Vauvan kanssa tanssimaan

Dance77

Hei,

onko pääkaupunkiseudulla mitään tanssikoulua, jonne voisi mennä harrastamaan yhdessä tanssia vauvan kanssa? Olen kuullut, että olis jossain, mutten ole vielä sellaista löytänyt. Osaako joku suositella? Vauvani on 3kk ikäinen.

7

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missämennäääää

..vauvat saa olla vauvoja ku niit pitää viedä harrastuksesta toiseen jo tossa iässä???

Eiks tavallinen äiti/vauvajumppa oo mitään enää???

Haloo,lakatkaa tekemästä pennuistanne superihmisiä...

Mut jos oon vääräs,pyydän anteeksi!

• Lattareita

Ainakin Tanssikeskus Footlightissa on Minilattarit 3-12 kk ikäisille vauvoille/vanhemmille. www.footlight.fi

• Lattareita

Myös Studio High Heelsissä Kampissa näkyy olevan bailatinoa mami&vaavi -ryhmässä, www.studiohighheels.fi. Omaa kokemusta ei tosin ole kummastakaan...

• Elsku70

Hei,

kannattaa mennä Studio High Heels´n, joka sijaitsee Kamppikeskuksessa 5.krs. Siellä järjestetään viikolla päivällä Bailatino Mama& Vaavi-tunti. Siellä siis tanssitaan bailatinoa ja vauvaa pidetään niin sanottuna painona käsivarsilla. Toisella kädellä pidetään vauvaa pepun alta ja toisella edestä. Hyvin tehokasta liikuntaa äidille ja lapsi tykkää yleensä valtavasti keinua mukana tahdissa. Vauvojen riemun kiljahduksilta ei voi välttyä. Itse olen käynyt siellä aikoinani, kun lapseni olivat pieniä. Se oli sellainen mukava yhdessäolon hetki, mutta kuitenkin itselle hyvä liikunnallinen ja kuluttava hetki. Vaunut voi jättää tanssikoulun edustalle, siellä ainakin silloin, kun minä kävin oli varattu lukot, joilla vaunut sai kiinni. Pukuhuoneetkin oli hyvin varustettu.

Suosittelen!

• kk

Syksyllä alkaa toi sama Bailatino Mama & Vaavi -tunti myös Tampereella Tanssiurheiluseura STEPissä.

• ch

olin 1,4 lapseni kanssa "tanssi taaperon kanssa" tanssiopistossa helsingissä kansakoulunkadulla, ei ollut mitään tanssia vai jonkun sortin super tylsä mamma-vauva-jumppa josta mun tyttöni ei ainakaa pitänyt yhtään. ja jos kerran sinne ilmoittaa niin osallistumista ei voi enää peruttaa ne laskuttaa joka tapauksessa.
      sali oli kylmä, pölynen ja isoista ikkunoista osa ei mennyt kunnolla kiinni.

• danssaajat

1v4kk ikäisen kanssa olen ollut pettynyt taaperotanssiin. Lapsella on huimasti rytmitajua ja omaa spontaania koreografiaa. Taaperotanssissa vaan ei pääse ollenkaan näitä hyödyntämään. Päin vastoin. Lapsilta menee varmaan kaikki oma spontaanisuus jos siellä jatkaa. Musa on tylsää, vanhanaikasta lastenlaulu jumputusta ja "tanssiminen" lähinnä ruumiinosien opiskelua. Kurja juttu.

Etsin jotain afro, latino ym. tyyppistä. Tai pääasia ois että lapsen omaa liikettä ois mukana, eikä vaan jotain ohjattua polvi-korkeammalle marssia.

Tossa ylhäällä näyttää olevan luupaavia vinkkejä. Onkos muita?

Kirppanoitten BabyAfro oli muuten ihan hauska vauvaikäisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4152
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe