Bannaus........

Mikko_Oulu

On tämä nyt ihme homma...mä ollu banniskai jo viikon..menin viime lauantaina mökille..tulin eilen pois..ja yritin chattiin,,minut on bannattu sillä aikana kun olen ollut mökillä..miten se on mahdollista,,mulla ole edes konetta siellä..kellä on sama IP:oso kun minulla..??
Ziizuz sentään....

15

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei maha mittää

jos vaikka Mikon sivupersoonat ovat olleet chatissa ....eikö sivupersoonilla ole sitt sama IP-osso..

• tietää

Olet varmaan proxyn takana ja silloin on mahdollista joutua banniin ihan omaa syyttäänkin. Itsekin olen ollut 4 vrk jonkun toisen ansaitsemassa bannissa.

• ei nörtti

mikä on siis proxyn takana ??
        tarkenna mulle niin katson ,
        tai anna vihjettä kuin se pitää olla ettei joudu toisen ansiost bandii ? kiitos

• varmaan
        ei nörtti kirjoitti:

mikä on siis proxyn takana ??
        tarkenna mulle niin katson ,
        tai anna vihjettä kuin se pitää olla ettei joudu toisen ansiost bandii ? kiitos

pitää ruokakin pureskella valmiiksi.
        KVG

• 56790
        varmaan kirjoitti:

KVG

ehkä se loppuu ehkä katsotaan

• Teknisesti
        varmaan kirjoitti:

KVG

Eihän dsl yhteys käytä oletusarvoisesti mitään proxyjä.

• käyttää
        Teknisesti kirjoitti:

Eihän dsl yhteys käytä oletusarvoisesti mitään proxyjä.

kuitenkin koska sen saa päälle tai otettua pois:-P

• Mikko_Oulu

Jee bannit jatkuu,,kukaan sefu tiedä mitään kuka on bannannut..on tää niin outo juttu kun olla voi...mut katsotaanpa kun Maanatai tulee..laitan muut jo asialle..

• sefut.

näkevät kyllä kuka bannin on antanut eivätkä pura toistensa antamia banneja.

• Kevättä ootellessa
        sefut. kirjoitti:

näkevät kyllä kuka bannin on antanut eivätkä pura toistensa antamia banneja.

jos joku henkilö häiriköi mustalla nikillä, sefut eivät näe onko juuri mikko-ou bannattu, vaan näkevät ainoastaan bannatun nikin..joka saattaa olla ihan mikä tahansa. mikolla on tapana liikuskella milloin minkälaisilla nikeillä chatissa, joten kaikkea ei aina pidä uskoa.

• eivät
        Kevättä ootellessa kirjoitti:

jos joku henkilö häiriköi mustalla nikillä, sefut eivät näe onko juuri mikko-ou bannattu, vaan näkevät ainoastaan bannatun nikin..joka saattaa olla ihan mikä tahansa. mikolla on tapana liikuskella milloin minkälaisilla nikeillä chatissa, joten kaikkea ei aina pidä uskoa.

sefutkaan ole ajatuksenlukijoita eivätkä osaa yhdistää mustia nikkejä rekattuihin nikkeihin eikä ole tarviskaan.
        Siitähän oli kyse et näkevät mikä nikki on bannattu ja kuka sen on bannannut.

• naurattaa
        eivät kirjoitti:

sefutkaan ole ajatuksenlukijoita eivätkä osaa yhdistää mustia nikkejä rekattuihin nikkeihin eikä ole tarviskaan.
        Siitähän oli kyse et näkevät mikä nikki on bannattu ja kuka sen on bannannut.

Voi Mikko parkaa kun nyt niin on bannia saanut, että laittaa jo isot rattaat pyörimään. Kehu vaan lisää sitä yhtä sefua, hän saattaa olla se, joka yllättää
        banneillaan, jopa sinut, mut ei tunnusta.

• ei onnistu..
        naurattaa kirjoitti:

Voi Mikko parkaa kun nyt niin on bannia saanut, että laittaa jo isot rattaat pyörimään. Kehu vaan lisää sitä yhtä sefua, hän saattaa olla se, joka yllättää
        banneillaan, jopa sinut, mut ei tunnusta.

......varmati banniminen ilman, että sefu ei ole paikalla...varmaan se ei muuten onnistu....Tietojeni mukaan serifillä ei ole työkaluja muuhun kuin seriffin nimimerkkiin! Epäilys herää vainoharhaisuudesta kohdallasi:) Mietinkin olet kai kokenut saman,ei voi kun nauraa.Herjoja heitellessäsi ja toisia mollatessasi innoissasi et olekkaan huomannut kun seriffi onkin tullut paikalle.Ja hupsis...huomaatkin olevasi bannissa;)

• Miten monta nikkiä...

Olen saman kuvan nähnyt jonkun muunkin nimimerkin profiilissa ??????? Kuinkas monella sinä chättäät !!!

• monella

nikillä tuo Mikko sättää.Milloin on Vantaa ja milloin Oulu jne:-D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe