Total Security

yewyweywey

Hei, miten poistan Total Security -nimisen kakkan koneesta?

Logfile of HijackThis v1.99.1

HijackThis loogi ei mahu tähän..

7

2757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä
    • p3ku

vikasietotila vaan käytiin, ja sitten komentorivin avulla poistelet hakemiston.. just ite 10 minsaa sitten jouduin ton poistelemaan omalta koneelta :D

• Dentway

Mitä komentoriville kirjoitan???

• ratkaisija
      • hermot menee

voisiko joku kertoa avuttomalle tietokoneen käyttäjälle yksinkertaisesti miten tästä total security vitsauksesta selviän? tuhannesti kiitos jo etu käteen..

• Billieps

Eihän näistä ohjeista saa mitään selvää.. ! Miten hitossa tän oikeen saa veks täältä koneelta?!

• ddddd8
        Billieps kirjoitti:

Eihän näistä ohjeista saa mitään selvää.. ! Miten hitossa tän oikeen saa veks täältä koneelta?!

Ensin tein tarkastuksen f-securen online-scannerilla (tai mikä ihme olikaan) ja se löysi muutaman haittaohjelman. Poistin ne.

Sitten ctrl alt delete, prosesseista semmoinen kun 19678802.exe, sen prosessin lopetin. Numerot ei varmaan ole teillä samat kuin minulla. Mutta tuollaisia numeroyhdistelmiä ei siellä prosesseissa pitäisi minun tietääkseni olla enempää kuin tuo yksi. Kirjoita se ylös, jotta löydät sen. Etsi se ja poista se.

Sitten minä tein omalla virusohjelmallani (avast) virustarkastuksen. Se löysi muutaman poistettavan, poistin ne.

Myöhemmin ongelmia aiheutti _ex-08.exe ja sen minä sitten etsin ja poistin.

Nyt on pari päivää ollut kone ihan normaali. Jos joku epäilee että koneelleni jäi vielä jotain tästä, niin kertokaa toki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1869
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      363
      1639
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1237
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1071
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1019
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe