Polttariohjelmaehdotuksia?

Mirkku74

Hei,

nyt pitäisi järjestää kaverilleni polttarit Helsingissä? Olisko jollain ohjelmaehdotuksia? Kaverini on sporttinen ja pitää varsinkin kaikesta liikuntaan liittyvästä. Tarkoitus on pitää hauskaa, ei nolata tulevaa morsianta. Kaikkea kivaa on jo mielessä, mutta lisäideat ovat tervetulleita.

10

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieltäydyin polttareista

      syömään jonnekin ja unohtakaa typerät polttariohjelmat. Niistä ei kukaan nauti kuitenkaan. Kokeiltu on!

    • syyskuussa

      Liekö viestini jo myöhässä? Jokatapauksessa itse kanssa järkkäilen polttareita. Kysele kuntosaleilta tarjouksia! Lisäksi me innostuimme miekkailutunnista, jotain mitä ei muuten tulisi varmaan koskaan kokeiltua! =)

    • paria numeroa

      liian pienet suomiverkkarit ja sitten sellaiset tennarit joissa ei ole nauhoja tai vielä parempi että tennarit on solmittu yhteen!?!?1 Ja jotain muuta hassunhauskaa. Muulla polttariporukalla vois olla vaikka kannustuslippuja. Sitten vaan kuule vaikka Mannerheimintielle suorittamaan "rasteja", takuu hauskaa!

    • Morsian 2008

      Itse olimme tankotanssitunnilla ja illalla Serenassa mökillä, jonne tuli erotiikkatuotteiden esittelijä. En muista firman nimeä, mitä hän edusti, mutta löysin hänen sähköpostiosoitteensa (sama nainen on myöhemmin käynyt tekemässä yhden kaverini synttäreilläkin esittelyn eli mukavaa on ollut).

      [email protected]

      En valitettavasti muista esittelijän nimeä, mutta hän tekee edelleen esittelyjä pääkaupunkiseudulla.

      • liittyy sportti

        teemaan? Onko urheilullisilla ihmisillä mitään seksiä, eikös ne oo hölkänneet munansa veltoksi ja hikoilleet piirakkansa kuiviksi.


      • Elsku70
        liittyy sportti kirjoitti:

        teemaan? Onko urheilullisilla ihmisillä mitään seksiä, eikös ne oo hölkänneet munansa veltoksi ja hikoilleet piirakkansa kuiviksi.

        Toi oli mun mielestä aika asiatonta. Mä itsekin olen hyvin urheilullinen ja voisin jopa väittää, että seksiä jaksaa harrastaa paremmin kuin on hyvässä kunnossa muutenkin. Kyllä sitä siinäkin kestävyyttä vaaditaan ja ei pelkällä potenssitasolla.

        Tottakai meitä ihmisiä on joka lähtöön, eri kokoisia ja näköisiä ja jokainen tekee siellä kamarissa, mitä itse lystää.

        Onneksi ainakin muuta osaavat antaa järkevää palautetta!


      • asdfasdfasdfasdf
        Elsku70 kirjoitti:

        Toi oli mun mielestä aika asiatonta. Mä itsekin olen hyvin urheilullinen ja voisin jopa väittää, että seksiä jaksaa harrastaa paremmin kuin on hyvässä kunnossa muutenkin. Kyllä sitä siinäkin kestävyyttä vaaditaan ja ei pelkällä potenssitasolla.

        Tottakai meitä ihmisiä on joka lähtöön, eri kokoisia ja näköisiä ja jokainen tekee siellä kamarissa, mitä itse lystää.

        Onneksi ainakin muuta osaavat antaa järkevää palautetta!

        kamariasiat on sen verran yksityisiä että tuollaiset seksiesittelyt on vähintäänkin mauttomia.


    • Elsku70

      hei, menkää tanssikoulu Studio High Heels´n yksityistanssitunnille. Mä kävin siellä yhden ystäväni polttareissa ja oli sika makeeta. Meillä oli varattuna tunniksi oma tanssisali, ohjaaja ja musiikit. Itse olimme päättäneet tanssitunnin teeman. Me tanssittiin erilaisia lattareita. Ohjaaja oli mahtava, älyttömän söde miesohjaaja. Ja opettajan tanssitaito oli tosiaankin kohdallaan. Otti meidät kaikki hyvin huomioon ja tietenkin tulevan morsiamen erityisesti. Hänelle oli järjestetty ihan oma erityisnumero. Kaikki olivat tanssitunnin jälkeen aivan haltioissaan. Sen jälkeen juotiin kuoharit pukuhuoneessa ja jatketiin matkaan eteenpäin. Tosiaan pukuhuoneessa suihkut, joissa shampoo ja hoitoaine valmiina ja vielä hiustenkuivaimetkin, joten helppoa oli jatkaa matkaa. Kannattaa kokeilla!

    • Mukava ilta

      Menkää lenkille, sitten saunaan ja syömään, illalla jonkun kotiin istumaan iltaa esim. viinilasin äärelle ja kutsukaa korukonsulentti paikalle! Pääsee sovittelemaan ihania koruja ja tulevat häävieraat saavat samalla tilata itselleen samalla kauniit juhlakorut itselleen ;) Pidimme ystävälleni polttareina korukutsuillan naposteltavien ja limujen ääressä koska oli silloin raskaana. Hyvänä bonuksena voitte antaa emännänlahjakortin morsiammen käyttöön joten hän saa tilata ihannekorunsa muita edullisemmin.

      Minulta löytyy konsulentin @-osoite mikä tekee kutsuja uudenmaan alueella, jos vielä idea ajankohtainen niin voin laittaa osoitteen tulemaan mutta kotisivut mitä voi selata on; www.lemom.fi
      Mielestäni hyvä idea myös pimeisiin syysiltoihin ystävien kanssa.

    • laura28

      Olimme viimeviikonloppuna Helsingin paloheinän mäessä. Laskimme mäkeä alas zorb (ihmispallolla) oli aivan mahtava kokemus. Vuokrasimme pallon sellaisesta paikasta kuin http://magicgames.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe