Terve, olisiko jollain kokemusta syvänmerenkalastus retkestä Seychelleillä??
Vastaukset 3
- Point Larue
En ole itse retkeä tehnyt, mutta useita yritäjiä on tarjolla. Beau Vallonista järjesti yksi kalaravintolakin retkiä. Ovat päivän retkiä. Mitä haluaisit tietää?
- kiitos jo etukäteen
Haluaisin vain tietää onko Seychelleillä varma saanti syvänmerenkalastus reissuilla,eli tarkoitus oli 1päivä käyttää touhon ja toiveissa saada ainakin isompia kaloja kuin Suomen perukoilta kunhan se on ikimuistoinen kokemus ja saisi kokea sen kuinka isoa kalaa väsytetään :)
- Point Larue
kiitos jo etukäteen kirjoitti:
Haluaisin vain tietää onko Seychelleillä varma saanti syvänmerenkalastus reissuilla,eli tarkoitus oli 1päivä käyttää touhon ja toiveissa saada ainakin isompia kaloja kuin Suomen perukoilta kunhan se on ikimuistoinen kokemus ja saisi kokea sen kuinka isoa kalaa väsytetään :)
Maan pääelinkeinohan on kalastus ja turismi. Karl Heinzin kalatehdas on Victoriassa. Eihän sitä täysinvarma voi olla saaliista, mutta suuret mahdollisuudet ovat. Myöskin saalis riippuu vuodenajasta. Kalat ovat kyllä Suomalaisittain isompia esim Blue Marlin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674