Turun kalustepiste

ei kai ???

Onkohan jollain tietoa Uudenmaankadulle keväällä avatusta ko. liikkeestä ???
On tällä hetkellä ainoa keskustan liike, mutta pahoin pelkään et tota pitää entinen Stemma kauppias. Sieltä sai niin huonoa palvelua ( omistajan ) taholta.
Että en kyllä ajatellut heidän toimintaa rahoittaa enempää....

9

3859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google on hyvä

yrittäjät sieltä löytyy...,

• kyllä vaan

Pelkosi on toteutunut, kyseessä on ent.Stemman kauppiaspari! Mutta voin tässä samalla ilmoittaa sulle paremman uutisen, että kyllä Turun keskustassa on toinenkin huonekaluliike, jossa olen itse asioinut. Kyseessä on Turun Kalustemesta, Linnankatu 37 B. Täältä sain ihan älyttömän hyvää palvelua ja lisäksi vielä hyvät huonekalut! kannattaa käydä:)

• Tiedosta

Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
        Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0(

• Vilukisunen
        Tiedosta kirjoitti:

Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
        Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0(

Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.

Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.

Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua!

• menee
        Vilukisunen kirjoitti:

Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.

Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.

Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua!

täytyy olla kunnossa kun vilukisun suosittelemiin paikkoihin ;( .

• sisustaja 2

Hei

itse asioin juuri ko liikkeessä ja sain ihan hyvää palvelua ja tavaravalikoima oli tosi sisustuksellinen, asioin kyllä toisenkin kerran

• ent.asiakas

sama Stemma-kauppias joka on pitänyt Turun ja lähiympäristön Stemmoja jo monta vuotta. Ei ole tainnut kauppa käydä kovin hyvin kun on Stemma-ketjusta joutunut lähtemään...

• voie edes

yhtään, oikeesti ihmettele jos stemmasta on pois joutunut.....

• Anonyymi

Huuhaata. Toimitusajat eivät pidä paikkaansa, tuotteet eivät ole mitä on luvattu. Palvelu tyylillä, sori ei voida auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      209
      3133
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      300
      2728
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1356
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1240
    8. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1239
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      409
      1218
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1183
    Aihe