Onkohan jollain tietoa Uudenmaankadulle keväällä avatusta ko. liikkeestä ???
On tällä hetkellä ainoa keskustan liike, mutta pahoin pelkään et tota pitää entinen Stemma kauppias. Sieltä sai niin huonoa palvelua ( omistajan ) taholta.
Että en kyllä ajatellut heidän toimintaa rahoittaa enempää....
Turun kalustepiste
9
4378
Vastaukset 9
- google on hyvä
yrittäjät sieltä löytyy...,
- kyllä vaan
Pelkosi on toteutunut, kyseessä on ent.Stemman kauppiaspari! Mutta voin tässä samalla ilmoittaa sulle paremman uutisen, että kyllä Turun keskustassa on toinenkin huonekaluliike, jossa olen itse asioinut. Kyseessä on Turun Kalustemesta, Linnankatu 37 B. Täältä sain ihan älyttömän hyvää palvelua ja lisäksi vielä hyvät huonekalut! kannattaa käydä:)
- Tiedosta
Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0( - Vilukisunen
Tiedosta kirjoitti:
Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0(Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.
Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.
Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua! - menee
Vilukisunen kirjoitti:
Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.
Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.
Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua!täytyy olla kunnossa kun vilukisun suosittelemiin paikkoihin ;( .
- sisustaja 2
Hei
itse asioin juuri ko liikkeessä ja sain ihan hyvää palvelua ja tavaravalikoima oli tosi sisustuksellinen, asioin kyllä toisenkin kerran
- ent.asiakas
sama Stemma-kauppias joka on pitänyt Turun ja lähiympäristön Stemmoja jo monta vuotta. Ei ole tainnut kauppa käydä kovin hyvin kun on Stemma-ketjusta joutunut lähtemään...
- voie edes
yhtään, oikeesti ihmettele jos stemmasta on pois joutunut.....
- Anonyymi
Huuhaata. Toimitusajat eivät pidä paikkaansa, tuotteet eivät ole mitä on luvattu. Palvelu tyylillä, sori ei voida auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1791000Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 76670
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34465Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398