Turun kalustepiste

ei kai ???

Onkohan jollain tietoa Uudenmaankadulle keväällä avatusta ko. liikkeestä ???
On tällä hetkellä ainoa keskustan liike, mutta pahoin pelkään et tota pitää entinen Stemma kauppias. Sieltä sai niin huonoa palvelua ( omistajan ) taholta.
Että en kyllä ajatellut heidän toimintaa rahoittaa enempää....

9

2722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google on hyvä

      yrittäjät sieltä löytyy...,

    • kyllä vaan

      Pelkosi on toteutunut, kyseessä on ent.Stemman kauppiaspari! Mutta voin tässä samalla ilmoittaa sulle paremman uutisen, että kyllä Turun keskustassa on toinenkin huonekaluliike, jossa olen itse asioinut. Kyseessä on Turun Kalustemesta, Linnankatu 37 B. Täältä sain ihan älyttömän hyvää palvelua ja lisäksi vielä hyvät huonekalut! kannattaa käydä:)

      • Tiedosta

        Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
        Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0(


      • Vilukisunen
        Tiedosta kirjoitti:

        Tämä tieto oli oikein tervetullut uutinen !!!!
        Jalallanikaan en siihen liikkeeseen astu ( Uudenmaankadulle ), en voi kyllä kun vain ihmetellä että he vielä jatkavat toimintaansa... =0(

        Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.

        Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.

        Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua!


      • menee
        Vilukisunen kirjoitti:

        Brahenkadulla on Boknäs. Olen saanut sieltä loistavaa palvelua ja laatu ollut erinomaista.

        Linnankadulla on Artek, Divaani ja Ottomaani. Kaikissa hyviä tuotteita eikä palvelussa moitteen sijaa.

        Satakunnantiellä Auralan talossa on Amore. Heillä erityisesti hyvälaatuisia sohvia ja muutenkin hyvällä maulla valittu kalustevalikoima. Ja myös ystävällistä asiakaspalvelua!

        täytyy olla kunnossa kun vilukisun suosittelemiin paikkoihin ;( .


      • sisustaja 2

        Hei

        itse asioin juuri ko liikkeessä ja sain ihan hyvää palvelua ja tavaravalikoima oli tosi sisustuksellinen, asioin kyllä toisenkin kerran


    • ent.asiakas

      sama Stemma-kauppias joka on pitänyt Turun ja lähiympäristön Stemmoja jo monta vuotta. Ei ole tainnut kauppa käydä kovin hyvin kun on Stemma-ketjusta joutunut lähtemään...

      • voie edes

        yhtään, oikeesti ihmettele jos stemmasta on pois joutunut.....


    • Anonyymi

      Huuhaata. Toimitusajat eivät pidä paikkaansa, tuotteet eivät ole mitä on luvattu. Palvelu tyylillä, sori ei voida auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe