Hei,
urheilullinen ystäväpariskunta on menossa naimisiin. Nyt pitäisi keksiä heille lahja. Oliskos ehdotuksia? Häälahjalistaa ei ole ja pariskunnalla on jo oikeastaan kaikkea?
Häälahja urheilulliselle hääparille?
3
685
Vastaukset
- tennarit
tennarit, vaikka molemmille, halpa hallista halvellla
- tennarit niinkuin
edellinen kirjoittaja neuvoi, äläkä enää täällä notku kyselemässä!
- Elsku70
Hei,
toi tennarijuttu on aika huono idea. Jos pari urheilullinen, niin eiköhän heillä ole kunnolla lenkkitossut kumpaisellakin ja tuskin mistään halpahallista. Ostimme meidän ystäväparille häälahjaksi tanssitunnin yhteen tanssikouluun. Riippuu tietenkin , missä hääpari asuu ja onko paikkakunnalla tanssikoulua. No, jos he asustavat pääkaupunkiseudulla, niin kannattaa ottaa tanssitunti Studio High Heels´n. Tunnin hinta oli 70-80€, siihen sisältyi ohjaana, tilat ja musiikit. Pari sai itse valita ajankohdan, milloin menevät tunnille ja valita myös mitä tanssia haluavat harjoitella. Jos hinta tuntuu liian kalliilta, hommatkaa jok mukaan lahjaan. Tämä oli ollut tosi mieluinen lahja ainakin meidän pariskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 1001567
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814