mikä näytti ikään kuin sekoittaneen hierovat kädet ja kyrvänpuutteeni yhteen ihanalla naisen ja miehen voihkinnalla.
Käännyin ympäri jännittyneenä, sillä tajusin todellakin olevani ihka alastomana Manuelon edessä!
Manuelo ei ollut tällä kertaa edes kääntynyt huomaavaisesti poispäin, niin kuin yleensä jos oli intiimien alueiden näkemisen mahdollisuus, vaan mittaili vartaloani häpeilemättömästi alhaalta ylös, ylhäältä alas. Katse myös pysähtyi hieman pidemmäksi aikaa pystyille naisen rinnoilleni ja lähes posliiniksi trimmatulle pillulleni.Olin näkevinäni hänen katseessaan jonkinlaista lasittumista. Taisi olla kunnon panon tarpeessa myöskin, ehdin ajattelemaan.
Mitään sanomatta hän otti öljyä jälleen käsiinsä ja meni pääni päädyssä olevalle tuolille istumaan jälleen. Tajusin samalla, että tällä kertaa ei laitettukaan mitään pyyhkeitä peittämään myöhemmin hierottavia alueita, vaan olin siinä täysin alasti, avoinna. Ja silti tunsin oloni valtavan seksikkääksi, tilanne pelkästään kiihotti minua.
Manuelo asetti kätensä vatsalleni, juuri rintojen alapuolelle ja hieroi varovaisesti vatsani. Kädet alkoivat siirtymään vaivihkaa rinnoilleni.
"Breast muscles are usually very tight, as most of the masseurs don't massage breasts". Näin tämä hieroja näytti saaneen taas oikeutuksen tulla intiimi-alueilleni, mutta minä vain nautin tästä härnäyksestä. Tosin olin varma, että kohta en kestäisi enää omaa kiimaani.
Olihan hän oikeassa, tunsin kuinka lihakset pehmenivät. Hierovat kädet muuttuivat hellemmiksi ja laitoin silmäni jälleen kiinni. Tuntui ihanalta, ja kohta tunsin kuinka nämä ihanat sormet vaelsivat myös nännieni päältä yhtään häpeilemättä. En voinut olla ynähtelemättä. Manuelon kädet tuntuivat aivan taivaallisilta, olin kuin sulaa vahaa.
Sitä ei helpottanut yhtään se, että sormet olivat siirtyneet härnäämään pelkästään nännejä, nipistellen niitä kuin ne eivät muka olisi jo olleet pystyssä enemmän kuin tarpeeksi.
Annoin estoni mennä, ja huokailin yhä äänekkäämmin.
"You seem to like this. You were sexy already when you were 15-years, but now you are a woman. Very good breasts", Manuelo totesi.
Ja vaikka hyväilevät sormet jatkoivat, tunsin että Manuelo vaihtoi asentoa. En kuitenkaan avannut vielä silmiäni.
Tunsin kuinka minua suudellaan rintojeni väliin. Kädet lypsivät ihanasti rintojani peukaloiden välillä painellessä nännejä.
Huulet jatkavat oikean rintani nänniä kohden, ja haukon henkeäni kun hänen suunsa löytää nännini. Sormet kehystävät rintaani ja pitävä sitä paikallaan samalla kun nänni kiertää ihanasti hänen suussaan. Ynähtelen ja huohotan, ja käsken häntä jatkamaan.
Avaan silmäni hetkeksi, ja näen kuinka Manuelo irroittaa nännin suustani ja katsoo minua ylhäältä päin silmät tummuneina ja huulet aistillisesti raollaan.
Hän kuitenkin jatkaa nännin parissa ja puristaa sitä kevyesti hampaiden väliin ja tunnen kun pillunesteeni valuvat jo pöydälle. Pitääkö naista näin kiduttaa!??
Yritän nostaa kättäni Manuelon suuntaan koskettaakseni häntä, mutta hän tokaisee tummalla, paksulla äänellä "don't try to touch me yet, i'm the boss."
Voimattomana lasken käteni takaisin hierontapöydälle ja Manuelokin jättää rintani rauhaan. Mutta vain hetkeksi. Hän jatkaa rintojeni hieromista ja puristelua, sitten alkaa pyörittää käsillään ikään kuin kehää niiden ympärillä, joka suurenee jokaisella kierroksella.
Pian huomaan käsien menevän kylkieni kautta alavatsalleni, sieltä nousevan keskeltä vartaloa ylös hyväilemään taas rintojani. Jokaisella kierroksella vain nuo armottomat kädet menevät alemmas ja alemmas alavatsallani, kunnes ne tavoittavat häpyhuuleni. Hän liu'uttaa sormiani häpyhuulillani ja ähisen kiimoissani. Seuraavalla kierroksella sama toistuu, mutta sormet pysähtyvät klitorikselle. Ensin hän vain pitää niitä siinä, ja ehdin jo nytkyttää alavartaloani sormia vasten.
"you seem to be horny, i knew it. You are in a right place", Manuelo sanoi ja alkoi liikuttelemaan sormiaan klitoriksellani. Kosketus oli ihanan hellä, hän hieroi ja pyöritteli, painoi varovasti ja jatkoi taas tasaisella painalluksella ja rytmillä. Eihän tällaista mikään pillu kestä, ajattelin hengitykseni katkeillessa.
"Feels so fucking good, fuck me, you are torturing me. I want more!!!", huusin, enkä enää todellakaan ajatellut oliko se korrektia vai ei. Halusin tuon miehen mulkkua, ja sitä oli saatava.
JATKUU...Sormet jatkoivat itsepäistä vatkaamistaan, ja tunsin kuinka jostain syvältä alkoi kumpuamaan kuin pyörre, joka suureni ja suureni. Tunsin sormet klitoriksellani, jotka vain pyörivät ja painelivat, kiusasivat ja hyväilivät niin ettei kukaan koskaan ollut minua kiusannut.
"I know you want to come. I want to see this", Manuelo jatkoi. Samassa tunsin kuinka lantioni jännittyi, en kuullut enää mitään muuta kuin oman huutoni tullessani niin kovaa etten koskaan aikaisemmin ja sormet klitoriksellani vain pyörivät vahvemmin ja vahvemmin. Orgasmi vain viipyi ja viipyi ja aloin pikkuhiljaa palaamaan takaisin nirvanastani.
"How does your pussy feel like now?" Manuelo tiedusteli katsellessaan minua nyt pöydän viereltä. En ollut edes huomannut, että hän oli siirtynyt siihen kun räjähdän orgasmiin.
"Oh, so good. I enjoyed so much", vastasin yhtään valehtelematta.
"Good. Massage is not over yet", manuelo vastasi.
Olin yhä kiimassa, mutta en tohtinut pyytää lisää. Ainakaan vielä. Halusin nähdä mihin tämä johtaa. Manuelo siirtyi hieromaan reisiäni.
Nyt kädet eivät arkailleet, eivätkä edes vihjailleet, vaan hieronta keskittyi sisäreisiin hänen taivutellessa jalkojani sivuille niin, että hän näki esteettä pilluni eri asennoissa.
Huomasin Manuelon hengityksen katkeilevan, ja nyt näin ensimmäistä kertaa kunnolla, että hänen housuissaan myös pullotti. Ja se pullotus näytti todella lupaavalta.
Välillä sormet kävivät häpeämättömästi häpyhuulillani, kiusaten ja odottaen että olisin valmis uuteen kiusaukseen.
Eipä tiennyt mies kuinka puuttessa olin...
Katselin nyt Manuelon hieromista täysin häpeilemättömästi, hänen tummenneita silmiään, sopivasti lihaksikkaita käsiään, pullottavaa etumustaan. Manuelon kiihottuneisuus loisti selvästi läpi ja niin alkoivat taas omatkin mahlat valumaan pikkihiljaa pillussa alaspäin.
"Close your eyes", hän sanoi ihan yllättäen. Tein työtä käskettyä, ja ihmettelin itsekseni että mitä tapahtuu, kun hän kätensä vain päämäärättömästi hieman hyväili reittäni. Jotain kahinaa kuulen kiimaisen musiikin lisäksi, mutten osaa yhdistää sitä mihinkään.
"You can open now". Avaan silmäni, enkä meinaa uskoa näkymää todeksi. Siinä on jumalainen hierojani ilman rihmankiertämää, kiinteä vartalo hiestä hieman kostuneena, sekä iso, upea elin joka seisoo komeasti pystyssä. Minua varten!
Manuelon kyrpä näyttää todella isolta.
Hän tuokin kyrvän aivan pääni viereen ja sanoo "now you can touch".
Asetun pöydällä hieman sivuttain ja kosketan ensin kädelläni kuin kokeillakseni onko tuo ihanan täydellinen kyrpä oikea.
Manuelo voihkaisee ja yhtäkkiä työntää kyrvän suuhuni. Kyrpä tuntuu ihanalta suussani, ja alan härnäämään häntä. Kierrän kyrvänvartta spiraalimaisesti, välillä työnnän melan syvälle kurkkuuni ja tunnen kuinka se vain vahvistuu entisestään. Manuelo on kivikova ja tunne kuinkä hän ähkii kiimassaan.
Otan vielä kivekset käsittelyyn; käsken hänen levittää jalkojaan hieman jotta yllän kiveksille.
Lutkutan hänen kassejaan nauttien äärettömästi siitä, että nyt hän on heikkona ja olen saanut vallan hänen ihanasta kalustaan.
Pian hän kuitenkin vetäytyy ja sanoo "nonono, don't go so fast. I still rule here!" ja nauraa häijysti päälle.
Manuelo kumartuu ja suutelee häpyhuuliani, jotka ovat aivan auki ja voihkaisen. Huulet kuin polttavat pilluani niiden vaeltaessa ees taas vaollani ja klitoriksellani. Haluaisin vain niin että tämä mies panisi minua niin kuin hänen melallaan voi naista panna.
Pian hän laittaa avoinna olevaan vakooni sormen ja härnäilee herkkiä paikkojani ärsyttävän itsetietoisesti hyväillen. Mistähän tietääkin kaikki herkät kohtani, pohdin itsekseni. Manuelo lisää sormien määrää ja runkkaa pilluani samalla klittaani nuollen, ja tunnen kuinka alan taas lähestyä huippua.
"Oh fuck Manuelo, I need your fucking dick inside", saan hoettua kiimoissani.
"You still haven't learned the rules, bitch", hän sanoo taas jättäen minut juuri kuilun partaalle.
Manuelo käskee minua nousemaan ja nojaamaan hierontapöytää vasten. Ylävartaloni on hierontapöydän päällä ja olen irstaassa asennossa pyllistäen hierojalleni.
"Look, you have to earn things. Maybe next time", hän kuittaa, ja olen mielessäni raskaasti pettynyt.
Manuelo kuitenkin alkaa hieromaan pakaroitani hyväilevään tyyliin, ja puhu edelleenkin alavatsassani ja selässäni olevasta tiukkuudesta.
"Spread your legs", hän käskee ja hieroo yhä tarkemmin jokaisen poimun, reidet, häpyhuulet ja jokainen pillunpoimu tulee hierottua. Välillä sormet käy klitoriksella enkä enää tajua tämän miehen ajatuksenjuoksua. Mitä vittua?
JATKUU... - Persikka***
Persikka*** kirjoitti:
Sormet jatkoivat itsepäistä vatkaamistaan, ja tunsin kuinka jostain syvältä alkoi kumpuamaan kuin pyörre, joka suureni ja suureni. Tunsin sormet klitoriksellani, jotka vain pyörivät ja painelivat, kiusasivat ja hyväilivät niin ettei kukaan koskaan ollut minua kiusannut.
"I know you want to come. I want to see this", Manuelo jatkoi. Samassa tunsin kuinka lantioni jännittyi, en kuullut enää mitään muuta kuin oman huutoni tullessani niin kovaa etten koskaan aikaisemmin ja sormet klitoriksellani vain pyörivät vahvemmin ja vahvemmin. Orgasmi vain viipyi ja viipyi ja aloin pikkuhiljaa palaamaan takaisin nirvanastani.
"How does your pussy feel like now?" Manuelo tiedusteli katsellessaan minua nyt pöydän viereltä. En ollut edes huomannut, että hän oli siirtynyt siihen kun räjähdän orgasmiin.
"Oh, so good. I enjoyed so much", vastasin yhtään valehtelematta.
"Good. Massage is not over yet", manuelo vastasi.
Olin yhä kiimassa, mutta en tohtinut pyytää lisää. Ainakaan vielä. Halusin nähdä mihin tämä johtaa. Manuelo siirtyi hieromaan reisiäni.
Nyt kädet eivät arkailleet, eivätkä edes vihjailleet, vaan hieronta keskittyi sisäreisiin hänen taivutellessa jalkojani sivuille niin, että hän näki esteettä pilluni eri asennoissa.
Huomasin Manuelon hengityksen katkeilevan, ja nyt näin ensimmäistä kertaa kunnolla, että hänen housuissaan myös pullotti. Ja se pullotus näytti todella lupaavalta.
Välillä sormet kävivät häpeämättömästi häpyhuulillani, kiusaten ja odottaen että olisin valmis uuteen kiusaukseen.
Eipä tiennyt mies kuinka puuttessa olin...
Katselin nyt Manuelon hieromista täysin häpeilemättömästi, hänen tummenneita silmiään, sopivasti lihaksikkaita käsiään, pullottavaa etumustaan. Manuelon kiihottuneisuus loisti selvästi läpi ja niin alkoivat taas omatkin mahlat valumaan pikkihiljaa pillussa alaspäin.
"Close your eyes", hän sanoi ihan yllättäen. Tein työtä käskettyä, ja ihmettelin itsekseni että mitä tapahtuu, kun hän kätensä vain päämäärättömästi hieman hyväili reittäni. Jotain kahinaa kuulen kiimaisen musiikin lisäksi, mutten osaa yhdistää sitä mihinkään.
"You can open now". Avaan silmäni, enkä meinaa uskoa näkymää todeksi. Siinä on jumalainen hierojani ilman rihmankiertämää, kiinteä vartalo hiestä hieman kostuneena, sekä iso, upea elin joka seisoo komeasti pystyssä. Minua varten!
Manuelon kyrpä näyttää todella isolta.
Hän tuokin kyrvän aivan pääni viereen ja sanoo "now you can touch".
Asetun pöydällä hieman sivuttain ja kosketan ensin kädelläni kuin kokeillakseni onko tuo ihanan täydellinen kyrpä oikea.
Manuelo voihkaisee ja yhtäkkiä työntää kyrvän suuhuni. Kyrpä tuntuu ihanalta suussani, ja alan härnäämään häntä. Kierrän kyrvänvartta spiraalimaisesti, välillä työnnän melan syvälle kurkkuuni ja tunnen kuinka se vain vahvistuu entisestään. Manuelo on kivikova ja tunne kuinkä hän ähkii kiimassaan.
Otan vielä kivekset käsittelyyn; käsken hänen levittää jalkojaan hieman jotta yllän kiveksille.
Lutkutan hänen kassejaan nauttien äärettömästi siitä, että nyt hän on heikkona ja olen saanut vallan hänen ihanasta kalustaan.
Pian hän kuitenkin vetäytyy ja sanoo "nonono, don't go so fast. I still rule here!" ja nauraa häijysti päälle.
Manuelo kumartuu ja suutelee häpyhuuliani, jotka ovat aivan auki ja voihkaisen. Huulet kuin polttavat pilluani niiden vaeltaessa ees taas vaollani ja klitoriksellani. Haluaisin vain niin että tämä mies panisi minua niin kuin hänen melallaan voi naista panna.
Pian hän laittaa avoinna olevaan vakooni sormen ja härnäilee herkkiä paikkojani ärsyttävän itsetietoisesti hyväillen. Mistähän tietääkin kaikki herkät kohtani, pohdin itsekseni. Manuelo lisää sormien määrää ja runkkaa pilluani samalla klittaani nuollen, ja tunnen kuinka alan taas lähestyä huippua.
"Oh fuck Manuelo, I need your fucking dick inside", saan hoettua kiimoissani.
"You still haven't learned the rules, bitch", hän sanoo taas jättäen minut juuri kuilun partaalle.
Manuelo käskee minua nousemaan ja nojaamaan hierontapöytää vasten. Ylävartaloni on hierontapöydän päällä ja olen irstaassa asennossa pyllistäen hierojalleni.
"Look, you have to earn things. Maybe next time", hän kuittaa, ja olen mielessäni raskaasti pettynyt.
Manuelo kuitenkin alkaa hieromaan pakaroitani hyväilevään tyyliin, ja puhu edelleenkin alavatsassani ja selässäni olevasta tiukkuudesta.
"Spread your legs", hän käskee ja hieroo yhä tarkemmin jokaisen poimun, reidet, häpyhuulet ja jokainen pillunpoimu tulee hierottua. Välillä sormet käy klitoriksella enkä enää tajua tämän miehen ajatuksenjuoksua. Mitä vittua?
JATKUU...Seuraavaksi hän työntää sormen sisääni ja kiertelee sillä pillunseinämiä pitkin.
"you horny pussy, i can see how you haven't even seen any dick for a while", hän sanoo naurahtaen ja kohta tunnen että pilluani on jotain kovaa ja se työnnetään sisään. Manuelon kyrpä!
"I have needs too, this is not only for you", Manuelo sanoo ja työntää koko varren pillunpohjalle kuin tehostaakseen sanomaansa. Pilluni on niin auki miehen kyrvälle kuin se voi olla, minua on härnätty jo pitkälle toista tuntia ja vihdoinkin se palkitaan.
"Your pussy is so tight, feels so good to fuck you Marika!!".
Manuelo pumppaa ihanasti kyrvällään, välillä aivan pillunhuulilla härnäten, aavistuksen sisäpuolella kiusaten g-pistettäni ja sitten työntyen hitaasti sisään, nykyttäen syvällä, sen jälkeen hän panee sileällä varrellaan tasaista lypysyä pillussani.
Kyrpä soutaa ihanasti ja kivekset läiskähtelee reisiäni varten. Tunnen kuitenkin että Manuelo säästelee voimassaan, koska haluaa minun tulevan ensin.
"Oh your pussy is ready to explode, i know these things", hän huohottaa. "just fuck me as much as you can", huudan, sillä tuo kyrpä on jo liikaa mehuja valuvalle pillulleni, joka on kaivannut juuri tuota ihanaa kyrpää sisäänsä liian kauan.
"Fuckfuckfuck, feels so good Manuelo, I am coming", huudan ja tunnen kuinka Manuelo nai kyrpänsä kyllyydestä, itse räjähdän ja pilluni tärisee orgasmin aalloilla ja tunnen kuinka hän tulee syvälle pilluuni laueten.
Olo on infernaalinen ja näen tähtiä, hyvänolon tunne on valtava ja haluaisin vaan ikuisesti tuntea vartaloani tärisyttävän orgasmin.
Pilluni jatkaakin supisteluaan ja huohotamme. Manuelo lysähtää selkäni päälle hervottomana makaamaan.
Hän pitää kyrpäänsä sisälläni vielä hetken ajan, kunnes pilluni ei enää värähtele ja vetää itsensä ulos minusta. Samalla valuu lemmennesteet jaloilleni, ja Manuelo ehdottaa yhteistä kylpyä, minä kun olin illan viimeinen hierottava...
Seuraavaksi hän työntää sormen sisääni ja kiertelee sillä pillunseinämiä pitkin.
"you horny pussy, i can see how you haven't even seen any dick for a while", hän sanoo naurahtaen ja kohta tunnen että pilluani on jotain kovaa ja se työnnetään sisään. Manuelon kyrpä!
"I have needs too, this is not only for you", Manuelo sanoo ja työntää koko varren pillunpohjalle kuin tehostaakseen sanomaansa. Pilluni on niin auki miehen kyrvälle kuin se voi olla, minua on härnätty jo pitkälle toista tuntia ja vihdoinkin se palkitaan.
Manuelo pumppaa ihanasti kyrvällään, välillä aivan pillunhuulilla härnäten, aavistuksen sisäpuolella kiusaten g-pistettäni ja sitten työntyen hitaasti sisään, nykyttäen syvällä, sen jälkeen hän panee sileällä varrellaan tasaista lypysyä pillussani.
Kyrpä soutaa ihanasti ja kivekset läiskähtelee reisiäni varten. Tunnen kuitenkin että Manuelo säästelee voimassaan, koska haluaa minun tulevan ensin.
"Oh your pussy is ready to explode, i know these things", hän huohottaa. "just fuck me as much as you can", huudan, sillä tuo kyrpä on jo liikaa mehuja valuvalle pillulleni, joka on kaivannut juuri tuota ihanaa kyrpää sisäänsä liian kauan.
"Fuckfuckfuck, feels so good Manuelo, I am coming", huudan ja tunnen kuinka Manuelo nai kyrpänsä kyllyydestä, itse räjähdän ja pilluni tärisee orgasmin aalloilla ja tunnen kuinka hän tulee syvälle pilluuni laueten.
Olo on infernaalinen ja näen tähtiä, hyvänolon tunne on valtava ja haluaisin vaan ikuisesti tuntea vartaloani tärisyttävän orgasmin.
Pilluni jatkaakin supisteluaan ja huohotamme. Manuelo lysähtää selkäni päälle hervottomana makaamaan.
Hän pitää kyrpäänsä sisälläni vielä hetken ajan, kunnes pilluni ei enää värähtele ja vetää itsensä ulos minusta. Samalla valuu lemmennesteet jaloilleni, ja Manuelo ehdottaa yhteistä kylpyä, minä kun olin illan viimeinen hierottava...
Persikka*** kirjoitti:
Seuraavaksi hän työntää sormen sisääni ja kiertelee sillä pillunseinämiä pitkin.
tarinaksi kirjoitti:
suorastaan loistava! Sait minutkin kostumaan ja tuntemaan lihaksissa kireyttä.
sehän on loistavaa, jos tarinani on tehnyt tehtävänsä ;) Muchas gracias y que tengas un buen día ;)
- mielettömän
Persikka** kirjoitti:
sehän on loistavaa, jos tarinani on tehnyt tehtävänsä ;) Muchas gracias y que tengas un buen día ;)
kiihottava!
- ;)
Persikka*** kirjoitti:
Persikka*** kirjoitti:
osa kirjoitti:
oli tosielämää tästä? ;)
poikaystävä on espanjalainen, ulkonäöltään tarinan Manuelon kaltainen. Myös monet jutut hieronta jutuista ovat totta.. kävin perverssillä hierojalla vuosia sitten. Vaikka itse hieroja ei ollut kiinnostava, monet jutut saivat minut kiihottumaan. joten päätin yhdistää omia kokemuksia suurimman fantasiani :). Usko tai älä.
- jykä83
Persikka*** kirjoitti:
Persikka*** kirjoitti:
Toivottavasti ei ollut liian pitkä tai pitkäveteinen!Tää oli varmaan paras mitä olen ikinä lukenut! itse yritin epätoivoisesti myös väsätä tuossa jokin aika sitten yhden ja raapustukseni tuntuu kertakaikkiaan säälittävältä tämän rinnalla! jatka kirjottamista!!!!!!
- Zahrah
Persikka*** kirjoitti:
Z - Persikka***
Zahrah kirjoitti:
Sain kolmesti lukiessani tarinaa. AIVAN MAHTAVAA JA KIIHOTTAVAA.
Ilmanmuuta kannatan lisätarinoita! ;)
Zkiva että novellista ollaan tykätty :)
- Anonyymi
On ihana saada hierojan pöydällä. Mut hieroi vanha mies olin 23v rouva. Sain ja sen jälkeen 49vuoden aikana saana useilla hierojille. Kuusi itäsuomessa vastaa ottavaa hierojaa on hoidellut nautin. Nuoremmat ja vanhemmat.
Nää on sitä salausta tietoa kun molemmin puolin halutaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135