Pääsinkö avoimeen?

anna aloittelija

Ilmoittauduin opintokokonaisuuteen ja sain laskun. Pitääkö ilmoittautua erikseen kursseille vai maksanko vain ja menen ensimmäiselle luennolle ja myöhemmin ilmoittaudun tentille? Ja laskuhan on "todiste" siitä että sain paikan, en ole jonossa?

Kiitti jos joku osaa neuvoa.

4

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      vain ilmoittauduin kurssille ja menin luennoille, en siis ilmoittautunut erikseen mihinkään muuhun kuin tenttiin.

      • yksi hakenut

        Voiko olla ettei pääse avoimeen? Kun olen ilmottautunut ja ei vielä ole tullut vahvistusta sähköpostiin että olen opiskelija jne..mutta käsitin että kaikki kyllä pääsee sinne. Vai olenko omasta päästä tuon keksinyt? Mikä on kriteerinä että pääsee.
        Itsellä välivuosi kun pääsykokeissa pulpahdin ensimmäisenä varasijalaisista ulos..


      • yleensä pääsee
        yksi hakenut kirjoitti:

        Voiko olla ettei pääse avoimeen? Kun olen ilmottautunut ja ei vielä ole tullut vahvistusta sähköpostiin että olen opiskelija jne..mutta käsitin että kaikki kyllä pääsee sinne. Vai olenko omasta päästä tuon keksinyt? Mikä on kriteerinä että pääsee.
        Itsellä välivuosi kun pääsykokeissa pulpahdin ensimmäisenä varasijalaisista ulos..

        En ole vielä kuullut tapausta, ettei joku olisi päässyt avoimen yliopiston opintoihin. Ainoa mahdollinen este saattaa olla, että ilmoittautuneita on ollut liikaa tai liian vähän. Siitä kuuluisi kyllä ilmoittaa sähköpostitse.

        Jos opiskelijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä, olet saattanut olla myöhässä. Kysy asia sähköpostitse. Minä ainakin sain tutoriltani mailin, että haluanko aloittaa.

        Kriteerinä on peruskoulun suorittaminen. Ei tarvi olla edes ylioppilas. Toinen vaihtoehto on siis "myöhästynyt ilmoittautuminen".


    • muttavälillä

      Jos olet ilmoittautunut opintokokonaisuuteen eli esim. perusopintoihin 25 op se yksi ilmoittautuminen riittää. Tentteihin sitten erikseen ilmoittautumiset.

      Ei välttämättä avoimeen pääse jos se on täynnä mutta muuten kyllä pitäisi päästä. esim. englantilainen filologia menee alle 10 minuutissa täyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe