Roolipeli & "haku päällä"

Jokainenhan voi puhua vain omasta puolestaan...näin teen minäkin.

En todellakaan usko kaikkea mitä sätissä puhutaan.

Itse henkilökohtaisesti puhun aina totta,se mitä itsestäni kerron on facktaa.

Höystöjä voi tulla eli ns "lapinlisää" niinkun sanotaan..mutta se ei ole valehtelunhalua vaan oikeastaan vain määrätynlaista "huumoria".

Profiilini on ollut rekattuna nyt n 5v.

Tästä ajasta olen ollut pois useamman ½ vuotisen..eikä oikeastaan mikään ole muuttunut tänä aikana.

Aiemminkin oli ns provoilijoita mutta ei siinä mittakaavassa kuin nyt.

Tuntuu että jokaikisessä keskusteluhetkessä minkä vietän sätissä..haukutaan ja solvataan jotakuta.

Toiset,solvatut lähtevät "leikkiin mukaan" johon nämä provoilijat tähtäävätkin.

Maailmassa riittää ihmisiä,niin hyviä kuin pahojakin (ilkeitä)

Kommenttiin että jokainen meistä hakee seuraa sätistä..
noo allekirjoitan sen kyllä...mutta se onkin eriasia millaista seuraa.

Toiset voivatkin hakea elämänkumppania,toiset sexiseikkailuja avio- tai avoliittonsa piristykseksi..mene ja tiedä.

Minä voin käsi sydämmellä sanoa etten ole itselleni miestä hakemassa vaan nautin "vanhojen" tuttujen kanssa turisemisesta.

50 huoneessa on mielettömän hyviä tyyppejä ja nautin kirjoitella ja lukea heidän juttujaan.
Välillä saa vatsa kippurassa ja vedet silmissä nauraa siellä.
Se on sitä mitä minä sieltä haen.

Olen sen verran sosiaalinen nainen,en kaunotar,en hoikka..päinvastoin ylipainoinen,tavallisen näköinen nainen..vikoineen päivineen...ja niitähän löytyy.
Minua voisi kuvailla sanoilla omitunen,erikoinen ja erillainen yksilö...ei minun tarvitse miestä sätistä etsiä..kyllä live-elämässä seuraa on tarjolla...kaikesta huolimatta :o)

Eli niihin kommentteihin seuranhausta ja roolipeleistä ...
Shapi voi kuitata omasta puolestaan..ne bull shitiksi.

Kovin monet tuppaavat yleistämään asioita.
Liki kaikki naiset lokeroidaan "miehenkipeiksi" ja miehet taas muihin kategorioihin.
Täytyisi muistaa että meitä on niin moneksi,olemme kuitenkin erillaisia.

Se on hienoa jos joku kumppanin täältä sätistä löytää.
Jokainenhan on jotain tarvettaan siellä purkamassa.
Kuka liveseuraa,kuka kirjoitteluseuraa ja kuka mitäkin.

Elämämme on niin kovin lyhyt katkeruuteen,kiusaamiseen,haukkumiseen sekä suremiseen...

Ne jotka tarvitsevat useampia nikkejä sättäillessään niin so what..
jokainen taapertaa tyylillään.

Eletään elämämme täysillä...niin tekee Shapikin.

Ihanaa alkavaa syksyä kaikille

Toivotteleepi Shapi

3

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttavanne

      Toivokaamme, sallikaamme, että chattailusta olisi edelleenkin paljon hupia ja iloa
      hyvin monenlaisille ihmisille, ovatpa heidän läsnäolomotiivinsa sitten millaisia hyvänsä.

      Tuttuuden myötä sanoista ja kannanotoista tiivistyy henkilökuva ihmisestä. Tämän ihmiskuvan rakentumiseen meistä jokainen on itse "syypää" niin hyvässä kuin pahassakin. Miinusmerkkiseksi muodostunutta kuvaansa voi joko sietää tai yrittää muuttaa? omia asenteitaan voi pohtia ja tuuletella? Asioita voi käsitellä olematta aina oikeassa? Eri tavalla ajatteleva ihminen ei olekaan aina väärässä? Itselle vaikeiden asioiden käsitteleminen ei välttämättä ole ilkeyttä muiden taholta? Sana anteeksi ei välttämättä tukikaan kurkunläpeä loppuiäksi?

      Ihminen on ominaisuuksiensa summa, ei ole olemassa erillistä live- ja chattiminää, perhettä ja läheisiä, ystäviä ja outoja kohdellaan samoin arvostusperiaattein myös chatin ulkopuolella. On harhaa uskoa muuta. Miksi satuttaa toisia ihmisiä, jos itse on tullut satutetuksi ja tietää, miten se koskee? Väheneekö itse koettu paha mieli siitä että kohtelee huonosti muita?

      Jos chat alkaa olla mielesi olohuone, voisiko sen kalustaa uudelleen, hieman eri
      tavalla, iloisemmaksi? tai jos oletkin unohtunut oleilemaan sekaiseen lapsenhuoneeseen, voisitko nostaa arvot kohdalleen, tuulettaa pois turhan, asenteet joita et enää tarvitse?

      minä olet
      sinä olet
      he ovat
      me olemme
      te olette
      he ovat
      kaikki ovat:) hyvän kohtleun arvoisia!

    • Olen aivan samaa mieltä

      Tämä viesti on aivan totta ja minunkin mielestäni asia on juuri näin ! Kiva että vielä sentään kaiken kähinöinnin keskellä on niitäkin kuitenkin jotka antaa toisten olla ja ovat itse sitä mitä ovat , ei muuta ! Ihmettelen myös suuresti että mitä ihminen siitä saa kun on aina jossain "kähinässä" mukana ja aina joku riita menossa. Onko vaan mennyt niin "nuttura kireelle" ettei osaa enää muulla tavalla käyttäytyä, vai saako siitä jonkun oman arvon nostettua itselleen kun tuntee että saa toisen alistettua. Ei ihmisellä voi olla mieli hyvä sellaisesta että on ilkeä ja pahoittaa toisen mielen !!! Eikö voi vaan keskustella aiheista ja vaihtaa mielipiteitä olemalla aina "minä tiedän " asenteella mukana.Ei livessäkään varmasti kukaan meistä ala toista henkilöä sättimään ja käske painua vaikka mihin ja huutelemaan hävyttömyyksiä perään..... miksi täällä voi ???? Hyvää syksyn alkua Shapiralle ja muille kirjoittajille :)

    • black rose

      kerrankin menin hiljaseksssssss,,,,,,,,,,,,,siis sen vuokssssss miten tavallaan osasit jokaisen meidän #yksinäisen#,,,,,,sydämmiin kirjottaa............sitä rakkautta minäkin etsin........ehkä..joskusssssssssss .......kolahtaa.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe