Polttariohjelmaehdotuksia?

Mirkku74

Hei,

nyt pitäisi järjestää kaverilleni polttarit Helsingissä? Olisko jollain ohjelmaehdotuksia? Kaverini on sporttinen ja pitää varsinkin kaikesta liikuntaan liittyvästä. Tarkoitus on pitää hauskaa, ei nolata tulevaa morsianta. Kaikkea kivaa on jo mielessä, mutta lisäideat ovat tervetulleita.

10

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieltäydyin polttareista

syömään jonnekin ja unohtakaa typerät polttariohjelmat. Niistä ei kukaan nauti kuitenkaan. Kokeiltu on!

• syyskuussa

Liekö viestini jo myöhässä? Jokatapauksessa itse kanssa järkkäilen polttareita. Kysele kuntosaleilta tarjouksia! Lisäksi me innostuimme miekkailutunnista, jotain mitä ei muuten tulisi varmaan koskaan kokeiltua! =)

• paria numeroa

liian pienet suomiverkkarit ja sitten sellaiset tennarit joissa ei ole nauhoja tai vielä parempi että tennarit on solmittu yhteen!?!?1 Ja jotain muuta hassunhauskaa. Muulla polttariporukalla vois olla vaikka kannustuslippuja. Sitten vaan kuule vaikka Mannerheimintielle suorittamaan "rasteja", takuu hauskaa!

• Morsian 2008

Itse olimme tankotanssitunnilla ja illalla Serenassa mökillä, jonne tuli erotiikkatuotteiden esittelijä. En muista firman nimeä, mitä hän edusti, mutta löysin hänen sähköpostiosoitteensa (sama nainen on myöhemmin käynyt tekemässä yhden kaverini synttäreilläkin esittelyn eli mukavaa on ollut).

[email protected]

En valitettavasti muista esittelijän nimeä, mutta hän tekee edelleen esittelyjä pääkaupunkiseudulla.

• liittyy sportti

teemaan? Onko urheilullisilla ihmisillä mitään seksiä, eikös ne oo hölkänneet munansa veltoksi ja hikoilleet piirakkansa kuiviksi.

• Elsku70
        liittyy sportti kirjoitti:

teemaan? Onko urheilullisilla ihmisillä mitään seksiä, eikös ne oo hölkänneet munansa veltoksi ja hikoilleet piirakkansa kuiviksi.

Toi oli mun mielestä aika asiatonta. Mä itsekin olen hyvin urheilullinen ja voisin jopa väittää, että seksiä jaksaa harrastaa paremmin kuin on hyvässä kunnossa muutenkin. Kyllä sitä siinäkin kestävyyttä vaaditaan ja ei pelkällä potenssitasolla.

Tottakai meitä ihmisiä on joka lähtöön, eri kokoisia ja näköisiä ja jokainen tekee siellä kamarissa, mitä itse lystää.

Onneksi ainakin muuta osaavat antaa järkevää palautetta!

• asdfasdfasdfasdf
        Elsku70 kirjoitti:

Toi oli mun mielestä aika asiatonta. Mä itsekin olen hyvin urheilullinen ja voisin jopa väittää, että seksiä jaksaa harrastaa paremmin kuin on hyvässä kunnossa muutenkin. Kyllä sitä siinäkin kestävyyttä vaaditaan ja ei pelkällä potenssitasolla.

Tottakai meitä ihmisiä on joka lähtöön, eri kokoisia ja näköisiä ja jokainen tekee siellä kamarissa, mitä itse lystää.

Onneksi ainakin muuta osaavat antaa järkevää palautetta!

kamariasiat on sen verran yksityisiä että tuollaiset seksiesittelyt on vähintäänkin mauttomia.

• Elsku70

hei, menkää tanssikoulu Studio High Heels´n yksityistanssitunnille. Mä kävin siellä yhden ystäväni polttareissa ja oli sika makeeta. Meillä oli varattuna tunniksi oma tanssisali, ohjaaja ja musiikit. Itse olimme päättäneet tanssitunnin teeman. Me tanssittiin erilaisia lattareita. Ohjaaja oli mahtava, älyttömän söde miesohjaaja. Ja opettajan tanssitaito oli tosiaankin kohdallaan. Otti meidät kaikki hyvin huomioon ja tietenkin tulevan morsiamen erityisesti. Hänelle oli järjestetty ihan oma erityisnumero. Kaikki olivat tanssitunnin jälkeen aivan haltioissaan. Sen jälkeen juotiin kuoharit pukuhuoneessa ja jatketiin matkaan eteenpäin. Tosiaan pukuhuoneessa suihkut, joissa shampoo ja hoitoaine valmiina ja vielä hiustenkuivaimetkin, joten helppoa oli jatkaa matkaa. Kannattaa kokeilla!

• Mukava ilta

Menkää lenkille, sitten saunaan ja syömään, illalla jonkun kotiin istumaan iltaa esim. viinilasin äärelle ja kutsukaa korukonsulentti paikalle! Pääsee sovittelemaan ihania koruja ja tulevat häävieraat saavat samalla tilata itselleen samalla kauniit juhlakorut itselleen ;) Pidimme ystävälleni polttareina korukutsuillan naposteltavien ja limujen ääressä koska oli silloin raskaana. Hyvänä bonuksena voitte antaa emännänlahjakortin morsiammen käyttöön joten hän saa tilata ihannekorunsa muita edullisemmin.

Minulta löytyy konsulentin @-osoite mikä tekee kutsuja uudenmaan alueella, jos vielä idea ajankohtainen niin voin laittaa osoitteen tulemaan mutta kotisivut mitä voi selata on; www.lemom.fi
      Mielestäni hyvä idea myös pimeisiin syysiltoihin ystävien kanssa.

• laura28

Olimme viimeviikonloppuna Helsingin paloheinän mäessä. Laskimme mäkeä alas zorb (ihmispallolla) oli aivan mahtava kokemus. Vuokrasimme pallon sellaisesta paikasta kuin http://magicgames.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe